Tering, waar woon je? Waar het cijfer 1 staat daar woon ik ongeveerquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:22 schreef eer-ik het volgende:
http://www.gmap-pedometer.com/?r=1938398
Mijn route van vandaag
[..]
Exact op het eindpunt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:30 schreef Blik het volgende:
[..]
Tering, waar woon je? Waar het cijfer 1 staat daar woon ik ongeveer(Nijenrodeplantsoen)
Goeie tip voor als je wat verder loopt, als je nou gewoon alleen een stuk doorloopt langs de Vecht richting Slot Zuylen, dan loop je veel rustiger dan door de woonwijk heen. Hoef je ook niet te wachten op auto's en dergelijke
Dus je woont daar aan de Vecht met mooi uitzicht op het Zandpadquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Exact op het eindpunt.
Dan woon je praktisch bij mij om de hoek en kan het goed zijn dat je met net voorbij hebt zien lopen
Heb tussen 21:00 en 22:15 gelopen
Richting slot Zuylen is wel een relaxed stuk idd, zal daar vrijdag eens heenlopen.
Die atletiekbaan vlakbij jou, aan de andere kant van het water, daar kan je zeker niet zomaar vrij op?
Dat zou me wel relaxed lijken, zou wel eens op zo'n baan willen lopen.
18,50, niet echt duur.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Dus je woont daar aan de Vecht met mooi uitzicht op het Zandpad
Is toch grappig, ik klik op je linkje en ik zie opeens een bekend stuk Utrecht. Maar ik heb niet naar buiten gekeken rond die tijd, dus ik heb je niet gezien. Lopen sowieso altijd veel hardlopers op dat stukje.
Maar daar kun je inderdaad niet zomaar op, dat is atletiekvereniging Hellas. Kost 18,50 per kwartaal om als recreant lid te zijn.
Ik had ook altijd wel het idee en ook zin om meer te lopen en vaker te lopen omdat het in het begin niet zo uitdagend was. Ik heb het echter niet gedaan. Waarom zou je overhaasten? Je komt er uiteindelijk toch wel, en haastige spoed is zelden goed ...quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb dat stiekem ook, dat is ook mede de reden waarom ik nog verder ben gaan lopen.
Aan de andere kant vind ik het ook prima om het gewoon rustig op te bouwen, ik merk in die 3 lessen al een aanzienlijke verbetering van mijn prestaties.
Zorg je wel dat je een fatsoenlijke cooling down houdt?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:31 schreef Abbadon het volgende:
zovanmorgen toch maar gewoon les 3 gelopen...en aan het einde ging het zo lekker dat ik de laatste 3 minuten ipv wandelen gewoon maar doorgelopen ben...erg goed gevoel, moet ik zeggen
bijna 4 km in totaal, volgens gmaps, dus dat schiet ook lekker op...
zondag weer!
Klopt, dat stuk langs de Vecht maakt ook onderdeel uit van mijn gebruikelijke route: Burg. van Tuyllkade - Van Egmondkade - Marnixlaan - Geuzenplantsoen - Fortlaan - J.m de Muink Keijzerlaan - Prins Bernardlaan - Burg. van Tuyllkadequote:Op woensdag 28 mei 2008 23:53 schreef Blik het volgende:
Lopen sowieso altijd veel hardlopers op dat stukje.
Dan woon jij hier ook in de buurt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:36 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Klopt, dat stuk langs de Vecht maakt ook onderdeel uit van mijn gebruikelijke route: Burg. van Tuyllkade - Van Egmondkade - Marnixlaan - Geuzenplantsoen - Fortlaan - J.m de Muink Keijzerlaan - Prins Bernardlaan - Burg. van Tuyllkade
Vind het rondje lang zatquote:
yup...geen enkele vorm van spierpijn zelfs, vandaagquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zorg je wel dat je een fatsoenlijke cooling down houdt?
Ik ga morgen les 4 lopen
Da's hier ook om de hoek jaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:53 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Vind het rondje lang zat; dus laten we het maar op de Burg. van Tuyllkade houden.
Ik heb dat ook niet meer idd, sinds ik wél aan warming up en cooling down doe.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 08:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
yup...geen enkele vorm van spierpijn zelfs, vandaagcooling down van zeker 10 minuten...morgenochtend ook les 4...hoewel, volgens het spreadsheetje is die identiek aan les 3...naja, ik kijk wel...
blijf het apart vinden dat die eerste paar minuten lopen van zo'n les echt het zwaarst zijn...
Haha, de goeie les pakken is dan wel handig jaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Vanmiddag als het goed is les 7 lopen (hopelijk dit keer wel de goede les) Ik heb er zin in
ja, dat opbouwen van tempo is wel een vereiste...wat dat betreft zijn de eerste paar minuten in feite een deel van je warming up...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:03 schreef eer-ik het volgende:
Zo, ook weer geregeld.
Beetje overmoedig gestart, ben meteen goed hard gaan lopen wat resulteerde in spierpijn aan het begin van de les maar toch maar afgemaakt zonder echt last te hebben.
Wel vond ik het nu wat warm buiten om te lopen...
Nee, heb gewoon het schema gevolgd deze keer.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:09 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, dat opbouwen van tempo is wel een vereiste...wat dat betreft zijn de eerste paar minuten in feite een deel van je warming up...
niet doorgelopen aan het einde deze keer?
vast niet de laatste keer dat je die fout gaat makenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, heb gewoon het schema gevolgd deze keer.
Opzich loop ik nu nog steeds wel sneller dan de eerste les in de loopstukken maar ik ben vandaag iets te hard begonnen zeg maar, ben meteen vol gaan rennen ipv opbouwen
Niet echt handig doe ik de volgende keer dus ook niet meer.
Wel de bedoeling jaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
vast niet de laatste keer dat je die fout gaat maken
maar zo werkt het wel, ja...je rent niet alleen steeds iets langer, maar ook steeds iets harder, als het goed is....toch?
redelijke kans dat mij hetzelfde gaat overkomen...de laatste les stemde behoorlijk optimistischquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wel de bedoeling ja
Dat is ook niet zo'n probleem doorgaans alleen moet ik het beter opbouwen ipv meteen volgas geven bij het begin van de les
Dat is ook wel weer zoquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:38 schreef Abbadon het volgende:
[..]
redelijke kans dat mij hetzelfde gaat overkomen...de laatste les stemde behoorlijk optimistisch![]()
naja, dan heb je ten minste het gevoel dat je op je grens zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |