tsss Lazovic mag van mij weg.. als een club een bod doet.. strik erom en wegbrengen..quote:Op zondag 20 april 2008 19:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik had al het voorgevoel dat Lazovic ging scoren tegen zijn oude clup
Bij het nieuwe PSV shirt laat ik Lazovic achterop zetten
vorige week is het volgens mij onthuld..quote:Op zondag 20 april 2008 19:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Wanneer is het nieuwe shirt bekent?
Als die niet mooi is dan kan ik nog effe snel het oude halen
Niets gezienquote:Op zondag 20 april 2008 19:11 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
vorige week is het volgens mij onthuld..
Kneusquote:Op zondag 20 april 2008 19:06 schreef jorienvdherik het volgende:
helemaal NIETS in amsterdam
Joost Prinssen en Pieter van den Hoogenband iigquote:
Ja er zijn al heel wat ex-vitessenaren die dit seizoen tegen Vitesse hebben gescoord dus kon hij er eigenlijk ook nog wel bij.quote:Op zondag 20 april 2008 19:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik had al het voorgevoel dat Lazovic ging scoren tegen zijn oude clup
Bij het nieuwe PSV shirt laat ik Lazovic achterop zetten
ik bedoelde eigenlijk 21keer landskampioen en 2008 bij dat rijtje zettenquote:Op zondag 20 april 2008 19:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Farfan speelde best goed dus laat maar staan of ik zet Lazovic erin
boeehooeeequote:Op zondag 20 april 2008 19:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Kneus
Voor welke club ben je nou? In de beker voor Feyenoord en in de competitie voor PSV?
Ga je eerst maar eens zorgen maken om het wederom falen van Feyenoord. Helemaal NIETS in Rotterdam is meer op z'n plaats, ook al spelen jullie dan de bekerfinale.
Het blijft een prachtfiguurquote:Op zondag 20 april 2008 19:17 schreef Wurdsje het volgende:Gomes
![]()
"wij 4 schalen thuis. 2 voor mijn kinderen, 1 voor mijn vrouw en 1 voor mij en wij eten.."
Boeruh!!!quote:De Mos
Ook De Mos, die zondagochtend nog beloofde om Ajax aan de titel te helpen, kreeg het voor de kiezen.
De 61-jarige Hagenaar was zo sportief om de PSV’ers te feliciteren in de kleedkamers, maar kreeg meteen de krantenknipsels onder de neus geduwd waarin hij zei dat Vitesse van PSV zou winnen.
“De uitspraken van De Mos hebben ons gemotiveerd”, zeiden verschillende voetballers van PSV. “Aadje bedankt!”
Terrecht dat van de mos terugpesten , moet ie maar niet van die grote praatjes hebben, zullen helaas wel geen beelden van zijnquote:
En dat 3x tegen Vitesse ......quote:Op zondag 20 april 2008 19:28 schreef mcyodogg het volgende:
2004/2005
[ afbeelding ]
2005/2006
[ afbeelding ]
2006/2007
[ afbeelding ]
2007/2008
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 19:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens is er in Amsterdam...
.
.
.
.
.
.
.
HELEMAAL NIKS![]()
Typischquote:Er is één ding mooier dan het kampioensschap van PSV.....
En dat is dat ajax wéér geen kampioen is!
Jorien weten jou butt-buddies in de kuip dat je voor PSV bent geworden?quote:Op zondag 20 april 2008 19:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
helemaal niets voreg je club heeft helemaal NIETS
lekker voor je
geniaal!!quote:
moet je niet naar de grachten toe?quote:Op zondag 20 april 2008 19:44 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jorien weten jou butt-buddies in de kuip dat je voor PSV bent geworden?
Ja die had ik dus al gepostquote:Op zondag 20 april 2008 20:05 schreef WooZ het volgende:
En we hebben beeld van het einde:
Koevermans, Gomes....... Ik krijg er zelf bijna tranen van in m'n ogen, wat BAAL IK dat ik nu niet in de buurt ben![]()
![]()
quote:
is nog nooit gebeurd in nederlandquote:Op zondag 20 april 2008 20:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu hopelijk met Stevens 5 maal op rij maar er moeten wat goede spelers komen !
Wat dacht je van de HELE week trollen dat Ajax kampioen werd. Dat hij huilende pisvlekken wou zien etc. etc.quote:
Yep. Royal le Sadnessquote:Op zondag 20 april 2008 20:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat dacht je van de HELE week trollen dat Ajax kampioen werd. Dat hij huilende pisvlekken wou zien etc. etc.
Wie, wat, waar, wanneer?quote:
*Jan Kromkampquote:
Gewenning he.quote:Op zondag 20 april 2008 21:24 schreef Lemming22 het volgende:
Mooi feestje in Enidhoven! Huldiging was wel een beetje kort en een beetje weinig spelers aan het woord, wat voorgaande jaren wel zo was.
Guus Meeuwis, Frank Lammers.quote:Op zondag 20 april 2008 19:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Joost Prinssen en Pieter van den Hoogenband iig
Ik heb al mijn Ajax vrienden al lang en breed gebeld en sms-jes verstuurdquote:Op zondag 20 april 2008 22:07 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Guus Meeuwis, Frank Lammers.
Altjd als PSV van Ajax verliest of wanneer Ajax kampioen wordt, krijg ik tig berichten van mijn Ajax-lievende kameraden, maar nu PSV voor de 4e opeenvolgende keer kampioen wordt en voor de 7e x in 9 jaar (zegge: ZEVENDE KEER IN NEGEN JAAR) horen ze geen vervelend woord van mij.
Wat een goed mens ben ik toch.
Is er wat pikkie? Ik heb jullie keurig gefeliciteerd hoor.quote:
Ja, wees blij met je eigen club, in plaats van steeds naar Amsterdam te wijzenquote:
Hap hap hap. Bij deze wil ik je heel veel plezier toewensen in de Play-offs.quote:Op zondag 20 april 2008 22:10 schreef navigator het volgende:
[..]
Is er wat pikkie? Ik heb jullie keurig gefeliciteerd hoor.
Jullie blijven alleen een trieste club die altijd in de schaduw van Ajax zal blijven staan al win je 30 titels op rij.
En die Kromkamp en Appelvlap, damn, het zal maar in je elftal spelen
Nerdquote:Op zondag 20 april 2008 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hap hap hap. Bij deze wil ik je heel veel plezier toewensen in de Play-offs.
HAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHA, SUKKEL, LOSERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111!1!1!!1111EINZZWEIDREIPOLIZEI!111111.
Gefeliciteerd allemaal, jongens.
Wat een mooie dag vandaag in EHV. Haha, Afellay die de hele tijd zong '' Helemaal niets in amsterdam''![]()
![]()
Sweet mother of Jesus. De frustratie druipt er werkelijk vanaf. Anders kan ik deze opmerking totaal niet plaatsen.quote:Op zondag 20 april 2008 22:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo zo Kromkamp kon weer vrolijk lachen.![]()
Nouja eens kijken of ie dat straks ook kan doen als ie weer op een parkeerplaats in elkaar getimmerd wordt.
quote:Op zondag 20 april 2008 22:27 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Sweet mother of Jesus. De frustratie druipt er werkelijk vanaf. Anders kan ik deze opmerking totaal niet plaatsen.
Gingen richting Maastricht, Heerlenquote:
Het dak af? Volgens mij is dat er al af. Toen ik om half9 naar huis ging kwam ik al een 10tal slapende supporters tegen op de grondquote:Op zondag 20 april 2008 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Gaat het dak er nog af of hoe zit dat?
hij zingt wel net zo slecht als dat ie speelt..quote:Op zondag 20 april 2008 22:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo zo Kromkamp kon weer vrolijk lachen.![]()
Nouja eens kijken of ie dat straks ook kan doen als ie weer op een parkeerplaats in elkaar getimmerd wordt.
Ik wil jouw usericon ookquote:Op zondag 20 april 2008 22:40 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
hij zingt wel net zo slecht als dat ie speelt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |