Ja, laten we de dodenherdenking een dag verzetten.quote:Op maandag 21 april 2008 00:15 schreef Palmboom313 het volgende:
Volgens mij was het programma voor de play-off toch al eerder bekend of niet ? hadden ze toch ook eerder (amsterdam) rekening mee kunnen houden dat het dan niet kon.
Dat 6 mei niet op een zondag valt.quote:Op maandag 21 april 2008 00:15 schreef F1Bas het volgende:
Dan spelen ze toch gewoon zondag 6 mei? Wat is het probleem?
Wat probeer je hiermee te zeggenquote:Op maandag 21 april 2008 00:16 schreef Palmboom313 het volgende:
30 apr/1 mei -3/4 mei volgens knvb site
De KNVB kan toch logisch nadenken dat het dan een chaos is in Amsterdam?quote:Op maandag 21 april 2008 00:16 schreef Palmboom313 het volgende:
30 apr/1 mei -3/4 mei volgens knvb site
Dat de andere wedstrijd 7-8 mei isquote:Op maandag 21 april 2008 00:15 schreef F1Bas het volgende:
Dan spelen ze toch gewoon zondag 6 mei? Wat is het probleem?
Sorry hoor.. maar verwijt je Amsterdam nou dat ze zeggen dat je niet op de dag van de dodenherdenking kan spelen..quote:Op maandag 21 april 2008 00:15 schreef Palmboom313 het volgende:
Volgens mij was het programma voor de play-off toch al eerder bekend of niet ? hadden ze toch ook eerder (amsterdam) rekening mee kunnen houden dat het dan niet kon.
Kan je wel lachen, maar op die dag herdenken we de mensen die gestorven zijn in WOII. Dankzij die mensen kunnen wij nog blij "Joden Joden" roepen in ons stadion.quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 00:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat 6 mei niet op een zondag valt.
quote:Op maandag 21 april 2008 00:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]zit ik bij april te kijken.
Dan speel je woensdag en zaterdag, dat is niet zo moeilijk toch?
Wat ik wil zeggen is dat volgens mij het schema van de play offs al veel eerder bekent was maar dat er niemand toen bij nagedacht heeft dat het dan 4 mei is.quote:Op maandag 21 april 2008 00:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Sorry hoor.. maar verwijt je Amsterdam nou dat ze zeggen dat je niet op de dag van de dodenherdenking kan spelen..
HOE FUCKING DOM IS DE KNVB ZELF DAN!!!![]()
![]()
Verkeerde smileyquote:Op maandag 21 april 2008 00:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kan je wel lachen, maar op die dag herdenken we de mensen die gestorven zijn in WOII. Dankzij die mensen kunnen wij nog blij "Joden Joden" roepen in ons stadion.
Ik zag het jaquote:Op maandag 21 april 2008 00:20 schreef GieJay het volgende:
[..]
Verkeerde smiley, ben het helemaal met je eens..
En dus zijn het incompetente rukkers.quote:Op maandag 21 april 2008 00:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat volgens mij het schema van de play offs al veel eerder bekent was maar dat er niemand toen bij nagedacht heeft dat het dan 4 mei is.
Dat ze kunnen kiezen spellen 30 april en 3 mei of 1 mei en 4 mei dus het is of koningendag of dodenherdenking.quote:
Moet je die PI nou gebruikenquote:Op maandag 21 april 2008 00:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En dus zijn het incompetente rukkers.
hoezoquote:Op maandag 21 april 2008 00:30 schreef _Mike_ het volgende:
Tiefus KNVB uilenberg je bent een homo
Kan best zo zijn, maar Heerenveen moet so-wie-so worden opgerold. Ook al spelen we eerst thuis.quote:Op maandag 21 april 2008 00:43 schreef Palmboom313 het volgende:
Omdat je nu een soort play offs vervalsing krijgt omdat Ajax als 2e is geeindigd het recht heeft dat ze eerst een uitwedstrijd spelen en daarna pas thuis. Nu moeten ze waarschijnlijk eerst thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |