Zegt meer over hen dan over ons. Gewoon negeren.quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 11:42 schreef M0NTANA het volgende:
Doelde eigenlijk op Zinedine Zidane.
Oh god ja, hoe triestquote:
Eens. Helaas.quote:Op maandag 21 april 2008 11:40 schreef Breach het volgende:
Klopt, in dat geval zul je dus je aankoop meteen moeten laten spelen met het risico dat het misgaat. Maar ik acht de kansen voor Huntelaar niet zo heel erg hoog.
1. Van Basten kiest waarschijnlijk voor RvN als hij fit is
2. Huntelaar is ondanks zn 33 goals de laatste wedstrijden niet bepaald in vorm
3. Je speelt tegen 3 toplanden in je Poule
Als ie ondanks die omstandigheden toch excelleerd dan ga je gelijk krijgen
We zullen zien. van Basten zelf in 88 was ook niet verwacht. En nee nu ga ik KJH niet met Marco vergelijkenquote:Op maandag 21 april 2008 11:40 schreef Breach het volgende:
Klopt, in dat geval zul je dus je aankoop meteen moeten laten spelen met het risico dat het misgaat. Maar ik acht de kansen voor Huntelaar niet zo heel erg hoog.
1. Van Basten kiest waarschijnlijk voor RvN als hij fit is
2. Huntelaar is ondanks zn 33 goals de laatste wedstrijden niet bepaald in vorm
3. Je speelt tegen 3 toplanden in je Poule
Als ie ondanks die omstandigheden toch excelleerd dan ga je gelijk krijgen
quote:Twente speelt in Emmens arena in plaats van Schalke's
21/04/2008 11:00
FC Twente speelt zijn eerste thuiswedstrijd in de play-offs voor deelname aan de voorronde van de Champions League in Emmen. NAC Breda is de tegenstander van de ploeg van coach Fred Rutten.
Hoewel FC Twente en NAC zelf nog niets bekend hebben gemaakt, meldt de website van FC Emmen dat de nummers vier en drie van de Eredivisie op woensdag 30 april in het Univé Stadion hun eerste duel spelen.
Door een verbouwing van het Arke Stadion moet FC Twente uitwijken. Aanvankelijk hoopten de Tukkers in Gelsenkirchen onderdak te vinden in de Arena Auf Schalke. Maar in plaats van de Veltins Arena (capaciteit 61 duizend toeschouwers) is Sportpark Meerdijk de eerste lokatie. Daar kunnen 8.500 toeschouwers een plaats vinden.
Hebben ze het in zich om Europees Kampioen te worden ja. Absoluut.quote:Op maandag 21 april 2008 12:01 schreef Ordinair het volgende:
Als Nederland de poule overleeft worden ze Europees kampioen.
Behoorlijk koddig ook dat veel PSV-ers elke keer zeggen van "ja, de laatste negen jaar zeven keer kampioen geworden", of dingen in die trant. Je kan ook zeggen dat Ajax in de hele historie 29 keer kampioen is geworden tegenover 21 keer van PSV. Oftewel; PSV moet de komende acht jaren wederom kampioen worden en daarnaast ook nog vier Europese prijzen en twee wereldbekers pakken om Ajax enigzins te evenaren qua prijzen.quote:Op maandag 21 april 2008 11:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja. Maar het is ook een bevestiging van dat Ajax nog steeds de club in Nederland is.
Ik iig niet, heb smiddags beide wedstrijden live gezien, daarna op het terras mn verdriet weggedronkenquote:Op maandag 21 april 2008 12:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Hebben er hier eigenlijk mensen voetbal gekeken gister op rtl4?
Juist als je verliest besef je pas dat je echt supporter van je club bentquote:Op maandag 21 april 2008 12:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hartstikke leuk zo'n titel, het is gegund en ik had hem natuurlijk graag bij Ajax gehad, maar voetbal is níet alleen prijzen. Voetbal is zoveel meer. Ajax.
quote:Op maandag 21 april 2008 12:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Juist als je verliest besef je pas dat je echt supporter van je club bent
Dat. En journaal van 11 uur klikte ik ook weg.quote:Op maandag 21 april 2008 12:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik iig niet, heb smiddags beide wedstrijden live gezien, daarna op het terras mn verdriet weggedronkenVond het verder ook niet zo nodig om naar hossende brabos te kijken.
Ik heb het wel aangehad, maar ben steeds weggezapt bij de feestende PSVers. En dan natuurlijk weer te laat teruggezapt waardoor je eigenlijk vrijwel de hele uitzending mist, maargoed. Als voetballiefhebber wil ik het toch meekrijgen allemaal, alleen dat gefeest hoeft natuurlijk niet als het je eigen club niet isquote:Op maandag 21 april 2008 12:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Hebben er hier eigenlijk mensen voetbal gekeken gister op rtl4?
Die lach van Sjonnie tijdens het vuurwerkquote:
Ja? Ik ben na zo'n dag als gister wel mn zin in voetbal even kwijt dan. Die dag dan iig.quote:Op maandag 21 april 2008 12:26 schreef DemonCleaner het volgende:
Als voetballiefhebber wil ik het toch meekrijgen allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |