Ik moet wel af en toe een sms-je sturen, zodat ze weet wat mijn humeur is als ze thuiskomt...quote:Op zondag 20 april 2008 12:45 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Hier heb ik ze ook de deur uitgetrapt naar een bingo.
Wat een slechte photoshop zeg, hij zou zo door mij gemaakt kunnen zijn,.quote:Op zondag 20 april 2008 12:56 schreef PPL het volgende:
Shirt van volgend jaar?
[ afbeelding ]
Let vooral op de linkerkant (voor de kijkers rechts) boven het Ajax-logo...
Ik heb hem ook maar gegoogled hoor.quote:Op zondag 20 april 2008 13:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat een slechte photoshop zeg, hij zou zo door mij gemaakt kunnen zijn,.
Hup Vitesse!quote:Op zondag 20 april 2008 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik hou het niet meer. Ben de kroeg in. Hup Ajax Hup.
quote:Op zondag 20 april 2008 13:07 schreef venomsnake het volgende:
3 wedstrijden tegelijk kijken..![]()
http://www.freewebs.com/voetbalfok/voetbalontknoping.html
Grunn, AFCA en psv..
Omdat als Groningen wint van utrecht, Vitesse genoeg heeft aan een gelijkspel?quote:
Lekker handig weerquote:Ajax volgt opnieuw Chileense middenvelder Villanueva
Ajax volgt wederom de verrichtingen van Carlos Villanueva (foto), meldt de Chileense krant La Tercera. De 22-jarige aanvallende middenvelder van Audax Italiano liep in 2006 al stage bij de Amsterdammers. Aron Winter liet zich toen al positief uit over de Chileen, maar oordeelde dat het nog te vroeg was om te bepalen of de speler bij Ajax zou passen.
Villanueva, die eind 2007 opnieuw in de belangstelling stond van de club uit de hoofdstad, heeft nog tot 2009 een contract bij zijn huidige club. De spelmaker wordt ook gevolgd door Bayern München, die ruim zes miljoen euro voor hem neer zouden willen tellen. (DH)
Urzaiz gaat een Nederlands paspoort aanvragen en schiet ons naar de finale van het EK!!!!quote:Op zondag 20 april 2008 10:29 schreef TornadoDK het volgende:
ben blij is Urzais weg is dan kan die onzin ophouden
quote:Op zondag 20 april 2008 12:23 schreef koningdavid het volgende:
Ik had eigenlijk het hele stuk moeten quoten:
Romeinen 12:
9 Laat uw liefde oprecht zijn. Verafschuw het kwaad en wees het goede toegedaan. 10 Heb elkaar lief met de innige liefde van broeders en zusters en acht de ander hoger dan uzelf. 11 Laat uw enthousiasme niet bekoelen, maar laat u aanvuren door de Geest en dien de Heer. 12 Wees verheugd door de hoop die u hebt, wees standvastig wanneer u tegenspoed ondervindt, en bid onophoudelijk.
Even een (toepasselijk) stichtelijk woord op deze zondag, jwt.
Eredivisie ofcourse, de mijnes is nu al 11 uur geleden gebeurtquote:Op zondag 20 april 2008 11:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jouw ontknoping, of die van de Eredivisie?
quote:Op zondag 20 april 2008 13:19 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |