Doen we!quote:Op zondag 20 april 2008 18:54 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Messi is van wereldklasse maar geen echte diepe spits, Messi achter Huntelaar zou me geweldig leken
Jij komt er nu pas achter dat die gasten een kogel moeten?quote:Op zondag 20 april 2008 18:55 schreef Silenus het volgende:
Weet niet of het al is genoemd, maar the partysquad was toch wel een van de dieptepunten van dit jaar. Mijn god, wat een drama.
Wat doen die mensen in de ArenA zegquote:Op zondag 20 april 2008 18:55 schreef Silenus het volgende:
Weet niet of het al is genoemd, maar the partysquad was toch wel een van de dieptepunten van dit jaar. Mijn god, wat een drama.
En deze...quote:
quote:Ajax volgt weer Chileense spelmaker
In de zoektocht naar een nieuwe spelmaker stuurt Ajax scouts naar Chili. Volgens de lokale krant La Tercera hebben de Amsterdammers wederom belangstelling voor Carlos Villanueva.
Villanueva stond al twee keer eerder in de belangstelling van Ajax. In 2006 liep de middenvelder van Audax Italiano stage bij de Amsterdamse club en ook afgelopen zomer stond zijn naam op het verlanglijstje van technisch directeur Martin van Geel.
Ajax heeft inmiddels concurrentie gekregen in de strijd om Villanueva, die bij Audax Italiano nog een contract heeft tot 2009. Ook Bayern München wil de 22-jarige Chileen graag vastleggen. De middenvelder moet ongeveer zes miljoen euro kosten.
Naast Villanueva volgt Ajax nog meer spelmakers. De Amsterdammers worden ook gelinkt aan Gai Assulin (FC Barcelona), Yoann Gourcuff (AC Milan), Steven Defour (Standard Luik), Renato Augusto (Flamengo) en Marko Marin (Borussia Monchengladbach).
Hoe goed de beste man ook is, hij loopt 1 op 3. En is Argentijn (schijn tegenquote:Op zondag 20 april 2008 18:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je hem al zien spelen dan?
Is het een keer geen eredivisie aankoop is het weer niet goedquote:Op zondag 20 april 2008 19:00 schreef Ordinair het volgende:
Ik vrees een vreemdelingen legioen.
quote:Originally Posted by vipnerd View Post
1- Dario Cvitanich, the Banfield forward. Young, great header even if he is not that tall and most importantly knows how to move around the box. IMHO, he is ages ahead of Boselli. Boca has already been interested in him.
Wat quotes van een Argentijns voetbalforum.quote:OMFG ... what a superb game from this kid today. A 10 out of 10 for sure.
Open your eyes Pompilio, the replacement for Palermo is not Boselli ... is Dario. Can't imagine the damage this kid would do along Roman and Rodrigo.
Maar je hoort alleen maar namen van Argentijnen, Chilenen, Brazilianen enzo.. Ik hoop dat er wel wat Nederlands straks op het veld staat.quote:Op zondag 20 april 2008 19:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is het een keer geen eredivisie aankoop is het weer niet goed
Heel fijn allemaal, maar op elk willekeurig Ajax forum kan je ook zulke quotes over dat Braziliaanse jankjong vinden. En Leo is nou ook niet echt de missing link.quote:Op zondag 20 april 2008 19:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
Wat quotes van een Argentijns voetbalforum.
http://www.ole.clarin.com(...)llocal/01627145.html
Echt, als ik mij ergens niet meer druk om kan maken is dit het.quote:Op zondag 20 april 2008 19:03 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Maar je hoort alleen maar namen van Argentijnen, Chilenen, Brazilianen enzo.. Ik hoop dat er wel wat Nederlands straks op het veld staat.
Het is ook te triest voor woorden, maar andersom was het net zo gegaan.quote:Op zondag 20 april 2008 19:04 schreef RayMania het volgende:
Please PSV-ers, ga lekker de stad in om het landskampioenschap te vieren. Dat is wat jullie moeten doen in plaats van hier Ajacieden uit te lokken. Mijn hemel.
Stekelenburg, vd Wiel, Emanuelson, Huntelaar hopelijk, Siem de Jong, Colinquote:Op zondag 20 april 2008 19:03 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Maar je hoort alleen maar namen van Argentijnen, Chilenen, Brazilianen enzo.. Ik hoop dat er wel wat Nederlands straks op het veld staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |