en alweer 1-1-quote:Op zondag 20 april 2008 15:07 schreef jpjedi het volgende:
Tja moet je mij maar geen topic laten aanmaken.
Ach ja, van tevoren is al gezegd dat het meer een soort van tussenseizoen zou worden alleen ging het de eerste paar wedstrijden zo goed dat dat direct flinke verwachtingen schiep.quote:Op zondag 20 april 2008 14:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Feyenoord gaat het niet redden, die gaan gewoon 6de worden. Ze kunnen nu ook maar beter gewoon de beker winnen, anders kunnen ze nog wel eens met lege handen staan aan het einde van het seizoen
Ja inderdaad..verwachtingen van Feyenoord is al redelijk naief te noemen natuurlijk als we eerlijk zijn,quote:Op zondag 20 april 2008 15:08 schreef FJD het volgende:
[..]
en alweer 1-1-
[..]
Ach ja, van tevoren is al gezegd dat het meer een soort van tussenseizoen zou worden alleen ging het de eerste paar wedstrijden zo goed dat dat direct flinke verwachtingen schiep.
God oh god, NAC speelt 1 seizoen leuk mee en hij is meteen geinteresseerd in voetbalquote:Op zondag 20 april 2008 15:12 schreef jpjedi het volgende:
Ja inderdaad..verwachtingen van Feyenoord is al redelijk naief te noemen natuurlijk als we eerlijk zijn,
Oh god..altijd makkelijk om te gaan kwallen he. Voetbal is echt mijn ding nooit geweest inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2008 15:14 schreef FJD het volgende:
[..]
God oh god, NAC speelt 1 seizoen leuk mee en hij is meteen geinteresseerd in voetbalAlle haat tegenover Breda vanuit Prinsenbeek is als sneeuw voor de zon verdwenen
Voetbal verbroedertquote:Op zondag 20 april 2008 15:14 schreef FJD het volgende:
[..]
God oh god, NAC speelt 1 seizoen leuk mee en hij is meteen geinteresseerd in voetbalAlle haat tegenover Breda vanuit Prinsenbeek is als sneeuw voor de zon verdwenen
Lange tenenquote:Op zondag 20 april 2008 15:17 schreef jpjedi het volgende:
Oh god..altijd makkelijk om te gaan kwallen he. Voetbal is echt mijn ding nooit geweest inderdaad.. Ga jij lekker FC rozenburg toejuichen.
Wat is er zat je vast achter een tractorquote:Op zondag 20 april 2008 15:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
Kutboeren.. stom volk
Nee het is gewoon een kutvolk, net als amsterdammers..quote:Op zondag 20 april 2008 15:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat is er zat je vast achter een tractor
Duidelijk zeg ikquote:Op zondag 20 april 2008 16:26 schreef -Raffie- het volgende:
1. 1. PoSTMaN Jorrit Postma Rondewinnaar (12) 1336
2. 2. Yoshka Yoshka van de Vaart Rondewinnaar (4) 1255
3. 3. ursel ursel Rondewinnaar (6) 1155
2de
Met het invullen van alleen maar 1-0 en 0-1 in Augustus is nu iig duidelijk dat kennis en kunde er geen zak mee te maken hebben maar dat het puur gokwerk isquote:Op zondag 20 april 2008 18:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Duidelijk zeg ik![]()
![]()
Ik zeg het nog maar een keer. Met voorspellingen uit augustus
Ja maar ik had waarschijnlijk ook nog wel iets meer punten kunnen hebben als je bedenkt dat ik AZ wel heel erg vaak heb laten winnenquote:Op zondag 20 april 2008 18:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Met het invullen van alleen maar 1-0 en 0-1 in Augustus is nu iig duidelijk dat kennis en kunde er geen zak mee te maken hebben maar dat het puur gokwerk is
Ik zal even kijken wanneer we het kunnen doenquote:Gefelicitieerd iigWanneer is het feest?
Tja maar door de achterlijke hoeveelheden aan gelijke spelen, haalde je daar toch altijd weer 2 punten bij wegquote:Op zondag 20 april 2008 19:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja maar ik had waarschijnlijk ook nog wel iets meer punten kunnen hebben als je bedenkt dat ik AZ wel heel erg vaak heb laten winnen
quote:Ik zal even kijken wanneer we het kunnen doen
quote:Op zondag 20 april 2008 20:24 schreef jpjedi het volgende:
Balen van NAC maar PSV heeft de Brabantse eer hooggehouden.
Waren vreselijke rellen trouwens die de politiemacht van wel 300 man moest weerstaan.![]()
Helaas bar weinig kunnen volgen van AG.Wie praat me bij?
Ik vond het een beetje een saaie race. Gebuurde niet veel.quote:Om 10.20 uur klonk in Maastricht het startschot voor de 43ste uitvoering van de Amstel Gold Race. De 184 coureurs, waaronder 17 Nederlanders, begonnen toen aan de 257 kilometer lange weg naar de op de Cauberg in Valkenburg getrokken finishlijn.
Skil-renner Albert Timmer, de Belg Vandewalle en de Rus Krivtsov maakten na een uur op de Lange Raarberg, de derde van de in totaal 31 hellinkjes, een einde aan de status quo in het peloton.
De kopgroep werd lang gedoogd door de ploegen van de kanshebbers, omdat zij de koers dan niet hoefden te controleren. Maar na 190 kilometer werd er plotseling haast gemaakt met de jacht op het trio, dat na 215 kilometer de hoop op roem zag vervliegen.
Op de Wolfsberg ging Niki Terpstra op de pedalen staan en hij achterhaalde als eerste de drie koplopers, na 215 kilometer.
Terpstra's vlucht strandde echter al op de volgende heuvel, de Loorberg. Daar nam Robert Gesink het stokje over. Hij kreeg gezelschap van Gilbert, Kirchen, Aerts en Astarloa. Maar die samenstelling kreeg geen goedkeuring van het peloton, dat de vijf nog voor de Gulperberg weer in de gelederen had opgenomen.
Ook de jump van Vansummeren en Kirchen op de Eyserbosweg, waar Michael Boogerd doorgaans de aanval zocht, ontbeerde voldoende inhoud om de kanshebbers te verontrusten. De aanval van Ivanov op de Fromberg, met nog 17 kilometer voor de wielen, had meer potentie.
Ivanov zag eerst Pfannberger aan zijn wiel verschijnen en even later volgden de grote namen, zoals Thomas Dekker, Karsten Kroon, Cunego, Rebellin, Valverde, Frank Schleck en Rodriguez.
Met de koppeltjes Kroon en Schleck van Gerolsteiner en Rodriguez en Valverde van Caisse d'Epargne was het wachten op een demarrage. Maar Rodriguez hield de groep bijeen, vertrouwend op de inhoud van Valverde op de slotklim. Maar daar bleek dat tegen Cunego geen kruid was gewassen. Valverde werd tweede, achter Schleck. Thomas Dekker finishte als vijfde.
Er was wel knokken in de ArenA toen de half-time band (Partysquad) de tune speelde die men bij PSV inzet als ze scorenquote:Op zondag 20 april 2008 20:24 schreef jpjedi het volgende:
Waren vreselijke rellen trouwens die de politiemacht van wel 300 man moest weerstaan.![]()
Saai, saaier, saaist. Pas in het laatste half uur kwam er iets van spanning bij maar echt spannend werd het nooitquote:Helaas bar weinig kunnen volgen van AG.Wie praat me bij?
Ajax wint de P.O en verliest de voorronde CL..:Yquote:Op zondag 20 april 2008 20:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Er was wel knokken in de ArenA toen de half-time band (Partysquad) de tune speelde die men bij PSV inzet als ze scoren
[..]
Saai, saaier, saaist. Pas in het laatste half uur kwam er iets van spanning bij maar echt spannend werd het nooit
Wel wrang trouwens; Feyenoord mist de playoffs nu op precies die punten die bij Sparta van ons gestolen zijnUiteindelijk verlies je wel op basis van 34 wedstrijden maar goed, als je er zo over nadenkt
Ach ja, aan de andere kant bespaart dat ons weer een pak op onze broek tegen Ajax. Die speelde de eerste helft echt goed tegen Heracles. Krijg je het al een beetje benauwd JP?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
welcome to the world of bicyclingquote:Op zondag 20 april 2008 20:49 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het een beetje een saaie race. Gebuurde niet veel.
De Ronde was anders helemaal niet saaiquote:
De Ronde was geniaal alleen met een belabberde anti-climaxquote:Op zondag 20 april 2008 21:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De Ronde was anders helemaal niet saai
Dat was een mooie koers
??? Waar heb je het over?quote:Op zondag 20 april 2008 21:56 schreef FJD het volgende:
[..]
De Ronde was geniaal alleen met een belabberde anti-climaxIemand eruit schoppen omdat ie controles heeft gemist en vervolgens een winnaar hebben die in het verleden op zeker doping heeft gebruikt
![]()
quote:Op zondag 20 april 2008 22:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh je bedoel de tour ;')
De Ronde == De Ronde van Vlaanderen
Goed zoquote:Op maandag 21 april 2008 08:54 schreef IJsmuts het volgende:
morguh![]()
dit weekend mn K/D op 1.0006 geschotenvoor het eerst sinds mn BF2 carriere sta ik positief
![]()
heb in 3mnd gewoon 3000 mannetjes in de plus moeten ownen!!![]()
damn!!![]()
ook nog in de escape geweest, wat een kut tent > maar wel lekkere chickies daar zeg![]()
en natuurlijk een paar keer door de trompettersteeg gelopen > ben verliefd![]()
gelukkig kan je liefde daar gewoon kopen
quote:Op maandag 21 april 2008 08:54 schreef IJsmuts het volgende:
morguh![]()
dit weekend mn K/D op 1.0006 geschotenvoor het eerst sinds mn BF2 carriere sta ik positief
![]()
heb in 3mnd gewoon 3000 mannetjes in de plus moeten ownen!!![]()
damn!!![]()
ook nog in de escape geweest, wat een kut tent > maar wel lekkere chickies daar zeg![]()
en natuurlijk een paar keer door de trompettersteeg gelopen > ben verliefd![]()
gelukkig kan je liefde daar gewoon kopen
precies, nu kan ik met opgeheven hoofd door de straten van karkand knallen, zonder constant mij defribilator in me handen te hebbenquote:Op maandag 21 april 2008 09:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nu hoef je je niet meer voor me te schamen als we ooit nog eens samen zullen schieten
Nee, ik zal je nog eens makkelijk aan punten helpen..quote:Op maandag 21 april 2008 09:19 schreef staticdata het volgende:
[..]
precies, nu kan ik met opgeheven hoofd door de straten van karkand knallen, zonder constant mij defribilator in me handen te hebben
als jij altijd meespeelt stagneert mijn scorequote:Op maandag 21 april 2008 09:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, ik zal je nog eens makkelijk aan punten helpen..
Roep maar een keerquote:Op maandag 21 april 2008 09:12 schreef ursel het volgende:Zal binnenkort ook wel weer poging wagen..
Van de week nog meer mensen die meedoen??
Doe je me dan wel een beetje beschermenquote:
Nou volgens mij moet ijs ons eerder tegen jou beschermen. Jij staat ondertussen bekend als de teamkillerquote:
Dat zijn de makkelijkste targetsquote:Op maandag 21 april 2008 09:47 schreef staticdata het volgende:
Nou volgens mij moet ijs ons eerder tegen jou beschermen. Jij staat ondertussen bekend als de teamkiller
Je moet ook altijd bij mijn clubbie joinen..quote:Op maandag 21 april 2008 09:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
als jij altijd meespeelt stagneert mijn score
TK FTWquote:
dan heeftie mzzl gehad zeg, die waggie is zo plat als een pannekoek!!quote:Op maandag 21 april 2008 10:14 schreef FJD het volgende:
[ afbeelding ]
Stuntman heeft het trouwens met lichte verwondingen gered.
Ik weet niet wat voor pannekoeken jij eet, maar die van mij benne een stukkie platter hoor..quote:Op maandag 21 april 2008 10:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dan heeftie mzzl gehad zeg, die waggie is zo plat als een pannekoek!!
ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 21 april 2008 10:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor pannekoeken jij eet, maar die van mij benne een stukkie platter hoor..
[ afbeelding ]
escape is helemaal verbouwd, super hippe tent geworden. denk dat de leeftijd 21+ was, en de meeste zijn ook rond de 21quote:Op maandag 21 april 2008 11:00 schreef jpjedi het volgende:
He Ijs, In de Escape heb ik vele uren uitgehangen in mijn studententijd. Zeker niet verkeerd maar wat is de gemiddelde leeftijd nu daar? Kun je beter naar het Ritz cafe gaan voor wat serieuzer publiek.![]()
ja zuunige zeeuwen zijn julliequote:
Er gaat maar 1 pannekoek uit zo'n pakquote:Op maandag 21 april 2008 11:24 schreef IJsmuts het volgende:
ja zuunige zeeuwen zijn jullie![]()
bij ons in de polder vreet je alleen pannekoeken van 30cm dik en bommetje vol met spek, kaas en stroop
Bruine suiker..quote:Op maandag 21 april 2008 11:34 schreef jpjedi het volgende:
Toevallig deze week onze servant dikke vette pannenkoeken leren maken.Zelfs bij de expat winkel een soort van bruine suiker en schenkstroop kunnen kopen.
echt wat ben je ook een vuige barbaar jijquote:
Ik niet.. JPquote:
Die moest er ook even uit he.quote:
Klopt en weet je waarom.? Omdat die luie blanke buitenlanders hier te lui zijn om te werken!quote:Op maandag 21 april 2008 11:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik niet.. JP![]()
Die laat die kleurlingen voor hem koken, rijden en noem het maar op, en vervolgens eet die ook nog eens bruine suiker..
JP helpt juist de Economie vooruit en zorgt ervoor dat niet al die arme vrouwtjes poep moeten scheppen.quote:Op maandag 21 april 2008 11:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik niet.. JP![]()
Die laat die kleurlingen voor hem koken, rijden en noem het maar op, en vervolgens eet die ook nog eens bruine suiker..
Buitenlanders zijn toch altijd te lui om te werken??quote:Op maandag 21 april 2008 11:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Die moest er ook even uit he.
[..]
Klopt en weet je waarom.? Omdat die luie blanke buitenlanders hier te lui zijn om te werken!
Welk deel van eten en bier drinken begrijp je niet?quote:
nou dat begrijp ik welquote:Op maandag 21 april 2008 19:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Welk deel van eten en bier drinken begrijp je niet?
het is vet simpel manquote:Op maandag 21 april 2008 19:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou dat begrijp ik wel
maar heb al een keer tijdens de beker wedstrijd op stadhuisplein rondgelopen en al die ME'ers en honden staan mij niet zo aan. Ik ben Keltie niet!
Ooh.. Ik zou trouwens bellen met je mobiel en niet vanuit een telefooncel. De kans is dan groot dat er een dwanghek naar binnen komt keilen..quote:Op maandag 21 april 2008 20:03 schreef FJD het volgende:
KloptEr zijn maar twee regels; met bier wordt niet gegooid en met kettingsloten mag alleen worden gegooid als de fiets er af is
Verdomme.. op jacht gaat naar een quadruppelquote:Op maandag 21 april 2008 22:47 schreef FJD het volgende:
Ze hakken er wel in he! Je hebt nu al een kwartet
en nou gaat puni heel hard zoeken naar de PM functie, wat een kolderieke spitsvondigheid!quote:
Danny heeft alleen maar de index file weggehaald. Je kan nog gewoon in het PM zelf komen hoor..quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:40 schreef FJD het volgende:
[..]
en nou gaat puni heel hard zoeken naar de PM functie, wat een kolderieke spitsvondigheid!
quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Puni! Als je nou zondag meegaat kunnen we samen met de trein reizen? Ik ga veel liever met de auto maar weet niet of ik in het centrum van Rotterdam ergens voor een redelijk tarief kan parkeren...
Met de auto dan kun je niet zuipenquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Puni! Als je nou zondag meegaat kunnen we samen met de trein reizen? Ik ga veel liever met de auto maar weet niet of ik in het centrum van Rotterdam ergens voor een redelijk tarief kan parkeren...
Dat is altijd nog beter dan met de trein reizenquote:
Ah thanks! Is dat gratis parkeren?quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:54 schreef Sickert het volgende:
[..]
Parkeer m in de kiphof
klein stukje lopen en je bent in het centrum
(dat is achter de Mycom)
Als je geluk hebt wel..quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is altijd nog beter dan met de trein reizen
[..]
Ah thanks! Is dat gratis parkeren?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat is altijd nog beter dan met de trein reizen
quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:59 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Vanaf Dordrecht CS gaat er een trein die je in een minuutje of 10 Rotterdam CS inrijdt. Ik zou het wel weten voor een biertje
quote:Dit bruine café opende zijn deuren op het Stadhuisplein op 21 maart 1961. Door deze openingsdatum is 't Fust het oudste, bruine café op het Stadhuisplein.
Velen hebben geprobeerd en proberen nog dit café, met zijn gezellige unieke bar, zijn houten vloer en sfeervolle interieur, te imiteren, wat echter nog heden ten dage niet is gelukt!!!
De unieke bar is gemaakt van een originele koperen Heineken brouwketel en dateert van 1932 uit de Heineken-brouwerij op de Crooswijkse Singel. In volledige staat woog het 6,5 ton en aangepast voor deze bar 4,5 ton.
quote:Het bier dat vanuit deze brouwketel-bar getapt wordt is nog altijd even: Heerlijk, Helder, Heineken, als in de jaren dertig, waar het eens gebrouwen werd op de Heinekenbrouwerij aan de Crooswijkse Singel in Oud Rotterdam. Enkele 'wapenfeiten' uit de historie én heden van café 't Fust zijn o.a.: De Hoogste bieromzet van Nederland 1967 (1770 hectoliter), winnaar van de Biertapwedstrijden 1983 van Rotterdam, Hoogste Bieromzet van Rotterdam 1986 (1486 hectoliter), Hoogste Bokbier omzet, toen dit speciaalbier weer op Fust uitkwam, n.l. 1200 liter in 3 maanden.
Als de lente weer begint, zet 't Fust zijn terras weer uit en is daarmee één van de grootste, zo niet het grootste terras van Rotterdam.
Is dat de pub bij de v&D of naast de argentijn?quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:21 schreef FJD het volgende:
Als jij met de trein komt dan dirigeer ik ons naar Paddys. Dat is een Irish Sports Pub.
Bij de V&D tegenover de Sorbonnequote:Op dinsdag 22 april 2008 09:41 schreef staticdata het volgende:
Is dat de pub bij de v&D of naast de argentijn?
Daar had ik ook al last van..quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:35 schreef FJD het volgende:
Ik zit de hele dag te F5en maar in een monoloog heb ik natuurlijk ook geen zin
Gaafquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:42 schreef ursel het volgende:
Daar had ik ook al last van..
Zullen we een stereoloog houden..
hoezo, ben ik dan een subwoofer omdat ik altijd brom ofzo?quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:44 schreef FJD het volgende:
[..]
GaafAls Puni dan ook mee doet dan hebben we al 2.1
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
hoezo, ben ik dan een subwoofer omdat ik altijd brom ofzo?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:54 schreef staticdata het volgende:
hoezo, ben ik dan een subwoofer omdat ik altijd brom ofzo?
Lopen ging sowieso toch nog gewoon??quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:07 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Gister weer bij de fysio geweest, heel m'n poten ingetaped om spieren te ontlasten. Lopen gaat alweer een klein beetje. Was wel een half uur bezig om een oerwoud van m'n benen af te scheren
400mquote:
scheer jij je benen dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:07 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Gister weer bij de fysio geweest, heel m'n poten ingetaped om spieren te ontlasten. Lopen gaat alweer een klein beetje. Was wel een half uur bezig om een oerwoud van m'n benen af te scheren
Als je dit op je benen geplakt krijgt:quote:
oe oe.. ik zie nog een leeg stukkie...quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je dit op je benen geplakt krijgt:
[ afbeelding ]
dan weet je niet hoe snel je moet scheren. Twee benen, 15 bij 30cm aan sporttape, onder de drie horizontale banen zitten nog ruim 20 kleine stukken en dit geintje wordt maandag herhaald.
Dat plakken met haar is het probleem niet zo, het gaat om het loshalenJe opties zijn dus een variant op waxen of het zelf maar scheren
Je mag m helemaal volkladden zondagquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:26 schreef ursel het volgende:
oe oe.. ik zie nog een leeg stukkie...
Mag ik mijn naam erop zetten..
Danny zit niet helemaal lekker in z'n vel geloof ik. Als ik zo tussen de regels eens lees wat er allemaal heeft plaats gevonden dan kan ik me daar wel iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:18 schreef staticdata het volgende:
ook al snap ik waarom, het doet me toch een beetje aan tweakers denken
Op naar de 1.70 dan maar?quote:The euro rose to a new record high against the dollar of $1.6007 Tuesday, in line with a surge in crude-oil futures, which came within 26 cents of $120 a barrel.
Doe maar, ik moet binnenkort (euhm) toch nog een zooitje dollars hebben.. (wintersporten in Amerikaquote:
Was inderdaad wel zuur ja, anders was het Dirkie-night geweestquote:Op woensdag 23 april 2008 07:53 schreef staticdata het volgende:
Liverpool was ook lekker zuur door in de de slotseconden een eigen goal te maken
Dat ga ik maar even niet op een openbaar forum meldenquote:Op woensdag 23 april 2008 10:13 schreef FJD het volgende:
De zon schijnt en het is een lekker tempje. Watskebeurt?
FOK! heeft er anders een mooi Private Message systeem voor waar je privacy gewaarborgd blijft..quote:Op woensdag 23 april 2008 10:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dat ga ik maar even niet op een openbaar forum melden
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:11 schreef staticdata het volgende:
Vandaag wel, maar heb ik ook mijn redenen toe
Wat is die oplossing danquote:Op woensdag 23 april 2008 10:48 schreef FJD het volgende:
EYPN schijnt daar goede oplossingen voor te hebben hoor
Maar goed, sterkte iig
Met die Enlarged Penis kun je dan mooi je baas eens flink...naja goed, je snapt m welquote:Op woensdag 23 april 2008 12:25 schreef staticdata het volgende:
Wat is die oplossing dan
En heeft niets met de vriendin te maken, meer in de zakelijke sfeer hoor
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Met die Enlarged Penis kun je dan mooi je baas eens flink...naja goed, je snapt m wel
Nou bij de greenery gaat het volgens mij met komkommersquote:Op woensdag 23 april 2008 12:58 schreef ursel het volgende:
[..]Hoe denk je anders dat Fer aan die baan gekomen is..
Zij weten dat de grootte wel degelijk uitmaakt..quote:Op woensdag 23 april 2008 13:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nou bij de greenery gaat het volgens mij met komkommers
Aubergines zijn iets gladder.. Zijn veel beter..quote:Op woensdag 23 april 2008 13:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Er gaat niks boven zo'n lekkere sappige komkommer
quote:Op woensdag 23 april 2008 13:06 schreef ursel het volgende:
Zij weten dat de grootte wel degelijk uitmaakt..
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:58 schreef ursel het volgende:Hoe denk je anders dat Fer aan die baan gekomen is..
Ja maar die gaan niet zo diepquote:Op woensdag 23 april 2008 13:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Aubergines zijn iets gladder.. Zijn veel beter..
Alsof jij daar moeite mee hebt.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
en ze zijn niet rechtlijnig. aubergines kunnen nog weleens bolvormig zijn
Bloemkolen zijn ook goedquote:
Ooh.. bedoelde Jorrit zulke bloemkolen...quote:Op woensdag 23 april 2008 16:54 schreef jpjedi het volgende:
Misschien heeft zij nog advies voor jullie jongens?![]()
[ afbeelding ]
Hmm.. De vraag nog maar of 5 mei de nieuwe job gaat worden.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:28 schreef Keltie het volgende:
Vrijdag laatste dag Felton.. Dan nog wat vakantiedagen en 5 mei naar de nieuwe job
geen zin om 3 weken werkeloos thuis te zitten, maar geen problemen hebben om in mei in te stromen en vervolgens op de bank te zitten en te wachten op een opdrachtquote:Op woensdag 23 april 2008 17:49 schreef Keltie het volgende:
Daarnaast ben ik blijkbaar één van de weinigen die het raar vind om een intakegesprek te hebben voor een detacheringsbureau waar je nog niet eens officieel in dienst ben?
Nee, eerder in het geval dat je nog in dienst bent van je oude werkgever;quote:Op donderdag 24 april 2008 01:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
geen zin om 3 weken werkeloos thuis te zitten, maar geen problemen hebben om in mei in te stromen en vervolgens op de bank te zitten en te wachten op een opdracht
boef, ik wil mn pc opvoeren, hoe doe ik dat? ik wil mn X2 4400 op 3ghz laten lopen en mn 7800gtx moet ook wat sneller, dit om vervanging een jaartje uit te stellenquote:
Schijnt volgens Tweakers wel fijn te spelen.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
boef, ik wil mn pc opvoeren, hoe doe ik dat? ik wil mn X2 4400 op 3ghz laten lopen en mn 7800gtx moet ook wat sneller, dit om vervanging een jaartje uit te stellen![]()
en AC, is dat wat voor op de pc? ben vandaag een dagje vrij en ga zo even de stad in, dacht ik kan we een spelletje meenemen![]()
mprguh trouwens![]()
sicko's![]()
dat hen ik idd ook gelezen..., nouja even kijken maar, een recreatiespelletje naast BF2 is altijd goed natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2008 08:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Schijnt volgens Tweakers wel fijn te spelen.
Persoonlijk lijkt het mij meer een consolegame...
recreatie?quote:Op donderdag 24 april 2008 08:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat hen ik idd ook gelezen..., nouja even kijken maar, een recreatiespelletje naast BF2 is altijd goed natuurlijk
ja zoo of rail oid lijkt me ook wel wat, maar is dat echt grappig om er zo af en toe naast te doen? sim city vond ik ook wel leuk, alleen bakte ik er geen reet vanquote:
ik heb werkelijk waar geen ideequote:Op donderdag 24 april 2008 08:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja zoo of rail oid lijkt me ook wel wat, maar is dat echt grappig om er zo af en toe naast te doen? sim city vond ik ook wel leuk, alleen bakte ik er geen reet van
quote:Op donderdag 24 april 2008 08:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik heb werkelijk waar geen idee
Settlers IIquote:Op donderdag 24 april 2008 08:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja zoo of rail oid lijkt me ook wel wat, maar is dat echt grappig om er zo af en toe naast te doen? sim city vond ik ook wel leuk, alleen bakte ik er geen reet van
Een triple in dezelfde minuut..quote:Op donderdag 24 april 2008 01:38 schreef IJsmuts het volgende:
triple's zijn gay > ik ga maar onder de wol liggen
Voordeel van die spelletjes is wel dat je niet hoeft over te clockenquote:Op donderdag 24 april 2008 08:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik speel mn spelletjes altij dop 1337 FPSquote:Op donderdag 24 april 2008 08:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Voordeel van die spelletjes is wel dat je niet hoeft over te clocken
Jij gaat straks Fruit tycoon spelenquote:Op donderdag 24 april 2008 08:50 schreef FJD het volgende:
Ik speel nog wel eens RailroadsZelfde principe als Railroad Tycoon. Geinig
die rare irri slingers zitten volgens mij ook op de a4 en s5 oid, godse irritant als die krengen achter je hangenquote:Op donderdag 24 april 2008 09:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nieuwe Audi A3! Met die mooie dagrijverlichting.... zeg maar de ledjes die JP op z'n achterlampen had maar nu voor en in 't wit
Klopt ja. In vind het wel mooi alleen leid het wel een beetje af idd.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:22 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
die rare irri slingers zitten volgens mij ook op de a4 en s5 oid, godse irritant als die krengen achter je hangen
automatisch dimbare binnenspiegel werkt goed hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 09:22 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
die rare irri slingers zitten volgens mij ook op de a4 en s5 oid, godse irritant als die krengen achter je hangen
Principe van een auto is toch dat je er in zit dus who gives a fuckquote:Op donderdag 24 april 2008 09:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klopt ja. In vind het wel mooi alleen leid het wel een beetje af idd.
Daar kwam ik pas ook achterquote:Op donderdag 24 april 2008 09:40 schreef staticdata het volgende:
automatisch dimbare binnenspiegel werkt goed hoor
Bij mijn auto dimt de binnespiegel zodra er licht van achter op valt. Dus je hebt niet meer dat iemand irritant in je spiegel kan schijnen, het licht wordt gereduceerd en het zijn dan nog maar 2 kleine lampjesquote:Op donderdag 24 april 2008 09:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Principe van een auto is toch dat je er in zit dus who gives a fuck
[..]
Daar kwam ik pas ook achterIn z'n achteruit (geloof ik) dimt de binnenspiegel opeens. Is dat om er voor te zorgen dat je zelf achteruit kijkt ofzo? Vond het maar een wazig feature en had het nog nooit gezien.
Aha, was me nog niet echt opgevallen eigenlijk. Nu rijd ik er ook niet zo heel veel meer mee. Ach, de bedoeling is toch dat je zo snel rijdt dat je daar geen last van hebtquote:Op donderdag 24 april 2008 09:43 schreef staticdata het volgende:
Bij mijn auto dimt de binnespiegel zodra er licht van achter op valt. Dus je hebt niet meer dat iemand irritant in je spiegel kan schijnen, het licht wordt gereduceerd en het zijn dan nog maar 2 kleine lampjes
Erg handig, vooral 's avonds
Staan die dan niet verkeerd afgesteld? Daar heb ik echt nooit last vanquote:Op donderdag 24 april 2008 09:51 schreef ursel het volgende:
De binnespiegel is het probleem niet, die kon je al "dimmen" met dat hendeltje.
Tis meer via de buitenspiegels waar ik altijd last van heb..
Hoe moet je ze dan afstellen, naar links toe??quote:Op donderdag 24 april 2008 09:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Staan die dan niet verkeerd afgesteld? Daar heb ik echt nooit last van
Waarom zie je je achterraam door je buitenspiegelsquote:Op donderdag 24 april 2008 10:06 schreef ursel het volgende:
Hoe moet je ze dan afstellen, naar links toe??
Spiegel staat op normale stand met bijna mijn volledige achterraam.
Ooh, je doelde op de buitenspiegel..quote:Op donderdag 24 april 2008 10:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Waarom zie je je achterraam door je buitenspiegelsPlus dat je spiegels toch ook naar boven en beneden af kunt stellen?
Wat een megabedragquote:Op donderdag 24 april 2008 11:33 schreef IJsmuts het volgende:
het is rome total war gold edition voor 5.99 geworden
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en ik heb het net ff gedaan, het is 5.99 teveel
is is verdomme turned base.... ik dacht dat je huizen en legers kon bouwen ofzo.., nouja, ga maar even de tutorial doenquote:
Preciesquote:
Omdat hij zijn k/d boven de 1.0 heeft dan is er niets meer aanquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:43 schreef RudyCarell het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2008 16:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:01 schreef ursel het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:46 schreef FJD het volgende:
Je carriere gaat wel met sprongen vooruit he Keltie
De playoffs zijn overigens nu zo goed als dood. Volgend jaar alleen nog de playoffs om het laatste UEFA cup ticket voor de nr. 6 t/m 9. Dat is zeg maar een manier om als KNVB geen enorme flater te slaan maar toch het systeem rustig af te voeren.
quote:De nummers vijf tot en met acht spelen in een 'best of three' om het laatste plaatsbewijs voor de UEFA Cup. De KNVB stemt daarmee grotendeels in met het voorstel van de achttien clubs uit de Eredivisie, verenigd in de ECV.
Daarbij verdwijnen de play-offs om de voorronde van de Champions League en strijden - normaal gesproken - de nummers zes tot en met negen van de ranglijst voortaan om een ticket in de eerste ronde van het UEFA Cup-toernooi.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:54 schreef ursel het volgende:
quote:
turned base?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
is is verdomme turned base.... ik dacht dat je huizen en legers kon bouwen ofzo.., nouja, ga maar even de tutorial doen
Ga toch gewoon Company of Heroes spelen, dat is het enige spel dat ik nog op de pc speelquote:Op donderdag 24 april 2008 19:38 schreef Sickert het volgende:
[..]
turned base?
nee man gek
dat is alleen in de tutorial (die je zeker moet volgen)
daarna is het dikke chaos
En is het wat. Hier is het maar stil, ben blij als ik me werk weer open is, kan ik weer aan de slagquote:
en weer ga je weg zonder mij mee te nemenquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:05 schreef ursel het volgende:Wakker is en weekend weg..
Je zal dus zonder mij moeten gaan spammen..
Het ging over sites die op Nederlandse servers stondenquote:Op vrijdag 25 april 2008 02:17 schreef jpjedi het volgende:
Wel zielig eigenlijk als je elk pseudo succes moet gaan publiceren.![]()
lsof je in India enige grip hebt op Illegale software..
Ga je nog mee zondag?quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:07 schreef staticdata het volgende:
en weer ga je weg zonder mij mee te nemen
quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:32 schreef FJD het volgende:
Geen probleemHet gaat hier ook maar net goed maar voor die 30,- ga ik als Feyenoord supporter natuurlijk de finale niet mislopen
Dan bezuinig ik wel op iets anders.
Als je trouwens je TV en PS3 moet verkopen dan geef ik je er 100,- voor en neem ik m direct mee
Sterkte dan maarquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:29 schreef staticdata het volgende:
komt nu erg veel op ons bordje terecht namelijk.
- Nog dingen voor het huis aanschaffen
- Een auto mocht ik ooit overkunnen naar Eneco
- Advocaat voor een ander probleem.
- en t/m juni nog dubbele woonlasten
Dan gaat het hard met de centen hoor
Flesje wijn? De Wii is veel specialer dan de PS3 man, 100,- is veels te veelquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:43 schreef staticdata het volgende:
Whehehe, voor 100 mag je er een keer op komen spelen
me baas doet nog moeilijk ja, ongeloofelijk hoe dat gaat. ze beseffen volgens mij niet dat dit de relatie tussen hun en eneco niet goed zal doen. maar hopelijk snel uitkomst.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sterkte dan maar
Maar je baas doet nog steeds lastig over je eventuele overstap
Als je bij de greenery gewoon een paar komkommers & tomaten meeneemt mag je ook komen spelen hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Flesje wijn? De Wii is veel specialer dan de PS3 man, 100,- is veels te veel
Deal!quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:50 schreef staticdata het volgende:
Als je bij de greenery gewoon een paar komkommers & tomaten meeneemt mag je ook komen spelen hoor![]()
is goedquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Deal!
We krijgen elke maand een hele doos met groenten e.d. mee. Kom ik een keer afgooien voor wat eten en een spelletje
2x niks blijft niksquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
is goed
komt ijs ook langs dan staan er 2 focussen op de oprit
ik vind het best hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:47 schreef staticdata het volgende:
komt ijs ook langs dan staan er 2 focussen op de oprit
Gezellig, gaan we met z'n drieen aan m'n komkommer knabbelenquote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Gezellig, gaan we met z'n drieen aan m'n komkommer knabbelen
mijn humor grenst aan genitialiteit, dan gaat een flauw grapje over snorskommers afknabbelen het niet lukkenquote:
En ook zo functioneelquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:34 schreef staticdata het volgende:
Lekker irritant die extra melding over de algemene voorwaarde
zo jammer dit .....quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:03 schreef FJD het volgende:
Misschien moeten we rebelleren en een mirror van FOK! op gaan zetten?
dat moeten we niet hier bespreken maar via de PM!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:03 schreef FJD het volgende:
Misschien moeten we rebelleren en een mirror van FOK! op gaan zetten?
Ik weet dat mijn humor niet eens in de schaduw van uw genialiteit mag staan maar zonder goede voorbeelden duurt het leerproces nu eenmaal langerquote:
Het is in ieder geval goedkoper dan een fitness abonnementquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn humor niet eens in de schaduw van uw genialiteit mag staan maar zonder goede voorbeelden duurt het leerproces nu eenmaal langer
Straks Wii Fit spelenSchijnt erg geinig te zijn.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het is in ieder geval goedkoper dan een fitness abonnement
Ach het is natuurlijk om dat kwartiertje bewegen per dag te halen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis niet voor mij maar in de buurt van Rozenburg wastie nergens te vinden (of ze heeft slecht gezocht). Schijnt wel erg geinig te zijn. Afvallen en een echt betere conditie krijgen geloof ik niet in. Je krijgt echt geen goede conditie door de kantjes er af te lopen en dat is toch wat je met zo'n Wii Fit doet. Het is bij lange na niet zo intensief als een uurtje hardlopen of twee uurtjes fietsen. Aan de andere kant, als het helpt om mensen die normaal op de bank zaten nu iig iets te laten doen dan is het al winst
je moet een half uurtje per dag bewegenquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ach het is natuurlijk om dat kwartiertje bewegen per dag te halen.
Wel slim natuurlijk, al die ouders zien hun obesitas kindjes en denken, laten we maar een wii kopen met de fit erbij, dan worden ze vast weer mooi
Oh dan neem ik wel 2 van die Fit dingenquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
je moet een half uurtje per dag bewegen
www.tnt.nlquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:45 schreef IJsmuts het volgende:
hoe kan ik een pdf posten?
je kan toch dat ding dumpen op xs.to en dan de link plaatsenquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:47 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
ik wil goddomme een pdf in dit hoeretopic posten!!!!!![]()
NU!!!!!!!!!![]()
NEE!!!! daar mag je geen pdfjes uploaden!!!!!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
je kan toch dat ding dumpen op xs.to en dan de link plaatsen
Mail het maar dan gooi ik hem wel ff op me serverquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
NEE!!!! daar mag je geen pdfjes uploaden!!!!!!![]()
ik heb hem al gesnagged, in paint gezet en geuploadquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mail het maar dan gooi ik hem wel ff op me server
Het zal rosanne wel niet zijnquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:57 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb hem al gesnagged, in paint gezet en geupload![]()
nieuwe wevingscampagne van mn werk![]()
[ afbeelding ]
mijn invloed rijkt verquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:00 schreef staticdata het volgende:
Stelletje geile honden bij dat bedrijf
Waar moet ik me aanmeldenquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:57 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb hem al gesnagged, in paint gezet en geupload![]()
nieuwe wevingscampagne van mn werk![]()
[ afbeelding ]
Je weet dat ik alleen met haar wil praten en dat ik nul verstand van financien hebquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:02 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
even via mij, delen we de 2000 bruto bonus!!
Succes en goed weekendquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:45 schreef IJsmuts het volgende:
zo, vanavond een pokertoernooitje met mn nieuwe chips![]()
koffer weegt bijna 20 kilo![]()
![]()
dus de groeten en ik wens iedereen die dit leest een heeeeerlijk weekend
fijn weekendquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:45 schreef IJsmuts het volgende:
zo, vanavond een pokertoernooitje met mn nieuwe chips![]()
koffer weegt bijna 20 kilo![]()
![]()
dus de groeten en ik wens iedereen die dit leest een heeeeerlijk weekend
Verschil moet er wezenquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:57 schreef Mr_Baus het volgende:Weekend? Ik ga gewoon werken
De komende 7 dgn toch zeker minstens 10 uur per dag
![]()
Pfffffff dat is wel erg lang! Ik vind van 08:00 - 17:00 wel lang genoegquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:57 schreef Mr_Baus het volgende:Weekend? Ik ga gewoon werken
De komende 7 dgn toch zeker minstens 10 uur per dag
![]()
Ach ja. Het is echt ontzettend leuk om te doen en er mee te spelen en je conditie en spierkracht zullen zeker toenemen. Erg gelachen vanavondquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wel slim natuurlijk, al die ouders zien hun obesitas kindjes en denken, laten we maar een wii kopen met de fit erbij, dan worden ze vast weer mooi
Hoef je geen 8 uur op een dag te werken?quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Pfffffff dat is wel erg lang! Ik vind van 08:00 - 17:00 wel lang genoegIk werk nu de ene dag van 09:00 - 17:00 en de andere van 08:00 - 16:00
En dat zo de rest van de week door
Prima tijden
Ik zit er niet op te wachten om in mijn woonkamer te gaan sporten. Maar ja het zal vast een succes worden.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach ja. Het is echt ontzettend leuk om te doen en er mee te spelen en je conditie en spierkracht zullen zeker toenemen. Erg gelachen vanavondUiteindelijk ben je met verschillende 'spelletjes' gewoon pushups aan het maken en tja dat dat werkt dat weten we ondertussen wel.
Tja hier ligt er eentje klaar om binnengetikt te worden.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Pfffffff dat is wel erg lang! Ik vind van 08:00 - 17:00 wel lang genoegIk werk nu de ene dag van 09:00 - 17:00 en de andere van 08:00 - 16:00
En dat zo de rest van de week door
Prima tijden
*eens*quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:26 schreef staticdata het volgende:
gaat om de kwaliteit van het werk niet de kwantiteit.
Nee 7:20 per dag en dat keer 5 is 36 uur per weekquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoef je geen 8 uur op een dag te werken?
[..]
Ik zit er niet op te wachten om in mijn woonkamer te gaan sporten. Maar ja het zal vast een succes worden.
Zal eens kijken of er zondag tijd voor is tussen het spelen van Wii Fit doorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |