en alweer 1-1-quote:Op zondag 20 april 2008 15:07 schreef jpjedi het volgende:
Tja moet je mij maar geen topic laten aanmaken.
Ach ja, van tevoren is al gezegd dat het meer een soort van tussenseizoen zou worden alleen ging het de eerste paar wedstrijden zo goed dat dat direct flinke verwachtingen schiep.quote:Op zondag 20 april 2008 14:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Feyenoord gaat het niet redden, die gaan gewoon 6de worden. Ze kunnen nu ook maar beter gewoon de beker winnen, anders kunnen ze nog wel eens met lege handen staan aan het einde van het seizoen
Ja inderdaad..verwachtingen van Feyenoord is al redelijk naief te noemen natuurlijk als we eerlijk zijn,quote:Op zondag 20 april 2008 15:08 schreef FJD het volgende:
[..]
en alweer 1-1-
[..]
Ach ja, van tevoren is al gezegd dat het meer een soort van tussenseizoen zou worden alleen ging het de eerste paar wedstrijden zo goed dat dat direct flinke verwachtingen schiep.
God oh god, NAC speelt 1 seizoen leuk mee en hij is meteen geinteresseerd in voetbalquote:Op zondag 20 april 2008 15:12 schreef jpjedi het volgende:
Ja inderdaad..verwachtingen van Feyenoord is al redelijk naief te noemen natuurlijk als we eerlijk zijn,
Oh god..altijd makkelijk om te gaan kwallen he. Voetbal is echt mijn ding nooit geweest inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2008 15:14 schreef FJD het volgende:
[..]
God oh god, NAC speelt 1 seizoen leuk mee en hij is meteen geinteresseerd in voetbalAlle haat tegenover Breda vanuit Prinsenbeek is als sneeuw voor de zon verdwenen
Voetbal verbroedertquote:Op zondag 20 april 2008 15:14 schreef FJD het volgende:
[..]
God oh god, NAC speelt 1 seizoen leuk mee en hij is meteen geinteresseerd in voetbalAlle haat tegenover Breda vanuit Prinsenbeek is als sneeuw voor de zon verdwenen
Lange tenenquote:Op zondag 20 april 2008 15:17 schreef jpjedi het volgende:
Oh god..altijd makkelijk om te gaan kwallen he. Voetbal is echt mijn ding nooit geweest inderdaad.. Ga jij lekker FC rozenburg toejuichen.
Wat is er zat je vast achter een tractorquote:Op zondag 20 april 2008 15:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
Kutboeren.. stom volk
Nee het is gewoon een kutvolk, net als amsterdammers..quote:Op zondag 20 april 2008 15:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat is er zat je vast achter een tractor
Duidelijk zeg ikquote:Op zondag 20 april 2008 16:26 schreef -Raffie- het volgende:
1. 1. PoSTMaN Jorrit Postma Rondewinnaar (12) 1336
2. 2. Yoshka Yoshka van de Vaart Rondewinnaar (4) 1255
3. 3. ursel ursel Rondewinnaar (6) 1155
2de
Met het invullen van alleen maar 1-0 en 0-1 in Augustus is nu iig duidelijk dat kennis en kunde er geen zak mee te maken hebben maar dat het puur gokwerk isquote:Op zondag 20 april 2008 18:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Duidelijk zeg ik![]()
![]()
Ik zeg het nog maar een keer. Met voorspellingen uit augustus
Ja maar ik had waarschijnlijk ook nog wel iets meer punten kunnen hebben als je bedenkt dat ik AZ wel heel erg vaak heb laten winnenquote:Op zondag 20 april 2008 18:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Met het invullen van alleen maar 1-0 en 0-1 in Augustus is nu iig duidelijk dat kennis en kunde er geen zak mee te maken hebben maar dat het puur gokwerk is
Ik zal even kijken wanneer we het kunnen doenquote:Gefelicitieerd iigWanneer is het feest?
Tja maar door de achterlijke hoeveelheden aan gelijke spelen, haalde je daar toch altijd weer 2 punten bij wegquote:Op zondag 20 april 2008 19:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja maar ik had waarschijnlijk ook nog wel iets meer punten kunnen hebben als je bedenkt dat ik AZ wel heel erg vaak heb laten winnen
quote:Ik zal even kijken wanneer we het kunnen doen
quote:Op zondag 20 april 2008 20:24 schreef jpjedi het volgende:
Balen van NAC maar PSV heeft de Brabantse eer hooggehouden.
Waren vreselijke rellen trouwens die de politiemacht van wel 300 man moest weerstaan.![]()
Helaas bar weinig kunnen volgen van AG.Wie praat me bij?
Ik vond het een beetje een saaie race. Gebuurde niet veel.quote:Om 10.20 uur klonk in Maastricht het startschot voor de 43ste uitvoering van de Amstel Gold Race. De 184 coureurs, waaronder 17 Nederlanders, begonnen toen aan de 257 kilometer lange weg naar de op de Cauberg in Valkenburg getrokken finishlijn.
Skil-renner Albert Timmer, de Belg Vandewalle en de Rus Krivtsov maakten na een uur op de Lange Raarberg, de derde van de in totaal 31 hellinkjes, een einde aan de status quo in het peloton.
De kopgroep werd lang gedoogd door de ploegen van de kanshebbers, omdat zij de koers dan niet hoefden te controleren. Maar na 190 kilometer werd er plotseling haast gemaakt met de jacht op het trio, dat na 215 kilometer de hoop op roem zag vervliegen.
Op de Wolfsberg ging Niki Terpstra op de pedalen staan en hij achterhaalde als eerste de drie koplopers, na 215 kilometer.
Terpstra's vlucht strandde echter al op de volgende heuvel, de Loorberg. Daar nam Robert Gesink het stokje over. Hij kreeg gezelschap van Gilbert, Kirchen, Aerts en Astarloa. Maar die samenstelling kreeg geen goedkeuring van het peloton, dat de vijf nog voor de Gulperberg weer in de gelederen had opgenomen.
Ook de jump van Vansummeren en Kirchen op de Eyserbosweg, waar Michael Boogerd doorgaans de aanval zocht, ontbeerde voldoende inhoud om de kanshebbers te verontrusten. De aanval van Ivanov op de Fromberg, met nog 17 kilometer voor de wielen, had meer potentie.
Ivanov zag eerst Pfannberger aan zijn wiel verschijnen en even later volgden de grote namen, zoals Thomas Dekker, Karsten Kroon, Cunego, Rebellin, Valverde, Frank Schleck en Rodriguez.
Met de koppeltjes Kroon en Schleck van Gerolsteiner en Rodriguez en Valverde van Caisse d'Epargne was het wachten op een demarrage. Maar Rodriguez hield de groep bijeen, vertrouwend op de inhoud van Valverde op de slotklim. Maar daar bleek dat tegen Cunego geen kruid was gewassen. Valverde werd tweede, achter Schleck. Thomas Dekker finishte als vijfde.
Er was wel knokken in de ArenA toen de half-time band (Partysquad) de tune speelde die men bij PSV inzet als ze scorenquote:Op zondag 20 april 2008 20:24 schreef jpjedi het volgende:
Waren vreselijke rellen trouwens die de politiemacht van wel 300 man moest weerstaan.![]()
Saai, saaier, saaist. Pas in het laatste half uur kwam er iets van spanning bij maar echt spannend werd het nooitquote:Helaas bar weinig kunnen volgen van AG.Wie praat me bij?
Ajax wint de P.O en verliest de voorronde CL..:Yquote:Op zondag 20 april 2008 20:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Er was wel knokken in de ArenA toen de half-time band (Partysquad) de tune speelde die men bij PSV inzet als ze scoren
[..]
Saai, saaier, saaist. Pas in het laatste half uur kwam er iets van spanning bij maar echt spannend werd het nooit
Wel wrang trouwens; Feyenoord mist de playoffs nu op precies die punten die bij Sparta van ons gestolen zijnUiteindelijk verlies je wel op basis van 34 wedstrijden maar goed, als je er zo over nadenkt
Ach ja, aan de andere kant bespaart dat ons weer een pak op onze broek tegen Ajax. Die speelde de eerste helft echt goed tegen Heracles. Krijg je het al een beetje benauwd JP?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
welcome to the world of bicyclingquote:Op zondag 20 april 2008 20:49 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het een beetje een saaie race. Gebuurde niet veel.
De Ronde was anders helemaal niet saaiquote:
De Ronde was geniaal alleen met een belabberde anti-climaxquote:Op zondag 20 april 2008 21:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De Ronde was anders helemaal niet saai
Dat was een mooie koers
??? Waar heb je het over?quote:Op zondag 20 april 2008 21:56 schreef FJD het volgende:
[..]
De Ronde was geniaal alleen met een belabberde anti-climaxIemand eruit schoppen omdat ie controles heeft gemist en vervolgens een winnaar hebben die in het verleden op zeker doping heeft gebruikt
![]()
quote:Op zondag 20 april 2008 22:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh je bedoel de tour ;')
De Ronde == De Ronde van Vlaanderen
Goed zoquote:Op maandag 21 april 2008 08:54 schreef IJsmuts het volgende:
morguh![]()
dit weekend mn K/D op 1.0006 geschotenvoor het eerst sinds mn BF2 carriere sta ik positief
![]()
heb in 3mnd gewoon 3000 mannetjes in de plus moeten ownen!!![]()
damn!!![]()
ook nog in de escape geweest, wat een kut tent > maar wel lekkere chickies daar zeg![]()
en natuurlijk een paar keer door de trompettersteeg gelopen > ben verliefd![]()
gelukkig kan je liefde daar gewoon kopen
quote:Op maandag 21 april 2008 08:54 schreef IJsmuts het volgende:
morguh![]()
dit weekend mn K/D op 1.0006 geschotenvoor het eerst sinds mn BF2 carriere sta ik positief
![]()
heb in 3mnd gewoon 3000 mannetjes in de plus moeten ownen!!![]()
damn!!![]()
ook nog in de escape geweest, wat een kut tent > maar wel lekkere chickies daar zeg![]()
en natuurlijk een paar keer door de trompettersteeg gelopen > ben verliefd![]()
gelukkig kan je liefde daar gewoon kopen
precies, nu kan ik met opgeheven hoofd door de straten van karkand knallen, zonder constant mij defribilator in me handen te hebbenquote:Op maandag 21 april 2008 09:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nu hoef je je niet meer voor me te schamen als we ooit nog eens samen zullen schieten
Nee, ik zal je nog eens makkelijk aan punten helpen..quote:Op maandag 21 april 2008 09:19 schreef staticdata het volgende:
[..]
precies, nu kan ik met opgeheven hoofd door de straten van karkand knallen, zonder constant mij defribilator in me handen te hebben
als jij altijd meespeelt stagneert mijn scorequote:Op maandag 21 april 2008 09:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, ik zal je nog eens makkelijk aan punten helpen..
Roep maar een keerquote:Op maandag 21 april 2008 09:12 schreef ursel het volgende:Zal binnenkort ook wel weer poging wagen..
Van de week nog meer mensen die meedoen??
Doe je me dan wel een beetje beschermenquote:
Nou volgens mij moet ijs ons eerder tegen jou beschermen. Jij staat ondertussen bekend als de teamkillerquote:
Dat zijn de makkelijkste targetsquote:Op maandag 21 april 2008 09:47 schreef staticdata het volgende:
Nou volgens mij moet ijs ons eerder tegen jou beschermen. Jij staat ondertussen bekend als de teamkiller
Je moet ook altijd bij mijn clubbie joinen..quote:Op maandag 21 april 2008 09:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
als jij altijd meespeelt stagneert mijn score
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |