Zeg nooit nooit.quote:Op zondag 20 april 2008 15:15 schreef Mr.Mills het volgende:
Nou ja, in ieder geval alles er aan gedaan vandaag... PSV geeft dit niet weg.
Ja dat vandaag heb ik er bewust bijgezetquote:Op zondag 20 april 2008 15:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ook de eerste keer dit seizoen dat ze er voor gaan als het moet..
In ieder geval beter dan PSV.quote:Op zondag 20 april 2008 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou een stuk beter is zwaar overdreven.
Van mij ook, laat hem maar een helft jagen op een doelpuntjequote:Op zondag 20 april 2008 15:23 schreef jna het volgende:
Van mij mag Urzaiz erin komen
Misschien moet Vitesse er een beetje Vaart achter zetten.quote:Op zondag 20 april 2008 15:25 schreef Rejected het volgende:
De spanning is om te sneijden!
Als ze dat de rest van het seizoen nou ook hadden gedaan...quote:Op zondag 20 april 2008 15:26 schreef Saekerhett het volgende:
Nouja, Ajax valt iig niets te verwijten vandaag, die doen wat ze moeten doen
Tja dat verhaal kennen we...quote:Op zondag 20 april 2008 15:27 schreef jna het volgende:
[..]
Als ze dat de rest van het seizoen nou ook hadden gedaan...
Om over dat verlies tegen excelsior nog maar niet te spreken...quote:Op zondag 20 april 2008 15:28 schreef dronkeykong het volgende:
Als we nou niet hadden gelijkgespeeld tegen Feyenoord
Kut Mols met die graf schwalbe
Als PSV dan ook precies hetzelfde had gespeeld wel ja. Is ook altijd verschillend.quote:Op zondag 20 april 2008 15:30 schreef Wooldoor het volgende:
Tja als Twente vorige week die 2e goal gewoon had gemaakt dan waren we nu viruteel kampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |