Ik zie hier wel eens mannelijke users zich vrouwelijk hysterisch gedragen op dit subforum....quote:Het werkelijk de deernis ten top als je ziet het vervrouwelijkt de mannen zijn geworden in de laatste tien jaar. Ik zeg: stop daarmee: een man moet zich weer als man gedragen
Dat geeft de burger moedquote:Op zondag 20 april 2008 20:24 schreef LXIV het volgende:
Zelden het zó eens geweest met een OP.
Gelukkig dat ik dat niet benquote:Op zondag 20 april 2008 20:25 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik zie hier wel eens mannelijke users vrouwelijk hysterisch gedragen op dit subforum....
Als het goede dwang is, dan is daar niet mis mee. Sterker nog, als bovenstaande speerpunten wordne toegepast, dan zullen we met zijn allen ene veel gezelliger en prettiger samenleving hebben.quote:Op zondag 20 april 2008 20:26 schreef Boze_Appel het volgende:
Jeej, meer overheidsdwang. Net wat we nodig hebben.
Lees: oprotten met je dwang. Als jij lekker baasje wil spelen over je vrouw die er achter elkaar kinderen uitperst, ga je gang, maar leg jouw waanzin niet op mij op wil je.
Is een kwestie van wennen. Het waren gezellige jaren. Toen was geluk nog heel gewoonquote:Op zondag 20 april 2008 20:29 schreef TNA het volgende:
Dit betuttelende jaren 60 wereldbeeld vind ik zo'n verschrikking dat ik liever hufterigheid heb
De TS heeft een OP geschreven, geen proefschrift! Ik begrijp wel wat hij bedoeld.quote:Op zondag 20 april 2008 20:29 schreef Floripas het volgende:
Ik zie veel geschreeuw in de OP, maar ik zie een aantal verbanden die je niet aantoont. Voorbeeld:
- Echtscheidingen worden veroorzaakt door de vrouwenemapncipatie. Wat is je bewijs?
- Nederland wordt steeds hufteriger. Kwantificeer!
- Hufterigheid wordt veroorzaakt door echtscheidingen. Bewijs?
- Niet mogen scheiden en een thuisblijvende vrouw zijn traditioneel Hollands. Bewijs?
- Mannen vervrouwelijken. Wat bedoel je daarmee? Bewijs?
Enzovoorts.
Duidelijke rolpatronen geven rust in het gezin. Rust in het gezin, zal heilzaam uitwerken op je kinderen.quote:Op zondag 20 april 2008 20:30 schreef TNA het volgende:
Dit topic hangt trouwens wel van onbewijsbare aannames aan elkaar.
True, maar het waren ook wel hypocriete jaren.quote:Op zondag 20 april 2008 20:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Is een kwestie van wennen. Het waren gezellige jaren. Toen was geluk nog heel gewoon
Ja, en vroeger heette kanker "K."quote:Op zondag 20 april 2008 20:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Duidelijke rolpatronen geven rust in het gezin. Rust in het gezin, zal heilzaam uitwerken op je kinderen.
Hoe zou het toch komen, al die kindjes met ADHD, etc. et.c Vroeger hoorden we er nooit over.
Floripas maakt sluikreclame voor haar signature.quote:Op zondag 20 april 2008 20:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
De TS heeft een OP geschreven, geen proefschrift! Ik begrijp wel wat hij bedoeld.
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat emancipatie het aantal echtscheidingen heeft doen toenemen.Wat gebeurt er als je twee kapiteins op een schip plaatst?quote:Op zondag 20 april 2008 20:29 schreef Floripas het volgende:
Ik zie veel geschreeuw in de OP, maar ik zie een aantal verbanden die je niet aantoont. Voorbeeld:
- Echtscheidingen worden veroorzaakt door de vrouwenemapncipatie. Wat is je bewijs?
Er is nu veel meer criminaliteit dan in de jaren zestig.quote:- Nederland wordt steeds hufteriger. Kwantificeer!
Ja. Kindjes worden thuis amper opgevangen. Gevolg: ze komen opvoeding tekort. Verslechterde aanleg van normen en waarden kader bij de kindjes. Dat heeft gevolgen voor later.quote:- Hufterigheid wordt veroorzaakt door echtscheidingen. Bewijs?
40 jaar geleden hadden we geen tweeverdieners samenleving. Integendeel.quote:- Niet mogen scheiden en een thuisblijvende vrouw zijn traditioneel Hollands. Bewijs?
Het verschil wordt kleiner. Echte mannen worden steeds zeldzamer. Waar zijn ze gebleven, die stoere mannen zoals we die vroeger hadden?quote:- Mannen vervrouwelijken. Wat bedoel je daarmee? Bewijs?
Ik vind er niets prettigs of gezelligs aan om een slaafse ouderwetse vrouw te hebben die alleen maar thuis zit. Dat jij dat prettig vind, prima, het is je gegund dat je een verkapte huishoudster wil, maar daar is geen overheidspropaganda voor nodig.quote:Op zondag 20 april 2008 20:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Als het goede dwang is, dan is daar niet mis mee. Sterker nog, als bovenstaande speerpunten wordne toegepast, dan zullen we met zijn allen ene veel gezelliger en prettiger samenleving hebben.
Veel minder criminaliteit etc.
Met de Hollandse Cultuur is niets mis.quote:Op zondag 20 april 2008 20:29 schreef ultra_ivo het volgende:
Sowieso Hollandse cultuur.Alsof we weer terug gaan naar de 7 provincien met wat wingewesten.
Jawel, maar hypocrisie is van alle tijdenquote:Op zondag 20 april 2008 20:34 schreef TNA het volgende:
[..]
True, maar het waren ook wel hypocriete jaren.
Ja, dat was weer minder ja.quote:Ja, en vroeger heette kanker "K."
Florispas is grootquote:Op zondag 20 april 2008 20:35 schreef TNA het volgende:
[..]
Floripas maakt sluikreclame voor haar signature.
Hij neemt een probleem waar en ziet een oplossing.quote:Op zondag 20 april 2008 20:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
De TS heeft een OP geschreven, geen proefschrift! Ik begrijp wel wat hij bedoeld.
Het banen overschot? De werkeloosheid en de file zijn dan in 1 klapt opgelost.quote:Op zondag 20 april 2008 20:31 schreef rgras het volgende:
Ik ben het deels niet met je punten eens, hoe zou je bijvoorbeeld het banenverlies willen opvangen?
Nee.quote:En TS, kom je toevallig uit Staphorst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |