En ofquote:Op donderdag 24 april 2008 17:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
BS heeft toch een lekkere vriendin?
Maar hij gaat mijns inziens snel vervelen. Heb je wel eens wat van Dimitri Verhulst gelezen? De helaasheid der dingen is bijvoorbeel hét boek dat Brusslemans zo graag eens zou willen, maar niet kan schrijven. Verhulst >> Brusselmans. Niet dat Brusselmans daarmee slecht of zelfs niet goed is, maar die verveelde, ongeïnteresseerde karakters kan ik nu wel dromen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Fantastische schrijfstijl,. leuke en vermakelijke verhalen en het is bijna geniaal hoeveel onzin hij in een boek weet te proppen. En niet te vergeten dat ie ongeveer elke drie maanden een nieuw boek heeft
.
Nee, maar die ga ik binnenkort dan eens bestellen en lezenquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar hij gaat mijns inziens snel vervelen. Heb je wel eens wat van Dimitri Verhulst gelezen? De helaasheid der dingen is bijvoorbeel hét boek dat Brusslemans zo graag eens zou willen, maar niet kan schrijven. Verhulst >> Brusselmans. Niet dat Brusselmans daarmee slecht of zelfs niet goed is, maar die verveelde, ongeïnteresseerde karakters kan ik nu wel dromen.
quote:* Palmier had alles van een zeemeermin: ze was slank en stonk naar vis.
o Uit De helaasheid der dingen, blz 30.
* De fles jenever ging rond, verbond onze gedachten, die we niet grepen, maar zomaar lieten zweven naast al die andere gedachten die we al jaren lieten zweven in ons hoofd.
o Uit De helaasheid der dingen, blz 114.
* Men is toch altijd een beetje klootzak wanneer men een vrouw met een kind laat zitten, maar dat komt omdat je veel te weinig klootzak was om die vrouw te verlaten toen je haar nog niet met een kind had volgestampt.
o Uit De helaasheid der dingen, blz 165.
* Aan de hoofdingang stond gelukkig een kankerpatiënt, die hebben meestal sigaretten bij de hand.
o Uit De helaasheid der dingen, blz 167.
* Onze kinderen worden geboren in een hospitaal. Het zijn ziektes.
o Uit De helaasheid der dingen, blz 168.
* Marieken was de typische mongool, tenminste als jaloezie en oversekst gedrag typisch is voor mongolen.
o Uit De helaasheid der dingen, blz. 180.
* ... en jengelende kinderen die andere bezoekers hadden meegebracht [naar het bejaardentehuis], ter compensatie, of om er de nadruk op te leggen dat het leven van de oude doorgegeven was, als stokjes in een eeuwige estafette waar niemand de zin van kent maar waar men zich aan vastklampt in de grote helaasheid der dingen.
o Uit De helaasheid der dingen, blz 181.
3 oudere broersquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:55 schreef pfaf het volgende:
Maargoed, heb je nog een lekker zusje?
Volgende week zondag.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:29 schreef sjimz het volgende:
Wanneer komt het volgende interview?
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgende week zondag.
Ik heb niet echt de tijd gehad om originele vragen te verzinnen, plus door vakantie, Koninginnedag, Hemelvaart en een EK-forum erbij voor mij is het wat druk de laatste tijd. Nummer drie is al benaderd, wachten is op de vragen van mij.
Hoop dat het in een rustige VBL-periode (door het EK) de interviews wel aan gaan slaan.
Ik ben niet ongeduldig alleen maar nieuwsgierigquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet zo ongeduldig, Ray kennende komt het goed met deze reeks. 't EK-forum heeft nu even meer zijn aandacht denk ik.
Ja, wanneer wordt Doc nou eindelijk eens geinterviewdquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:12 schreef Yeahinho het volgende:
Nou, waar blijft die volgende...?
wordt?quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:04 schreef Doc het volgende:
[..]
Ja, wanneer wordt ik nou eindelijk eens geinterviewd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |