Poe, zo'n goeie heb ik in geen tijden gezien nee.quote:Op zondag 20 april 2008 23:12 schreef Vector_SLD het volgende:
Goede lemming zeg.
Graag gedaan!quote:Op zondag 20 april 2008 23:24 schreef elfzesendertig het volgende:
Toch wel hulde voor deze lemming, ik zie hem nu pasOndertussen wordt mijn origineel vergald
quote:Op zondag 20 april 2008 23:27 schreef tonks het volgende:
Heb die andere lemming even gesloten sorry voor het ongemak Meneer Goud ik weet dat je door een moeilijke periode gaat
Mislukte grap, misbruik van je mod machten. Sukkelquote:Op zondag 20 april 2008 23:27 schreef tonks het volgende:
Heb die andere lemming even gesloten sorry voor het ongemak Meneer Goud ik weet dat je door een moeilijke periode gaat
Ja wat denk je nouquote:Op zondag 20 april 2008 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
is deze nou de lemming of die andere
Of je kijkt even naar de tijden waarop ze geopend zijn...quote:Op zondag 20 april 2008 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
is deze nou de lemming of die andere
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |