Als jij dat nodig vindquote:Op zondag 20 april 2008 15:06 schreef Bob-B het volgende:
Ja dan zal ik het maar meteen tvpen en sticky maken...oder?
Sorry had even geen inspiratiequote:Op zondag 20 april 2008 16:04 schreef Mr_Baus het volgende:
Plaats rust!
Is het niet mooier om de TT aan te passen naar "het wachthok" ?
Nee het hele systeemquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:46 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat bedoel je PM uitgeschakeld? Die van mij ofzo?
Maar hij is er weer hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:33 schreef Lightning_NL het volgende:
Aha, ik dacht al, waar is dat envelopje gebleven.
Kijk dat is mooiquote:Op donderdag 24 april 2008 00:46 schreef Esses het volgende:
Ik begin iig dinsdag weer aan systema, voorafgegaan door anderhalf uur aikido
vliegenquote:Op donderdag 24 april 2008 19:28 schreef fathank het volgende:
Eindelijk. Vandaag de hele dag in Cuijk aan het werk geweest (op de Kraaijenbergse plassen, voor de bekenden..) En daar vloog er denk ik rond een uur of 3 wel 5 of 6 keer een Awacs langs. Iemand enig idee wat die daar deed?
de weg terug vindenquote:Op donderdag 24 april 2008 19:28 schreef fathank het volgende:
Eindelijk. Vandaag de hele dag in Cuijk aan het werk geweest (op de Kraaijenbergse plassen, voor de bekenden..) En daar vloog er denk ik rond een uur of 3 wel 5 of 6 keer een Awacs langs. Iemand enig idee wat die daar deed?
Doorstart oefeningquote:Op donderdag 24 april 2008 19:28 schreef fathank het volgende:
Moet je eens proberen om tegen je Sergeant zo bijdehant te doenquote:
Welkom bij de overheidquote:Op zondag 27 april 2008 17:07 schreef MrDrako het volgende:
deze slowchat neemt het slow gedeelte wel erg serieus
zit al een maand te wachten op een longonderzoek, "ja de arts die het moet beoordelen is op vakantie"
Ah. Fijn. want er werkt daar ook maar 1 arts.
Op je eigen ziekenboeg of op het cmh?quote:Op zondag 27 april 2008 17:07 schreef MrDrako het volgende:
deze slowchat neemt het slow gedeelte wel erg serieus
zit al een maand te wachten op een longonderzoek, "ja de arts die het moet beoordelen is op vakantie"
Ah. Fijn. want er werkt daar ook maar 1 arts.
Jij bent tenminste goedgekeurdquote:Op zondag 27 april 2008 22:25 schreef MrDrako het volgende:
nee, nog een nasleep van de keuring omdat ik toen ik 3 was medicijnen heb gehad,
moest ik nog een longonderzoek voor ze me 100% wilde goedkeuren. Ben verder helemaal in orde,
alleen nog wachten op de officieele uitslag, de longarts daar zei dat er niks aan de hand was, dus puur weer een formaliteit..
Er zwerft hier op fok! nog ergens 4 gig aan WO II foto's rond, misschien heb je daar wat aan?quote:Op woensdag 30 april 2008 23:45 schreef Lightning_NL het volgende:
Mensen, ik ga een filmpje maken over D-Day met vooral foto's en wat video's. Nu heb ik muziek nodig wat goed bij de sfeer past. Iemand suggesties? Het liefst natuurlijk muziek uit die tijd, of iets wat daarop lijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |