erg is die les hè?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:25 schreef octopussy het volgende:
Holy shit, wat was les 8 zwaar![]()
Het is eerste keer dat ik het bijna niet trok. Het was dit keer 8x 2 minuten hardlopen met 1 minuut pauzes tussendoor. Vreemd dat dat zo veel zwaarder is.
Volgende les aan het einde 5 minuten lopenBen benieuwd
Kersje, de podcasts van Vlaanderen start to run (Evy) zijn 3 keer in de week. Je kan ze op deze website downloaden
Wat een beetje rust al niet kan doen hequote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:25 schreef octopussy het volgende:
Het is eerste keer dat ik het bijna niet trok. Het was dit keer 8x 2 minuten hardlopen met 1 minuut pauzes tussendoor. Vreemd dat dat zo veel zwaarder is.
Kersje, de podcasts van Vlaanderen start to run (Evy) zijn 3 keer in de week. Je kan ze op deze website downloaden
uiteraard.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
je gaat écht verschil merken, geloof me!de eerste keer op échte schoenen
wow!
ga je morgen?
heel goed, heel goedquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uiteraard.
Ik heb zitten stuiteren op m'n kamer de hele avond, wilde zo graag rennen maar dacht: moet effe de pauzes hanteren.
Morgen ga ik zéker weer.
arme schenenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:46 schreef eer-ik het volgende:
Oh, ik heb tot nu toe steeds gelopen op die adidas run DMC style schoenen, die veren niet echt kan ik je vertellen
Kerel bij de hardloopwinkel zei ook: dat je schenen nog heel zijn
De motivatie is er wel hoorquote:
Whehe, ja, die vinden het niet altijd even leuk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
arme schenen
ach, ik heb op K-Swiss-tennis-schoenen gelopen de eerste 13 lessen, ook niet top
ik zeg ook, héél goedquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
De motivatie is er wel hoor
Dat is totaal geen probleem.
Had allleen eerlijk gezegd niet van mezelf verwacht dat ik er:
1: aan zou beginnen;
2: het vol zou houden
[..]
Whehe, ja, die vinden het niet altijd even leuk.
Op tennissschoenen is ook niet al te bevorderlijk
Daar heb ik laatst nog een overeenkomst mee afgeslotenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zeg ook, héél goed
ik zou niet kunnen wachten met nieuwe schoenenben volgens mij ook meteen diezelfde avond nog gaan lopen..
en het is zó verslavend..had ook zelf nooit verwacht dat ik het leuk zou vinden, vol zou houden en dat ik 't ook lichamelijk vol zou houden! Ga me nu inschrijven voor de zeven heuvelenloop
![]()
Die is echt killing ja, maar wat een genoegdoening als je die hebt uitgelopen!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:25 schreef octopussy het volgende:
I will, I will.quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die is echt killing ja, maar wat een genoegdoening als je die hebt uitgelopen!
En eer-ik: keep up the good work!
blokker, mediamarkt, elke mediastore wel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:28 schreef Timmai het volgende:
Weet iemand waar ik een cheap-ass MP3 speler kan vinden die ik op mijn kleding kan clippen?
Pssssstquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:28 schreef Timmai het volgende:
Weet iemand waar ik een cheap-ass MP3 speler kan vinden die ik op mijn kleding kan clippen?
Ja lijkt me een mooie tijdquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
I will, I will.
Hoelaat lopen we vandaag?
Rond de klok van 21 weer?
ja mag misschien wel goedkoop zijn maar als je pas geleden al een mp3spelertje hebt gehaald -_- mijn schoenen waren 69 afgeprijsdquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
een mp3speler kost je max 15 euro... wat denk je dat goede hardloopschoenen kosten
... en dan vermoeden wij dat dat dan geen schoenen zijn die speciaal voor jou zijn uitgezocht door iemand met verstand van voetafwikkeling e.d.?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:22 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
ja mag misschien wel goedkoop zijn maar als je pas geleden al een mp3spelertje hebt gehaald -_- mijn schoenen waren 69 afgeprijsd
Toen ik begon heb ik ook schoenen gekocht van 120 euro. Een gemiddelde hardloopschoen kost gewoon rond de 100 euro, dan heb je verder niks speciaals. Een topper loopt misschien wel op dezelfde schoenen als een beginner, ligt er maar net aan welke schoen bij je past.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:37 schreef Kersje86 het volgende:
ben ook nog maar net begonnen.. heb echt geen schoenen nodig van 100+ euro
Ik heb 5 lessen op 'slechte' (lees: niet voor hardlopen bedoelde) schoenen gelopen voordat ik goeie schoenen kocht. Had na de eerste les al besloten dat ik het zou gaan blijven doen, toch nog een paar keer gelopen, maar nou definitief besloten dat ik blijf lopen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:46 schreef Kersje86 het volgende:
of dat ik schoenen van 120 euro ga open en na 2 x niet meer ga hardlopen -_- en het ging me ook niet om dat dattie afgeprijsd was, was slecht een bijzaak en het ging me om die mp3 speler -_-
niet dus....quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:49 schreef Abbadon het volgende:
grrr...gisteravond wilde ik nog even gaan lopen en ben ik, toen ik de trap afliep en mijn telefoon ging, op enigzins genante wijze misgestapt en door m'n knie gezakt...hopelijk vanavond dan maar!
dat dusquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Toen ik begon heb ik ook schoenen gekocht van 120 euro. Een gemiddelde hardloopschoen kost gewoon rond de 100 euro, dan heb je verder niks speciaals. Een topper loopt misschien wel op dezelfde schoenen als een beginner, ligt er maar net aan welke schoen bij je past.
Als er iets is waar je niet op moet besparen met hardlopen is het wel op schoenen, aangezien hardlopen enorm blessuregevoelig. Dat merk je nog niet als je korte stukjes loopt, maar als je naar de 20 a 30 minuten hardlopen gaat merk je het verschil enorm goed.
Schoenen kopen omdat ze in de uitverkoop zijn is ongeveer het slechtste wat je kunt doen. Dalijk kom je er na 2 maanden achter dat de schoenen toch niet zo goed zijn als je dacht, kun je weer nieuwe schoenen gaan kopen.
Ja, ik heb ook wel weer zin. Zal bij mij wel een latertje worden aangezien ik nu nog moet etenquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb 5 lessen op 'slechte' (lees: niet voor hardlopen bedoelde) schoenen gelopen voordat ik goeie schoenen kocht. Had na de eerste les al besloten dat ik het zou gaan blijven doen, toch nog een paar keer gelopen, maar nou definitief besloten dat ik blijf lopen.
Meteen maar goeie schoenen gekocht.
gister gekocht, gister ook rustdag gehad, met pijn en moeite níet gelopen gister, vandaag dus weer wel
Heb er nu al zin in.
Ik net op, rond 21:00 weer lopenquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook wel weer zin. Zal bij mij wel een latertje worden aangezien ik nu nog moet eten
Zekerquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
oeh! wel vertellen hoe je schoenen bevallen hè?
ik mag morgen weer
hartslagmeter zit er niet op geloof ikquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:53 schreef motorbloempje het volgende:
je hebt ook een hartslagmeter gekocht?
dat is zó handig en tof
toevallig gisteren zonder gelopen, maar normaal altijd métis heel fijn...
soort stappenteller-dingquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hartslagmeter zit er niet op geloof ik
M'n hartslag gaat altijd wel goed, zit op een goed ritme, hou het goed vol allemaal enzo
Deze gekocht: http://nl.gizmodo.com/2008/03/16/nike_sportband_in_april.html
Als ik langer door blijf gaan en denk dat het nodig is om een hartslagmeter te kopen koop ik die ook wel een keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |