qonmann + 1quote:
Indeed, vandaag dus 200 jaar geledenquote:Op zondag 20 april 2008 20:00 schreef Neleos het volgende:
Sindsdien zijn de hoofdstad van Nederland. (wat ze vergeten zijn te vieren)
RoofingBurner + 1quote:
jammer dan zal wel niemand het weten...quote:Op zondag 20 april 2008 20:26 schreef Neleos het volgende:
Ik heb het per ongeluk opgezocht, ik had nog het wiki artikel openstaan vanwege de vorige vraag en ik zag net per ongeluk de naam staan.
Misschien ik. Is het Velvet Underground?quote:Op zondag 20 april 2008 20:26 schreef qonmann het volgende:
[..]
jammer dan zal wel niemand het weten...
U2, Police....Velvet Underground !?!?!quote:Op zondag 20 april 2008 20:29 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Misschien ik. Is het Velvet Underground?
slaveloos + 1quote:
Deze zin leest als een Tante Betje....maar is het niet.quote:Op zondag 20 april 2008 20:42 schreef LBmafkeesLB het volgende:
en toen werder en geen punten meer toegekent en geen volgende vraag gesteld
iets te snel getyptquote:Op zondag 20 april 2008 20:49 schreef starla het volgende:
[..]
Deze zin leest als een Tante Betje....maar is het niet.
Rare zin
geen kruidquote:
klopt maar kan ik niet goedrekenenquote:Op zondag 20 april 2008 21:03 schreef LBmafkeesLB het volgende:
dat is die rotzooi die je vaker in je sla ziet
dat zier anders uit als ik het in de supermarkt koop, namelijk in een bruin flesjequote:
je zit heel erg dichtbij!!quote:
ofwel raketsla in het nederlandsquote:
is maar een van de weinige namen die ik ken daarinquote:Op zondag 20 april 2008 21:17 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt wel de goede sport te pakken.
quote:
quote:
quote:
je zit er nog steeds naastquote:Op zondag 20 april 2008 21:58 schreef erkel het volgende:
Dan moet het 3 uur zijn. Ik dacht dat Lima op dezelfde hoogte ligt als oostkust van VS.
dat mag dus niet, maar dat wist je vast nog niet.quote:Op zondag 20 april 2008 21:57 schreef LBmafkeesLB het volgende:
[..]
zoek maar eerst eens op waar Lima ligt, want je zit er weer naast
Opzoeken is dus not done. Ik dacht dat wel duidelijk was.quote:Op zondag 20 april 2008 21:57 schreef LBmafkeesLB het volgende:
[..]
Hoofdstad van Peru , westkust van van ZA. dus zou het een uur of 10 eerder moeten zijn ..quote:Op zondag 20 april 2008 21:57 schreef LBmafkeesLB het volgende:
[..]
zeefname +1quote:
Wij zitten op GMT +1, dat staat niet duidelijk op het kaartje. Peru ligt op GMT -5, dan is het tijdsverschil bij elkaar nog altijd 6quote:Op zondag 20 april 2008 22:15 schreef erkel het volgende:
Dit plaatje zegt wel dat het daar 5 uur eerder is: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4b/Timezones.png
Maar ik dacht me te herinneren dat het WTC geraakt werd op 9 uur 's ochtends daar, terwijl het hier 3 uur 's middags was. Maar ja de vraag hield geen rekening met winter en zomertijd, dus was niet geheel correct gesteld.
Klopt, GGM time, daar heeft Nederland +1 en Peru -5. verschil is dus 6quote:Op zondag 20 april 2008 22:15 schreef erkel het volgende:
Dit plaatje zegt wel dat het daar 5 uur eerder is: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4b/Timezones.png
Maar ik dacht me te herinneren dat het WTC geraakt werd op 9 uur 's ochtends daar, terwijl het hier 3 uur 's middags was. Maar ja de vraag hield geen rekening met winter en zomertijd, dus was niet geheel correct gesteld.
heb je gelijk in. Het printscreenplaatje was enkel terverduidelijking. Als je terug telt kom je op 7 uur tijdsverschil.quote:Op zondag 20 april 2008 22:30 schreef Houtspeer het volgende:
Half 4 toch? Dat staat daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |