quote:Op zondag 20 april 2008 15:08 schreef Cheiron het volgende:
Schwalbe, wtf hij tikt zn been weg !!
Als PSV zo het hele seizoen gespeeld had was de titel voor Ajax ook een feit.quote:Op zondag 20 april 2008 15:08 schreef Longmen het volgende:
Als ajax het hele seizoen zo had gespeeld was de titel een feit...
Dat is altijd. We beginnen super, voor en na de winterstop dramatisch en eindigen weer in een goede vorm.quote:Op zondag 20 april 2008 15:08 schreef Longmen het volgende:
Jij kijkt naar een stream van 30x30 pixels?quote:Op zondag 20 april 2008 15:08 schreef Cheiron het volgende:
Schwalbe, wtf hij tikt zn been weg !!
Niet kut genoegquote:Op zondag 20 april 2008 15:09 schreef jorienvdherik het volgende:
psv speelt echt kut zeg
Vitesse kan ook geen potten breken, wordt een saai potje daar.quote:Op zondag 20 april 2008 15:09 schreef jorienvdherik het volgende:
psv speelt echt kut zeg
quote:Op zondag 20 april 2008 15:10 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Jij kijkt naar een stream van 30x30 pixels?
Verdomme, dit kost ze de titel.quote:Op zondag 20 april 2008 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
Was geen buitenspelgoal van AZ
Arbitrage in Nederland, echt
quote:Op zondag 20 april 2008 14:47 schreef denthemen het volgende:
zit nu in mijn hotel in New York, 8.48 s'ochtends... SPANNEND!!!
Toch opmerkelijk aangezien PSV er normaliter een spektakelstuk van maakt.quote:Op zondag 20 april 2008 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vitesse kan ook geen potten breken, wordt een saai potje daar.
En pas op dat je geen Europese stopcontacten hebt of 40 verschillende iMac's of niet iSpy?quote:Op zondag 20 april 2008 15:11 schreef thloreg het volgende:
[..]
Geloof er niets van en als het zo is maak dan eens een shot van je hotelkamer en wat er aan hotel spullen ligt met FOK! erbij.
quote:Op zondag 20 april 2008 15:11 schreef thloreg het volgende:
[..]
Geloof er niets van en als het zo is maak dan eens een shot van je hotelkamer en wat er aan hotel spullen ligt met FOK! erbij.
HAHAHAHAHHAquote:Op zondag 20 april 2008 15:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk aangezien PSV er normaliter een spektakelstuk van maakt.
Alleen in Eindhoven was al voldoende geweestquote:Op zondag 20 april 2008 15:08 schreef Longmen het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2008 15:11 schreef thloreg het volgende:
[..]
Geloof er niets van en als het zo is maak dan eens een shot van je hotelkamer en wat er aan hotel spullen ligt met FOK! erbij. reden? Je tijdstip klopt niet vriend.
Klopt prima. En als het niet klopt is het omdat FOK zo traag is.quote:Op zondag 20 april 2008 15:11 schreef thloreg het volgende:
[..]
Geloof er niets van en als het zo is maak dan eens een shot van je hotelkamer en wat er aan hotel spullen ligt met FOK! erbij. reden? Je tijdstip klopt niet vriend.
90+3quote:Op zondag 20 april 2008 15:12 schreef Lakitu het volgende:
Vitesse, ik geloof in je!
Die kan ik je nu al geven, als je wilt hoorquote:Op zondag 20 april 2008 15:09 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Echt, wat duurt dit allemaal lang. Ik wil gewoon de uitslagen weten.
En ik vanuit Argentiinië met LdL.quote:Op zondag 20 april 2008 15:11 schreef thloreg het volgende:
[..]
Godverdomme weer niet, net ook al dikke kansenquote:
Markeerstift is zo slecht voor mijn beeldschermquote:Op zondag 20 april 2008 15:14 schreef Longmen het volgende:
Kansloze remise in Arnhem, mark my words...
Ja hallo Timman is ook de jongste niet meerquote:Op zondag 20 april 2008 15:14 schreef Longmen het volgende:
Kansloze remise in Arnhem, mark my words...
Hoe laat is het bij jou ?quote:Op zondag 20 april 2008 15:14 schreef tha_dark het volgende:
[..]
En ik vanuit Argentiinië met LdL.
Vitesse!!!!!!!!!!!!
Vind ik niet ergquote:Op zondag 20 april 2008 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vitesse kan ook geen potten breken, wordt een saai potje daar.
NY is toch gewoon 6 uur tijdsverschil?quote:Op zondag 20 april 2008 15:11 schreef thloreg het volgende:
[..]
Tijdstip klopt niet? 14-6=8... En nee ik ga geen foto voor je makenquote:Op zondag 20 april 2008 15:11 schreef thloreg het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 april 2008 15:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Nog niet echt volop spanning in de tussenstanden tot nu toe...
http://www.timeanddate.com/worldclock/quote:Op zondag 20 april 2008 15:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
NY is toch gewoon 6 uur tijdsverschil?
quote:Op zondag 20 april 2008 15:15 schreef MeneerMuis het volgende:
Waar kan ik ergens online naar wedstrijd vitesse - psv luisteren?
Brazilië hier...quote:Op zondag 20 april 2008 15:14 schreef tha_dark het volgende:
[..]
En ik vanuit Argentiinië met LdL.
Vitesse!!!!!!!!!!!!
Zo zijn alle wedstrijden waar PSV speelt hoor...quote:Op zondag 20 april 2008 15:19 schreef Schimpie het volgende:
Wat een verschrikkelijke wedstrijd in Arnhem.
Ik zou maar oppassen met schelden, ik ben vorig jaar gebanned omdat ik godverdomme en kut zeiquote:
quote:Op zondag 20 april 2008 15:19 schreef Schimpie het volgende:
Wat een verschrikkelijke wedstrijd in Arnhem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |