Tja, als jij er net voor het einde afflikkerdquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:59 schreef EvilMarc het volgende:
Neggix, hoe je dat flikte op rainbow road, geen idee. Maar pfff. congrats
Let op Lakitu (gozer in het wolkje).quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:29 schreef HansvanOchten het volgende:
Waar ligt trouwens het moment van gas geven om een turbo start te maken?
Vroegah op de SNES was het bij het moment dat de lichten "op groen gingen" alleen lijkt dat niet helemaal meer te werken?
Hm thnx zal dat ook es proberen, ik altijd maar op gas drukken als t groen wordtquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:08 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Let op Lakitu (gozer in het wolkje).
Als zijn hand op het hoogst is na het 2e licht, gas geven.
Huh, zie je die aftellichten dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:08 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Let op Lakitu (gozer in het wolkje).
Als zijn hand op het hoogst is na het 2e licht, gas geven.
ik kijk ook altijd alleen naar de cijfersquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:55 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Huh, zie je die aftellichten dan?
Nooit opgevallen, ik concentreer me alleen op 3,2,1, go!
Voor mij was de Special Cup ook de eerste waarmee ik drie sterren haaldequote:Op dinsdag 22 april 2008 21:59 schreef Nebo het volgende:
Ik heb nu alle cups goud gehaald, nu nog overal wat sterren, tot nu toe ben ik niet boven de 2 sterren gekomen
Gefeliciteerd! Ik krijg het gewoon niet voor elkaar bij de Special en Lightning Cup... met welk personage/voertuig?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:06 schreef Chanty87 het volgende:
YATTAAA!! 50cc, 100cc en 150cc starranks
Bowser Bike is voor zwaar, die Quacker is voor lichtgewicht... niet echt een alternatief dus, de enige 2 niet zo irritante lichte figuren zijn Koopa en Dry Bones. Anders Baby Peachquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:16 schreef McGilles het volgende:
Een tip voor iedereen!
IPV de bowser bike heb ik vandaag die 'duck bike' gekozen. Hij bevalt perfect. Aangezien ik vaak genaaid word door schilden ed. is deze bike ideaal, binnen 1 seconde weer op topspeed!
Hij is misschien niet zo supersnel, maar moet goed bochtenwerk en wheelie's is veel te compenseren! Echt het proberen waard!
King Boo + Bowser Bike en op Flower en Star Cup King Boo + Dragonetti. Nu rij ik overigens met Dry Bowser ipv King Boo.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:33 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik krijg het gewoon niet voor elkaar bij de Special en Lightning Cup... met welk personage/voertuig?
Ja maar ik noem het als alternatief omdat die 'duck bike' hetzelfde drift en stuurt als de bowser bike.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:07 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Bowser Bike is voor zwaar, die Quacker is voor lichtgewicht... niet echt een alternatief dus, de enige 2 niet zo irritante lichte figuren zijn Koopa en Dry Bones. Anders Baby Peach
En áls je het unblocked hebt, waar zie je dat terug?quote:Op woensdag 23 april 2008 08:13 schreef Dylanesque het volgende:
Stomme vraag, maar hoe unlock je expert ghost data? Gewoon een snelle tijd rijden in Time Trial?
Je ziet dan een nieuwe ghost tijd waar je tegen kan racen. Maar die expert ghost data unlocken is heel makkelijk, die expert ghost data verslaan op sommige banen is een heel ander verhaalquote:Op woensdag 23 april 2008 08:28 schreef Oksel het volgende:
[..]
En áls je het unblocked hebt, waar zie je dat terug?
Ah, okay. Dat is nog een verschil dus.. ;-)quote:Op woensdag 23 april 2008 08:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je ziet dan een nieuwe ghost tijd waar je tegen kan racen. Maar die expert ghost data unlocken is heel makkelijk, die expert ghost data verslaan op sommige banen is een heel ander verhaal
Misschien moet je dan ook eens op manual gaan spelen?quote:Op woensdag 23 april 2008 09:17 schreef MikeyMo het volgende:
ik word moe van sommige expert ghost data's... die stomme koopa in de woestijnlevel bijvoorbeeld... die acceleert manual waardoor hij telkens kleine boosts krijgt... ik hou hem maar niet bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |