En nu nog overal sterren. Dat is interessanter.quote:Op maandag 21 april 2008 19:48 schreef MikeyMo het volgende:
alles grand pixs (50, 100, 150cc, mirror) gehaald... alles goud
Ik deed net weer eens splitscreen online. Ging redelijk, lag eerste, tot ik in Mushroom Gorge van een paddestoel werd gebliksemd. Hele meute haalt me in, ster erbij, Bullet, 12e.. -310!!!quote:Op maandag 21 april 2008 20:29 schreef SnuggLe het volgende:
fuck man. In 10 races opbouwen...wat je in 2 KUTraces weer wegflikkert....Klote.
Welcome to my mario-kart lifequote:Op maandag 21 april 2008 20:29 schreef SnuggLe het volgende:
fuck man. In 10 races opbouwen...wat je in 2 KUTraces weer wegflikkert....Klote.
Die framerate bij split screen online is echt niet om aan te zienquote:Op maandag 21 april 2008 20:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik deed net weer eens splitscreen online. Ging redelijk, lag eerste, tot ik in Mushroom Gorge van een paddestoel werd gebliksemd. Hele meute haalt me in, ster erbij, Bullet, 12e.. -310!!!
Ja dat zou ook nog kunnenquote:Op maandag 21 april 2008 21:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat kun je wel tactisch spelen inderdaad. De gast blijft expres laatste en pakt een blauw schildje. Speler 1 blijft expres als nummer 2 rijden en laat vlak voor de finish door de ander het schild afvuren. Bam!
die kun je toch aan horen/zien komen en opzij gaan?quote:Op maandag 21 april 2008 15:45 schreef YPrue het volgende:
[...] en bij beiden word ik altijd in de laatste ronde omver gereden door een ster of een Bullet Bill
quote:Op maandag 21 april 2008 22:09 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
die kun je toch aan horen/zien komen en opzij gaan?
ik kies online meestal voor Grumble Vulcano, erg leuke track en veel karters spelen die volgens mij niet zo vaak waardoor je weer een voordeel hebt..
tja, van dat soort dingen moet ik het hebben..![]()
Wel erg irritant, nu ik boven de 6000 punten zit, moet je ook tegen betere tegenstanders voor mijn gevoel. En die kiezen dan voor een gespiegelde Rainbow track.Denk je net dat je die track een beetje doorhebt, stuur je in de eerste bocht voluit de verkeerde kant op.
Wat betekend dat dan? Dat als je sterren haalt?quote:Op maandag 21 april 2008 20:08 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
En nu nog overal sterren. Dat is interessanter.
Toen ik met mijn broer speelde online werd ik echt compleet afgeschoten door hem. Zelfs 1x laatste geworden daardoorquote:Op maandag 21 april 2008 21:16 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja dat zou ook nog kunnenMaar ik heb het toen wel iets sportiever gehouden. Gewoon met die maat van me afgesproken om elkaar niet af te schieten/pletten/beuken en natuurlijk netjes informeren alvorens er gebliksemd wordt
Verder werd er niet ingehouden voor elkaar ofzo.
Kun je afspreken?quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:16 schreef McGilles het volgende:
[..]
Toen ik met mijn broer speelde online werd ik echt compleet afgeschoten door hem. Zelfs 1x laatste geworden daardoor
Alles van 150cc halen dacht ikquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:07 schreef Biancavia het volgende:
Hoe kom je aan die mirrortracks?
Voor Funky Kong moet je 4 expert staff ghosts unlocken in timetrial, voor Dry Bowser moet je alle Wii cups op 150 CC met minimaal 1 Ster rating halenquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:37 schreef MikeyMo het volgende:
wanneer krijg je funky Kong en die schedel bowser?
als ik 1e rij en een blauw schildje op me af zie komen doe ik 2 dingen; als ik heul ver voorrij dan blijf ik doorcrossen, als ik ze redelijk dicht bij me heb dan ga ik vol in de remmen en dan hoop ik dat ie me knalt wanneer er een paar mederacers om me heen hangen, zijn ze gelijk ook het zaadjequote:Op dinsdag 22 april 2008 10:06 schreef MikelenniuM het volgende:Ik haat blauwe schildjes
En dan met name als ze op de voet gevolgd worden door 2 rode schildjes
Zo van plaats 1 naar plaats 8 in de laatse bocht... en dat in de laatste race van de cup waarin ik vrijwel ieder rondje op kop lag 50cc
Is ook een optie. Maar die 2 rode schildjes die er achteraan kwamenquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
als ik 1e rij en een blauw schildje op me af zie komen doe ik 2 dingen; als ik heul ver voorrij dan blijf ik doorcrossen, als ik ze redelijk dicht bij me heb dan ga ik vol in de remmen en dan hoop ik dat ie me knalt wanneer er een paar mederacers om me heen hangen, zijn ze gelijk ook het zaadje
Fok! uitzetten, maakt je netwerk traagquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:14 schreef Tamaartje het volgende:
ARGH! zit ik net in een race begin net weg te rijden.. weer disconnected
normaal deed die het altijdquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:16 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Fok! uitzetten, maakt je netwerk traag
't is een uitdaging om zoveel mogelijk sterren te halen (zo goed mogelijk te rijden dus). Bovendien ben je l33t als je online met een ster achter je naam rijdt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:33 schreef Badabingea het volgende:
Wat betekend het als je een ster haalt ipv. a/b/c/d?
Of soms 2?
Wat is de meerwaarde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |