quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgende week zondag.
Ik heb niet echt de tijd gehad om originele vragen te verzinnen, plus door vakantie, Koninginnedag, Hemelvaart en een EK-forum erbij voor mij is het wat druk de laatste tijd. Nummer drie is al benaderd, wachten is op de vragen van mij.
Hoop dat het in een rustige VBL-periode (door het EK) de interviews wel aan gaan slaan.
Ik ben niet ongeduldig alleen maar nieuwsgierigquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet zo ongeduldig, Ray kennende komt het goed met deze reeks. 't EK-forum heeft nu even meer zijn aandacht denk ik.
Ja, wanneer wordt Doc nou eindelijk eens geinterviewdquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:12 schreef Yeahinho het volgende:
Nou, waar blijft die volgende...?
wordt?quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:04 schreef Doc het volgende:
[..]
Ja, wanneer wordt ik nou eindelijk eens geinterviewd
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:58 schreef RayMania het volgende:
Volgende interview komt binnenkort. Gewoon geduld hebben. Ik moet ook ergens tijd vinden.
Had ik je niet al een PM teruggestuurd dan?quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:25 schreef RayMania het volgende:
Nummer drie is allang gevraagd, plus dat ik gewoon mijn voorkeur kies uit de rijtjes die de geïnterviewden noemen. Moet er zelf ook wel een redelijk gevoel bij hebben, niet dat er weinig aandacht aan de antwoorden wordt gegeven.
Mooie poging.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Had ik je niet al een PM teruggestuurd dan?
quote:Op zondag 20 april 2008 19:33 schreef RayMania het volgende:
Volgende keer in ieder geval geen Ajacied.
Ik ben vereerd zeg! Ben alleen niet gevraagd door Ray...quote:Op donderdag 29 mei 2008 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Doc geeft toch niet al teveel kwijt van zichzelf. DD lijkt mij een leuke opvolger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |