En genoeg voor de 2e plek, die volgend seizoen goed genoeg is voor de voorronde CLquote:Op zondag 27 april 2008 23:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De Guzman was dit seizoen erg wisselvallig dus dat zal niet zo'n hele grote aderlating zijn voor Feyenoord. Zeker niet als ze Bruins volgend seizoen op die positie neer zullen zetten, en Feyenoord heeft 'gewoon' zo'n 20 miljoen te besteden deze transferperiode hoor. (Dankzij de talentpools en al die andere investeringsmodellen).
Met wat minder angsthazen voetbal moet er onder Verbeek toch meer uit te halen zijn, zo rond de 70 punten denk ik. Nog niet genoeg voor het kampioenschap maar wel genoeg om een heel seizoen de koploper op de hielen te zitten.
Als ze maar ook ver komen in de Uefa cup zal dat wel mooi zijn.quote:Op zondag 27 april 2008 23:46 schreef VC4 het volgende:
[..]
En genoeg voor de 2e plek, die volgend seizoen goed genoeg is voor de voorronde CL.
Ik vind die 2e plek interessanter. Zo'n 10 miljoen euro interessanter om precies te zijn.quote:Op zondag 27 april 2008 23:47 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Als ze maar ook ver komen in de Uefa cup zal dat wel mooi zijn.
Iddquote:Op zondag 27 april 2008 23:52 schreef Mr.Mills het volgende:
Moest dat nou met Vermaelen...
Ik vind het een prima verdediger hoor. Zelfs topverdedigers maken wel eens een blunder, zeker als ze jong zijn.quote:Op zondag 27 april 2008 23:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Heerlijk om die geweldige goal van topverdedigerVermaelen nog eens terug te zien.
Leermomentje.quote:
Oke uefa cup winnen en minimaal 2e wordenquote:Op zondag 27 april 2008 23:53 schreef VC4 het volgende:
[..]
Ik vind die 2e plek interessanter. Zo'n 10 miljoen euro interessanter om precies te zijn.
quote:Op zondag 27 april 2008 23:58 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Oke uefa cup winnen en minimaal 2e worden
Ach volgens mij wordt Jol aan elke club zonder trainer gelinkt.quote:Op maandag 28 april 2008 01:49 schreef rubbereend het volgende:
Wel raar dat ze bij het onderwerp van de nieuwe trainer van Twente niet het gerucht ui VI melden, dat Jol daarheen zou gaan......
Precies. NOS is ook gewoon een stuk minder professioneel dan RTL en Talpa.quote:Op maandag 28 april 2008 00:01 schreef Merkie het volgende:
Wat is Studio Voetbal toch bagger vergeleken met Voetbal Insite. Die stomme amateuristische krant dan ook altijd op het eind.
Ja, het is echt veel professioneler om elke aflevering gewoon anderhalf uur met elkaar ruzie te maken, Derksen het programma te laten vullen met reclame voor VI en Van Hanegem een mooi bedrag te betalen om dom uit z'n harsens te kijken, een beetje verongelijkt te doen en makkelijke opmerkingen te laten maken.quote:Op maandag 28 april 2008 10:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Precies. NOS is ook gewoon een stuk minder professioneel dan RTL en Talpa.
Ik was daarom ook geen voorstander van de Eredivisie terug bij de NOS. Ik vond het bij Talpa en RTL veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |