Ik vooraf ook, maar na 5 minuten was het eigenlijk al wel verdwenen. Vitesse kon het gewoon niet maken vandaagquote:
Eensquote:Op zondag 20 april 2008 16:23 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dat klopt, maar om te zeggen dat PSV meer aanspraak maakt op de titel vind ik onzin. Ajax werd je droevig van, PSV om te janken... Het was allebei kampioen-onwaardig.
Met zo een verdediging.. niet zo gek.quote:Op zondag 20 april 2008 16:25 schreef VoreG het volgende:
Stekelenburg Ajacied van het jaar?
Ik bedoel in het algemeen want 1 - 0 is inderdaad een typische PSV overwinning ja.quote:Op zondag 20 april 2008 16:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja van VitesseHele prestatie
En dan ook nog is met 0-1
Jemigquote:Op zondag 20 april 2008 16:26 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Met zo een verdediging.. niet zo gek.
Die commentator: als je speler van het jaar een keeper is ben je geen kampioen geworden...
Heeft geen psv gezien zeker..
Heel vreemd idd, hij heeft best aardig gekeept, maar Ajax heeft best wat tegengoals gehad.quote:
Simons, Afellay, Marcellis?quote:Op zondag 20 april 2008 16:27 schreef Wooldoor het volgende:
Bij psv is toch ook Gomes speler van het jaar, ik zou niet weten wie anders.
Simons was dit seizoen lang niet zo goed als vorig, Affelay heeft totaal geen rendement en Marcellis doet het goed maar echt nog geen beste speler. Gomes was psv dit jaar.quote:
Neuh.. Gomes heeft meer punten gepakt dan die drie samenquote:
3 hoor.quote:Op zondag 20 april 2008 16:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vorig jaar op 1 doelpunt de titel verliezen, nu op 1 punt.
Mjaquote:Op zondag 20 april 2008 16:29 schreef VoreG het volgende:
Een mooier afscheid kunnen wij niet wensen?!
Wat dacht je van de schaal?
Ik dacht precies hetzelfde. Wat een stom geklets van die commentator.quote:Op zondag 20 april 2008 16:26 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Met zo een verdediging.. niet zo gek.
Die commentator: als je speler van het jaar een keeper is ben je geen kampioen geworden...
Heeft geen psv gezien zeker..
Welnee. Aardige spelers, meer niet. Gomes == psv. Zonder gomes zou psv nog onder feyenoord zijn geeindigd. 17 wedstrijden gehad dit seizoen waarin ze 0 of 1x scoorde, en dat is dan de beste.quote:
Gelukkig is die nu opgerot, dat is wel positief na dit seizoenquote:Op zondag 20 april 2008 16:30 schreef Cheiron het volgende:
Jaakke:"een mooier afscheid kunnen wij niet wensen"
KAMPIOENSCHAP LAMLUL
Tja, ik weet het niet met Coronel hoor. Ik vind het nog altijd vreemd dat iemand die voorzitter is van een commissie die een vernietigend rapport opstelt zelf het baantje inneemt.quote:Op zondag 20 april 2008 16:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gelukkig is die nu opgerot, dat is wel positief na dit seizoen
Vind ik ook vreemd. Maar toch, liever Coronel dan Jaakke.quote:Op zondag 20 april 2008 16:32 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet met Coronel hoor. Ik vind het nog altijd vreemd dat iemand die voorzitter is van een commissie die een vernietigend rapport opstelt zelf het baantje inneemt.
Feyenoord 6e, dat is dan wel weer leuk
Eh 3 ja zit er al niet meer bij met me hoofd, gvd ook zo nog eens de trein terug naar Amsterdam nemenquote:
Dit wou Johnny zelf hoor..quote:Op zondag 20 april 2008 16:31 schreef Chadi het volgende:
Jezus zeg nemen z enu al afscheid.. laat ze die kut nacomepetitie spelen en neem dan afscheid. Die jongens willen nu afkoelen.
Dat dus!quote:Op zondag 20 april 2008 16:34 schreef Wooldoor het volgende:
Teringlijers die 5 minuten voor het einde van de wedstrijd weggaan en het niet eens op kunnen brengen om Heitinga een fatsoenlijk afscheid te laten nemen.
Had jij wat anders verwacht dan?quote:Op zondag 20 april 2008 16:34 schreef Wooldoor het volgende:
Teringlijers die 5 minuten voor het einde van de wedstrijd weggaan en het niet eens op kunnen brengen om Heitinga een fatsoenlijk afscheid te laten nemen.
hehehehehehequote:Op zondag 20 april 2008 16:37 schreef valek het volgende:
Ik heb hier nog wat tissues voor jullie traantjes liggen. hehehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |