Koop je hem toch weer met Fifa?quote:Op maandag 19 mei 2008 15:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Ronaldinho mag niet weg gaan, een aanval met henry, eto, messi, en ronal,, is super in fifa
Dit meen je nietquote:
gastquote:Op maandag 19 mei 2008 15:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Ronaldinho mag niet weg gaan, een aanval met henry, eto, messi, en ronal,, is super in fifa
Fifaquote:Op maandag 19 mei 2008 15:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Tja Marca, what can I sayquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Inderdaad. Die heeft vorige week zijn contract met 3 verlengd
Goede flankspeler, maar hij mist toch een zekere vinnigheid imo.quote:Florent Malouda staat op de verlanglijst van Barcelona, dat tot achttien miljoen euro wil gaan. Chelsea wil de Fransman in principe laten gaan, maar wil dat Giovani dos Santos in de deal wordt betrokken. (Sport)
Een typische Barça-transfer?quote:Barcelona heeft Seydou Keita binnen. Voor een slordige veertien miljoen euro speelt de middenvelder van Sevilla de komende vier seizoenen in het Camp Nou. (Diverse Spaanse media)
quote:Nu Gennaro Gattuso bij AC Milan blijft, richt Bayern München zich op Deco. De Duitsers hebben een bedrag van bijna twintig miljoen euro over voor de middenvelder van Barcelona, die echter zelf naar Engeland of Italië wil verkassen. (El Mundo Deportivo)
Die zijn we ook weer kwijt . De groetenquote:Barcelona en AC Milan hebben een akkoord bereikt over Gianluca Zambrotta (foto, rechts). De veelzijdige verdediger vertrekt voor een bedrag van negen miljoen euro naar Milaan. (Sport)
quote:Daniel Alves blijft voorlopig nog even in Sevilla. De voorzitter van de Spaanse club, José Maria den Nido heeft namelijk bekend gemaakt dat hij een aanbod van maarliefst 35 miljoen euro heeft afgewezen. Om welke club het gaat wilde hij niet bekend maken. Afgelopen augustus deed het Engelse Chelsea al eens een poging de Braziliaanse rechtsback los te weken bij de Zuid-Spanjaarden, maar ook de Londenaren beten in het stof. Dit maal is dus niet duidelijk om welke club het gaat, al maakten Manchester United, Barceona, Juventus en wederom Chelsea allen hun interesse al eens kenbaar.
”Het is een storm die we iedere zomer ondergaan,” reageerde Del Nido. “Ik heb al eens aangegeven wat ons standpunt hierin is. We gaan hem niet te koop aanbieden, en ik noem dus ook geen vraagprijs. Hij vertrekt pas als we een bod binnenkrijgen waarvan wij vinden dat het hoog genoeg is.”
De 25-jarige Alves zelf gaf onlangs te kennen dat hij van plan is om na de zomerbreak niet meer terug te keren bij de Andalusiërs. Hij heeft zijn zinnen gezet op een avontuur bij een club van grotere statuur.
Op welke site kijk je voor die transfergeruchten? Via de bbc site kun je ook achter een hoop geruchten komen, maar een Nederlandse site met wellicht een goed onderscheid tussen landen zou helemaal mooi zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:40 schreef pinow het volgende:
[..]
Goede flankspeler, maar hij mist toch een zekere vinnigheid imo.
Liever Dos Santos houden
[..]
Een typische Barça-transfer?
[..]
[..]
Die zijn we ook weer kwijt . De groeten
quote:Barcelona wil af van Ronaldinho en Eto'o
AMSTERDAM - FC Barcelona wil volgend seizoen verder zonder Ronaldinho en Samuel Eto'o. Volgens voorzitter Joan Laporta moet de club onder de nieuwe trainer Josep Guardiola met een schone lei verder, nadat het huidige seizoen zonder prijs werd afgesloten.
ANP
"We hebben Ronaldinho verteld dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging. Als je een tijdperk afsluit, is het logisch dat je op zoek gaat naar nieuwe personen."
Algemeen werd al aangenomen dat Ronaldinho zijn laatste wedstrijd voor Barcelona gespeeld had, maar niet eerder gaf de clubleiding zo duidelijk aan dat er voor hem geen plaats meer is in Catalonië. Dat ook Eto'o weg moet, komt minder verwacht.
Blessures
Ronaldinho kon in tegenstelling tot vorig jaar niet zijn stempel drukken op de ploeg. Hij kampte met blessures en een vormcrisis, terwijl ook zijn houding ter discussie werd gesteld.
"Vorig jaar overwogen we al om hem te verkopen", zegt Laporta. "Maar de dingen zijn anders gelopen dan we hadden gedacht." AC Milan, Internazionale en Chelsea zouden in de markt zijn om de Braziliaan over te nemen.
Eto'o
Ook Eto'o kende een ongelukkig seizoen. De Kameroener, die net als Ronaldinho nog onder contract staat tot medio 2010, zou in de belangstelling staan van Tottenham Hotspur en Inter.
"Hij is hier altijd een van de toonaangevende spelers geweest", zegt Laporta. "Hij verdient het om hier met opgeheven hoofd te vertrekken."
Oud (en goed) nieuwsquote:
Idem, lijkt me meer een Real Madrid spelerquote:Op donderdag 22 mei 2008 07:50 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mongool die Alves, elke keer met Barca shirtjes op de foto, zullen de supporters van Sevilla blij mee zijn..
Eigenlijk hoef ik dat soort idioten niet bij Barcelona te zien.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:50 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mongool die Alves, elke keer met Barca shirtjes op de foto, zullen de supporters van Sevilla blij mee zijn..
Eigenlijk hoef ik dat soort idioten niet bij Barcelona te zien.
Boeien.. Zijn gedrag is zum kotsenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:20 schreef jojomen4 het volgende:
Laat Alves maar naar Real komen, volgens mij begrijpen jullie niet echt hoe goed die jongen is.![]()
De eerste opmerking snap ik want Alves wil je er inderdaad altijd bij hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:20 schreef jojomen4 het volgende:
Laat Alves maar naar Real komen, volgens mij begrijpen jullie niet echt hoe goed die jongen is.![]()
En iddnaar Laporta. Die lul ziet wel mooi wanneer de spelers weg moeten maar z'n eigen falen rekent die niet af, terwijl het duidelijk is wat het volk wil.
Messi heeft aangegeven liever met Argentinie op de spelen te willen ballen dat met Barca de voorronde CL. Lekker teken ook richting je club. Als Barca een beetje goede tegenstander loot dan kun je Messi wel gebruiken. Ik zie ze er zo uitvliegen.
Het is toch een jongensdroom om op de Spelen te ballen? Ik zou hetzelfde willen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:20 schreef jojomen4 het volgende:
Messi heeft aangegeven liever met Argentinie op de spelen te willen ballen dat met Barca de voorronde CL. Lekker teken ook richting je club. Als Barca een beetje goede tegenstander loot dan kun je Messi wel gebruiken. Ik zie ze er zo uitvliegen.
Uhhhh dat kan dus niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:50 schreef jojomen4 het volgende:
Ahja, vorig jaar de Copa America gespeeld in de zomer, dit jaar de O.S., volgende jaar week Copa America, jaar daarop het WK. Ja, die jongen pakt z'n rust wel.Ga lekker O.S. spelen als je 33 bent en je niet meer met de top mee kan.
Dispensatiespelersquote:
Hij moet nog tekenen, dus het is nog niet definitief. Maar ik ga ervan uit dat hij het wel wordt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Is Guardiola nou definitief aangesteld als trainer trouwens?
En daarom blijf je best supporter van Realquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:41 schreef jojomen4 het volgende:
Henry misschien weg, Dinho, Deco en Eto'o waarschijnlijk weg. Achterin nog wat mensen weg. Krijgen ze natuurlijk wel wat voor terug maar kan me niet voorstellen dat dat de grote sterren/mannen zijn, daar heeft Barca geen geld voor. Beetje speler kost 40 miljoen en dat betaald Joan niet snel.
Ik ben Real supporter, dat is niet iets wat je blijft, dat ben je of je bent het niet. En dat heeft niks te maken met veel geld uitgeven voor een speler. Als je veel geld hebt, waarom zou je dat dan niet neerleggen om je selectie te versterken? Het zijn voetbalclubs he, WTF moet je anders met je geld (vaak leveren die investeringen ook nog prima rendement op maar laten we het daar niet over hebben).quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:16 schreef pinow het volgende:
[..]
En daarom blijf je best supporter van RealWant dat ben je toch, niet?
De dag dat Barça gemiddeld 40M gaat betalen voor spelers haak ik (en velen met mij) af
Dit is nooit de transferpolitiek geweest, en dat zal het ook nooit worden.
Trouwens, voor zover ik weet heeft Real nog maar 3 spelers aangekocht die 40M of meer kosten.
Maw hebben ze maar 3 spelers in hun hele geschiedenis gehad die 'een beetje speler' zijn.
Klopt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:11 schreef jojomen4 het volgende:
Ik ben Real supporter, dat is niet iets wat je blijft, dat ben je of je bent het niet.
Ik kan wel begrijpen waarom een Real-supporter het daarover niet wil hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:11 schreef jojomen4 het volgende:
Als je veel geld hebt, waarom zou je dat dan niet neerleggen om je selectie te versterken? Het zijn voetbalclubs he, WTF moet je anders met je geld (vaak leveren die investeringen ook nog prima rendement op maar laten we het daar niet over hebben).
Tuurlijk wel. Elke club heeft immers een (uitgeschreven) transferstrategie.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:11 schreef jojomen4 het volgende:
Dat Barca geen 40 miljoen betaald voor een speler nu heeft niks te maken met de transferpolitiek.
Alsof ze dar een procedure voor hebben uitgeschreven
Barça doet dat nooit, niet enkel op dit moment.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:11 schreef jojomen4 het volgende:
Barca koopt geen spelers voor de prijs omdat ze dat op dit moment niet kunnen betalen.
Jawel, 40M op de kop. De duurste transfer van Barça ooit.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:11 schreef jojomen4 het volgende:
Weet je trouwens nog wat ze voor Overmars hebben neergelegd?
Toch wel. Sta me toe even mezelf te quotenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:11 schreef jojomen4 het volgende:
Waarschijnlijk niet, ander had je je nu geen supporter meer genoemd.
Gemiddeld idd, keyword.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:16 schreef pinow het volgende:
De dag dat Barça gemiddeld 40M gaat betalen voor spelers haak ik (en velen met mij) af
Het gaat om de verhouding tov de geldwaarde uiteraard.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:16 schreef pinow het volgende:
En dat jij, en velen met jou, af zullen haken op het moment dat Barca meer dan 40 miljoen neerlegd voor een speler is ook een belachelijke opmerking, aangezien dat over 10/15 jaar normale prijzen zullen zijn voor een Milito.
Operacion Triunfo is de naam die de spaanse media eraan toegekend heeft. En is eigenlijk de spaanse versie van Star Academy. Dat wist ik ook alquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:14 schreef jojomen4 het volgende:
Venom: Operacion Triunfo is "Idols" van Spanje. Vandaar de titel (wist je vast niet), heeft dus niks te maken met "de spelers die ons weer gaan laten triumferen" (hoe schrijf je dat?).
Als je graag betweterig wil overkomen schrijf dan ook Star Academy goedquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:06 schreef pinow het volgende:
[..]
Operacion Triunfo is de naam die de spaanse media eraan toegekend heeft. En is eigenlijk de spaanse versie van Star Acadamy. Dat wist ik ook al
Het woord is triomferen overigens.
Elke club verdient veel aan merchandising bij een populaire speler.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:10 schreef Tim86 het volgende:
Real haalt natuurlijk wel veel geld terug uit marketing bij die transfers hè...die bedragen van 30 miljoen+ zijn natuurlijk belachelijk maar zijn vaak wel voor een leuk deel daarmee terug te verdienen. tenzij je natuurlijk 29 miljoen gaat neerleggen voor de Pepe's van deze wereld
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, typo.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je graag betweterig wil overkomen schrijf dan ook Star Academy goed
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:10 schreef Tim86 het volgende:
tenzij je natuurlijk 29 miljoen gaat neerleggen voor de Pepe's van deze wereld
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |