quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 17:53 schreef Lightning_NL het volgende:@Kpl87, wat wil je dan bij Defensie gaan doen?
@Pumatje, wat is de BVE, en was je serieus over de IDF? Zo ja, waarom in godsnaam?
om mijn hele motivatie neer te planten hier waarom ik bij het IDF wil, gaat wat ver.
laat ik het houden op het feit dat ik gewoon kick op avontuur in het extreme, ik wil alles aanpakken wat ik kan in het leven om wat van de wereld te zien, zie me nu niet als een soort van Jean-claude van damme figuur die slaapt op zijn kop en 's ochtends afgewerkte transmissie olie naar binnen werkt als ontbijt, maar gewoon iemand die graag wat meemaakt en zich nooit wil afvragen op zijn sterfbed.. hoe had mijn leven eruit gezien als ik die kans wel genomen had.
Ik doe nu de KMS, dat maak ik w.s niet af omdat ik naar de Infanterie moet, en daar gewoon geen trek in heb. Ik wil graag naar de BVE ( brigade verkennings eskadron ) van het 13e in Oirschot, dit om de reden dat mij die functie veel leuker lijkt, ik ervaring opdoe op de werkvloer en daarna terug naar de KMS kan in het dienstvak wat ik wel leuk vind, en nog naar Afghanistan kan.