Niet eens. Ik heb morgen het 10de en 11de uur verplicht een gastcollegequote:Op maandag 21 april 2008 00:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Latersch.
Verplichte projecturen op maandagochtend is zo killing he
Ik heb ook nog verplichte uren @10e en 11e uurquote:Op maandag 21 april 2008 00:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niet eens. Ik heb morgen het 10de en 11de uur verplicht een gastcollege.
Thanks en welterustenquote:Op maandag 21 april 2008 00:36 schreef LastRequest het volgende:
DJKoster zoiets had ik wel begrepen ja, hij staat ook op YT.. oh wacht, dan kun je natuurlijk gewoon een van de embedcodes gebruiken?I'm so smart en ik studeer nog wel multimedia...
Maar goed ik ga ook slapen, succes met je POP H_M!
Haha erg is dat hea.. Morgen kan ik iig weer een nieuwe ep binnenhalenquote:Op maandag 21 april 2008 00:36 schreef Mikkie het volgende:
Ik wist dat ik niet aan een nieuwe serie had moeten beginnen. Ik moet eigenlijk naar bed, maar wil ook nog een volgende aflevering kijken.
Ik ging uiteindelijk pas om drie uur slapenquote:Op maandag 21 april 2008 08:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Haha erg is dat hea.. Morgen kan ik iig weer een nieuwe ep binnenhalen
S1, E6quote:Op maandag 21 april 2008 09:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Welke episode ben je nu?
Nope, ik moet 'm nog even vertellen hoe 'ie z'n PM aan moet zettenquote:Op maandag 21 april 2008 09:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb je het nu niet via die Scotty dan?
De hele fles? Lijkt me geen goed ideequote:Op maandag 21 april 2008 12:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gewoon een hele fles zooi erin gooien en wachten, 't stinkt enorm en je moet er niet dicht in de buurt komen (slecht voor je enzo) maar toen wij de douche voor de zoveelste keer verstopt hadden werkte 't wel
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |