abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 februari 2009 @ 18:15:00 #301
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_65832243
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 17:42 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Ga je het niet eens proberen bij het vreemdelingen legioen?
nee, dat lijkt me niets.

Keuze voor IDF was omdat die lui gewoon geniaal goed kunnen knokken, erg veel doen en niet achterlijk omspringen met hun manschappen.. voor een sterk ideaal vechten met een regering die 100% achter het leger staat itt tot hier. Daar is het echt verdedigen van de grond waar je op leeft, heeft wel wat. Ik ben helaas 0,0 joods en als ik zou beginnen daar ben ik 24.. net te oud. Was wel een aardig stukje wat ik teruggestuurd kreeg, maarja.. balen

FVL is niets voor mij.. weet er zoveel ook nog niet van.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  zaterdag 7 februari 2009 @ 18:19:40 #302
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_65832292
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 17:53 schreef Lightning_NL het volgende:
@Kpl87, wat wil je dan bij Defensie gaan doen?

@Pumatje, wat is de BVE, en was je serieus over de IDF? Zo ja, waarom in godsnaam?
om mijn hele motivatie neer te planten hier waarom ik bij het IDF wil, gaat wat ver.
laat ik het houden op het feit dat ik gewoon kick op avontuur in het extreme, ik wil alles aanpakken wat ik kan in het leven om wat van de wereld te zien, zie me nu niet als een soort van Jean-claude van damme figuur die slaapt op zijn kop en 's ochtends afgewerkte transmissie olie naar binnen werkt als ontbijt, maar gewoon iemand die graag wat meemaakt en zich nooit wil afvragen op zijn sterfbed.. hoe had mijn leven eruit gezien als ik die kans wel genomen had.

Ik doe nu de KMS, dat maak ik w.s niet af omdat ik naar de Infanterie moet, en daar gewoon geen trek in heb. Ik wil graag naar de BVE ( brigade verkennings eskadron ) van het 13e in Oirschot, dit om de reden dat mij die functie veel leuker lijkt, ik ervaring opdoe op de werkvloer en daarna terug naar de KMS kan in het dienstvak wat ik wel leuk vind, en nog naar Afghanistan kan.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')