Is dat zo? Ik zou alleen een les overnieuw doen als ik de les niet gehaald heb. Als ik er veel moeite gehad mee zou hebben zou ik gewoon de volgende doen, op een iets rustiger tempoquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:59 schreef gday het volgende:
Volgens mij wordt ook gewoon aangeraden om een les opnieuw te doen als je er naar je eigen idee te veel moeite mee hebt gehad.
Ik kan me herinneren dat ik met 1 les ook eens moeite heb gehad, ergens halverwege ... en die heb ik zelf ook niet opnieuw gedaan.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik zou alleen een les overnieuw doen als ik de les niet gehaald heb. Als ik er veel moeite gehad mee zou hebben zou ik gewoon de volgende doen, op een iets rustiger tempo
Juist, het is helemaal niet de bedoeling dat je helemaal kapot bent (gebeurt natuurlijk af en toe wel). Ik deed dat in het begin ook en het plezier in hardlopen gaat dan snel weg, het opbouwen duurt dan ook veel langer omdat je als de lessen langer duren je het gewoon niet haalt omdat je iedere keer na 3 minuten kapot zit. Gewoon lekker rustig beginnen, die snelheid komt later wel.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:30 schreef Adelante het volgende:
Ik zou echt je tempo terugschroeven dan, je moet denken dat je snelwandelt of heel langzaam aan het joggen bent, echt harder lopen ga je vanzelf doen.
ik wou zeggen: dan loop ik met je meequote:Op maandag 26 mei 2008 18:46 schreef octopussy het volgende:
hmmz ik had bedacht om 7 september mee te doen met de 5 km loop van de Haarlemmermeerloop. Dan heb ik ruim de tijd om Evy's schema af te maken en een mooi doel om naar toe te werken. Maja, ik kom die zondag pas om 8.00 terug met het vliegtuig van vakantie dus dat gaat hem niet worden![]()
Maar even een andere loop zoeken dus
succesquote:
Was lekkerquote:Op maandag 26 mei 2008 20:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
succesik ga er morgenavond weer voor, denk ik...
Ik hoop voorlopig in ieder geval 3x per week te kunnen...moet wel lukken, denk ik....had vandaag wel een klein beetje spierpijn, maar niets waar ik echt last van had...zou morgen over moeten zijn...quote:Op maandag 26 mei 2008 21:01 schreef eer-ik het volgende:
Was lekker
Ik probeer me echt aan die dag pauze te houden en dan de dag erop weer verder te lopen.
Voor alsnog heb ik daar ook wel tijd voor gelukkig
Ik had gister en vandaag ook nog een klein beetje spierpijn, effe goed gestrekt net voor het lopen en geen last meer van gehad.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik hoop voorlopig in ieder geval 3x per week te kunnen...moet wel lukken, denk ik....had vandaag wel een klein beetje spierpijn, maar niets waar ik echt last van had...zou morgen over moeten zijn...
Precies.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben ook net terug. Ik loop 'samen' met eer-ik, hij in Utrecht, ik in Boskoop
Net les 7 gelopen van Evy en ging lekker. Zaterdag was mijn topdag, toen had ik nog wel 5 km kunnen lopen
Maar eer-ik en ik houden elkaar gestimuleerd om te lopen en gaan samen ook ons jeugdtrauma verwerken: een rondje om de Alphense Zegerplas.
Ja, en dan hier pronken dat we nog geen 5 km hebben gerendquote:Op maandag 26 mei 2008 21:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Precies.
Effe dat ding rondrennen in een toptijd, dat zal 'm leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |