Ja maar ik noem het als alternatief omdat die 'duck bike' hetzelfde drift en stuurt als de bowser bike.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:07 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Bowser Bike is voor zwaar, die Quacker is voor lichtgewicht... niet echt een alternatief dus, de enige 2 niet zo irritante lichte figuren zijn Koopa en Dry Bones. Anders Baby Peach
En áls je het unblocked hebt, waar zie je dat terug?quote:Op woensdag 23 april 2008 08:13 schreef Dylanesque het volgende:
Stomme vraag, maar hoe unlock je expert ghost data? Gewoon een snelle tijd rijden in Time Trial?
Je ziet dan een nieuwe ghost tijd waar je tegen kan racen. Maar die expert ghost data unlocken is heel makkelijk, die expert ghost data verslaan op sommige banen is een heel ander verhaalquote:Op woensdag 23 april 2008 08:28 schreef Oksel het volgende:
[..]
En áls je het unblocked hebt, waar zie je dat terug?
Ah, okay. Dat is nog een verschil dus.. ;-)quote:Op woensdag 23 april 2008 08:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je ziet dan een nieuwe ghost tijd waar je tegen kan racen. Maar die expert ghost data unlocken is heel makkelijk, die expert ghost data verslaan op sommige banen is een heel ander verhaal
Misschien moet je dan ook eens op manual gaan spelen?quote:Op woensdag 23 april 2008 09:17 schreef MikeyMo het volgende:
ik word moe van sommige expert ghost data's... die stomme koopa in de woestijnlevel bijvoorbeeld... die acceleert manual waardoor hij telkens kleine boosts krijgt... ik hou hem maar niet bij
Timetrial tijden proberen te verbeteren met automatic?quote:Op woensdag 23 april 2008 09:17 schreef MikeyMo het volgende:
ik word moe van sommige expert ghost data's... die stomme koopa in de woestijnlevel bijvoorbeeld... die acceleert manual waardoor hij telkens kleine boosts krijgt... ik hou hem maar niet bij
Over starts en boosts gesproken, voor de mensen die het nog niet weten:quote:Op woensdag 23 april 2008 08:14 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ja maar ik noem het als alternatief omdat die 'duck bike' hetzelfde drift en stuurt als de bowser bike.
Trouwens over die post over wheelie's maken wanneer je een POW blokje op je krijgt: Ik heb zelf ontdekt dat als je gewoon de wheelie knopt constant blijft drukken dat je niet eens goed hoeft te timen, dan rij je vrolijk doorIk dacht dat iedereen dit wel wist maar blijkbaar dus niet
En over de superstart, je hebt niet zoals in Mario Kart op de SNES 1 soort superstart, je kan nu toch binnen een heel kort tijdsbestek een superstart krijgen, maar hoe vroeger je binnen dat tijdsbestek drukt hoe beter je superstart! Dat is wel belangrijk om te weten als je ook van Time Trials houdt
Ook een leuke kleine tip is gelijk na de superstart een wheelie makenquote:Op woensdag 23 april 2008 11:31 schreef Lexie het volgende:
[..]
Over starts en boosts gesproken, voor de mensen die het nog niet weten:
Als je van de baan bent gevallen en er weer opgezet wordt, moet je pas gas gaan geven op het moment dat je op de grond staat, je vertrekt dan weer met een kleine boost. Dus absoluut niet als je nog aan de hengel hangt al beginnen met gassen!
Ja betrapt jongenquote:Op woensdag 23 april 2008 10:47 schreef EvilMarc het volgende:
Saviour, wat flik je me nu
[ afbeelding ]
Maar wel stiekem tieten in die gif zetten hequote:
Dat betekent dat het POW blok niet werkt...??quote:Op woensdag 23 april 2008 08:14 schreef McGilles het volgende:
Trouwens over die post over wheelie's maken wanneer je een POW blokje op je krijgt: Ik heb zelf ontdekt dat als je gewoon de wheelie knopt constant blijft drukken dat je niet eens goed hoeft te timen, dan rij je vrolijk doorIk dacht dat iedereen dit wel wist maar blijkbaar dus niet
...want?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:39 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ook een leuke kleine tip is gelijk na de superstart een wheelie maken
Werkt wel, als je er niks tegen doet draai je rond. Maar als je goed weet te timen en je komt er goed mee weg, dan is dat zeker een voordeeltje dat je behaalt in de racequote:Op woensdag 23 april 2008 13:33 schreef SnuggLe het volgende:
Dat betekent dat het POW blok niet werkt...??
Nog meer snelheid. Van wheelies ga je sneller. Wel oppassen, het kan misgaan. Superstart lijkt er in 2 soorten te zijn, eentje wat sneller dan de ander. Als je de 'langzame' doet en daarna een wheelie, en iemand achter je doet een snelle start, wordt je zo opzij gebeukt omdat je tijdens een wheelie erg kwetsbaar bentquote:...want?
Ik wil die Dry Bowser ookquote:Op woensdag 23 april 2008 00:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
King Boo + Bowser Bike en op Flower en Star Cup King Boo + Dragonetti. Nu rij ik overigens met Dry Bowser ipv King Boo.
De mijne valt onder heavyquote:Op woensdag 23 april 2008 14:51 schreef bierjoost het volgende:
Ik kan dus met mijn Mii rijden, maar dat is een medium character. Heeft het zin om hem in het Miimenu aan te passen/dikker te maken zodat hij Heavy wordt?
Wat is trouwens het andere outfit van de Mii die je kan unlocken?
Papzakquote:
Mijne was ook medium, maar ikheb hem dus aangepast zodat ik nu een heavy mii hebquote:
Ik ga je nu toevoegen als ik dat niet al heb gedaan. Ik heb in het begin die 30 toegevoegd en nu nog 8 vraagtekens, die wil ik inderdaad gaan vervangen met actieve spelers. Heb je mij in je lijst staan al?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:27 schreef Oksel het volgende:
Er zijn echt nog te weinig mensen die mij toevoegen.. ondanks dat ik er herhaaldelijk om vraag. Zijn er mensen die wel actief zijn en mij nog niet hebben?
Ik zuig met motion heb ik net gemerkt.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:17 schreef Dutch_Nelson het volgende:
je gaat toch niet met controller spelen
Zelfde hierquote:Op woensdag 23 april 2008 17:02 schreef Zero2Nine het volgende:
Hoop rond een uurtje of 8 een keer on-line te zijn. Opzich de laastste dagen best veel online geweest maar dan is niemand van jullie er. Alleen POM is er vaak, daar heb ik dan ook verreweg het meest tegen gespeeld.
Ik heb ook van die periodes dat ik werkelijk niks goed lijk te kunnen rijdenquote:Op woensdag 23 april 2008 17:29 schreef Dylanesque het volgende:
ik bak er niks van, 400 punten kwijt. kap er ff mee
heb je net toegevoegd, kijk anders even in t friends code topic voor mn nrquote:Op woensdag 23 april 2008 17:34 schreef Oksel het volgende:
Dyn, wat is je nummer? Voeg ik je toe. En jij mij ook?
Tja, je moet wel de hele race ownen hequote:Op woensdag 23 april 2008 17:33 schreef Oksel het volgende:
Kut Neggix.. 0wn ik je, geef je me een donderwolk, die precies afgaat boven een gat.. laatste. Top
Ik heb je ingevoegd, maar we zijn blijkbaar op andere tijden online, zodra je simultaan met mij online bent zou de boel geactiveerd moeten worden!quote:Op woensdag 23 april 2008 16:27 schreef Oksel het volgende:
Er zijn echt nog te weinig mensen die mij toevoegen.. ondanks dat ik er herhaaldelijk om vraag. Zijn er mensen die wel actief zijn en mij nog niet hebben?
Als het goed is staat het wel ergens in de manual maargoed, je moet allereerst zorgen dat de GCN controller aangesloten zit (wat het geval is neem ik aan) en dan in het titelscherm op de A knop drukken VAN de GCN controller, dan werkt het!quote:Op woensdag 23 april 2008 17:16 schreef Jesse_ het volgende:
hoe zorg ik dat mn gamecube controller gaat werken in mario kart?
staat niet in het boekje![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:32 schreef Jesse_ het volgende:
Ging ik net met mn huisgenootje spelen.
Krijg ik de vraag: Hoe rem je?![]()
![]()
![]()
![]()
Toen werd ik keihard gebeat nadat ik uitgelachen wasquote:
Trut!quote:Op woensdag 23 april 2008 18:37 schreef Tamaartje het volgende:
sorry snuggle net van het rode schildje voor de finish![]()
![]()
ik moet nu even eten maken misschien tot straks
Sorry voor de blauwequote:Op woensdag 23 april 2008 19:11 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Trut!![]()
Wel 9 van de 10x van jou (en VirtualPOM!) gewonnen![]()
![]()
Alleen die ja: 2meter voor de finish 2 rode schildjes!
Ook leuk in een Grand Prix met Neggix en VirtualPom.
Koopa Cape grandioos winnen...
Tweede bij Jungle Parkway (wat een vette baan is dat trouwens!)
Dan komt het mooiste:
20 meter voor de finish op de brug bij DK Mountain eerst door een blauw schild geraakt worden en dan door een rode van de fucking brug afgekickt worden.
Gevolg: 3 man met 25 punten...en als ik dan Rainbow Road krijg weet ik genoeg![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:38 schreef Biancavia het volgende:
Ik lag net in een continental race 1e, kreeg ik een blauw schildje uit een vraagteken, ga ik vlak voor de finish (meer uit gewoonte) dat schild afvuren, raakt hij mezelf.Werd ik alsnog vijfde.
Als je het goed doet welquote:Op woensdag 23 april 2008 19:49 schreef SnuggLe het volgende:
Een wolkje AFGEVEN is btw ook cool! Niet Neggix, POM? Hahaha!
Wist je dat je hem kwijt kunt raken door over schansjes te springen (van die grote)? Dat is wel handig.
Oh en ik zag dat je ' af kunt snijden' bij Wario Mines. Ik heb het nooit gedaan. Scheelt dat veel?!?!?!?!
Ik weet van niksquote:Op woensdag 23 april 2008 19:49 schreef SnuggLe het volgende:
Een wolkje AFGEVEN is btw ook cool! Niet Neggix, POM? Hahaha!
Wist je dat je hem kwijt kunt raken door over schansjes te springen (van die grote)? Dat is wel handig.
Oh en ik zag dat je ' af kunt snijden' bij Wario Mines. Ik heb het nooit gedaan. Scheelt dat veel?!?!?!?!
Is goed.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:52 schreef neggix het volgende:
Btw Biancava, jij ben ook wel veel online, heb je nog vrije plaatsen?
Dan voeg ik jou ook ff toe
Mijne is 1590-4774-1019 als je er tijd voor heb
Anders ga je even je nummer toevoegen in het WII Mario Kart Friendcode topic als je dat nog niet gedaan hebt.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
Anders heb je even 30 sec voorsprong op de nr 2 :S... komop mensen voeg me toe: 3351-4390-1389
Ben vaak online
Right!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:29 schreef neggix het volgende:
[..]
WheheNee, ik doe idd niet mee, veels te leuk, elke keer winnen
quote:Op woensdag 23 april 2008 21:12 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Anders ga je even je nummer toevoegen in het WII Mario Kart Friendcode topic als je dat nog niet gedaan hebt.
En anders ga je even eerst 3 sterren halen voordat je loopt te patsen.
Da's de juiste tactiek natuurlijk. Zoveel mogelijk man meesleurenquote:Op woensdag 23 april 2008 20:49 schreef SnuggLe het volgende:
Weet je wat het leuke is bij blauwe schilden?
Heel hard op de rem gaan staan en 5 man meepakken :-)
Huh wat hoe.. patserig..? Sterren..?quote:Op woensdag 23 april 2008 21:12 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Anders ga je even je nummer toevoegen in het WII Mario Kart Friendcode topic als je dat nog niet gedaan hebt.
En anders ga je even eerst 3 sterren halen voordat je loopt te patsen.
Sorry maar waar slaat dit op?quote:Op woensdag 23 april 2008 21:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
Leuke hyves trouwens van Margriet![]()
Na CSIMiami, over 15 minuten even.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:56 schreef Oksel het volgende:
Jongens, kom eens even allemaal online knallen in Mario Kart. Gewoon elkaar joinen, zien we elkaar vanzelf.
Tot zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |