quote:Op zondag 20 april 2008 20:31 schreef Palmboom313 het volgende:
Net op rtl problemen met data eerst 4 mei maar mocht niet van de gemeente

nee was niet uitverkochtquote:Op zondag 20 april 2008 20:36 schreef N.i.c.k het volgende:
Zijn de vorige play-offs uitverkocht geweest thuis ?

Volgens mij niet, als het je gaat om kaartjes dan kan ik zeggen dat die heel makkelijk te verkrijgen zijn. Omdat volgens mij de helft van de SCC-houders niet gaat.quote:Op zondag 20 april 2008 20:36 schreef N.i.c.k het volgende:
Zijn de vorige play-offs uitverkocht geweest thuis ?

Het is elk jaar wel watquote:Op zondag 20 april 2008 20:37 schreef peaceman het volgende:
Goed, volgend jaar is het voetbal weer bij de NOS en worden we weer gewoon kampioen.
Iedereen eens met dit voorstel?
Voorstel aangenomen!

quote:Op zondag 20 april 2008 20:37 schreef peaceman het volgende:
Goed, volgend jaar is het voetbal weer bij de NOS en worden we weer gewoon kampioen.
Iedereen eens met dit voorstel?
Voorstel aangenomen!
 nos
 nos  

Ik zie het zo misgaan dit keerquote:Op zondag 20 april 2008 20:38 schreef Longmen het volgende:
De ploeg die 3x op rij de play-offs wint, een record

quote:Op zondag 20 april 2008 20:38 schreef Longmen het volgende:
De ploeg die 3x op rij de play-offs wint, een record

Balen dat we gelijk tegen Herenveen moeten, de sterkste van de 3. Maar heb er weel vertrouwen in.quote:

daar ging het inderdaad om, dankje.quote:Op zondag 20 april 2008 20:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Volgens mij niet, als het je gaat om kaartjes dan kan ik zeggen dat die heel makkelijk te verkrijgen zijn. Omdat volgens mij de helft van de SCC-houders niet gaat.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |