quote:Op maandag 21 april 2008 09:53 schreef Deansensitized het volgende:
'[Stage SC] #384: Langzaamaandag' ?
Had hippie moeten staanquote:
Koesiekoesie.quote:
Je bent vergeven.quote:Op maandag 21 april 2008 09:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Had hippie moeten staan
Typo_monday
Ik vind hem idd wel heel goed.quote:
quote:
Ja, hadden ze er maar eerder aandacht aan moeten besteden. Eerst is alles daar prima, zijn de OS er valt opeens de hele wereld erover...quote:Op maandag 21 april 2008 09:54 schreef G.Fawkes het volgende:
Oh jullie zijn van die mensen die zeker de OS in China ook prima vinden
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 21 april 2008 09:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je bent vergeven.Maar ik ben echt een vrouw
Ah zo!!quote:Op maandag 21 april 2008 09:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je bent vergeven.Maar ik ben echt een vrouw
Absoluut.quote:Op maandag 21 april 2008 09:54 schreef G.Fawkes het volgende:
Oh jullie zijn van die mensen die zeker de OS in China ook prima vinden
De OS wordt op dit moment als verheerlijking van het regime daar gebruikt. Daarnaast waren er afspraken gemaakt met China over mensenrechten naar het OS en tijdens het OS. Die worden tot op heden niet nagekomen. Het zo pas hypocriet zijn om te doen alsof er niets aan de hand is en te gaan feesten met 1000 mensen (de spelers) terwijl er verderop in het land duizenden mensen in een martelkamp zittenquote:Op maandag 21 april 2008 09:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, hadden ze er maar eerder aandacht aan moeten besteden. Eerst is alles daar prima, zijn de OS er valt opeens de hele wereld erover...Dat vind ik stom.
Dat zal wel jaquote:Op maandag 21 april 2008 09:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is dat niet misschien de reden waarom er zo weinig mensen zijn?
quote:
Ah zo (met een Duits accent graag)quote:Op maandag 21 april 2008 09:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, ok wel een beetje.. Maar gisteren was niemand lief voor elkaar dus zei ik "Where is the love?"
quote:
Ik denk het welquote:Op maandag 21 april 2008 10:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Maar heb ik het goed als ik zeg dat het lijkt alsof mensen in dit topic dus maar weinig intresse hebben in de Chinese/Tibetaanse kwestie?
Duidelijk geen hippie dusquote:
maar volgens mij waren de olymipische spelen ook in duitsland tijdens het nazi regime??? Volgens mij zat Hitler daar nog op de tribune ookquote:
Jou ontgaat ook niksquote:Op maandag 21 april 2008 10:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
maar volgens mij waren de olymipische spelen ook in duitsland tijdens het nazi regime??? Volgens mij zat Hitler daar nog op de tribune ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |