Dat is toch juist een compliment?quote:Op zondag 20 april 2008 10:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij had 'lul' tegen de portier van Tivoli gezegd![]()
Vond die snor niet en de motormuis ook niet. Ze hebben mijn lieve vriendje in de boeien geslagenquote:
Ach ik voel me niet zo snel beledigd.quote:Op zondag 20 april 2008 10:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Vond die snor niet en de motormuis ook niet. Ze hebben mijn lieve vriendje in de boeien geslagen
http://www.ajaxgrijpteropnieuwnaast.nlquote:Op zondag 20 april 2008 10:30 schreef peaceman het volgende:
Is al bekend waar het online te zien is?
Maar weer redelijk Kafka. Hij moest mee omdat ie zijn ID niet bij zich had. Was na 5 minuten weer vrij.quote:
Ajax kan er in deze fase alleen maar naast grijpen als het zelf punten laat liggen, terwijl PSV verliest in Arnhem.quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 10:33 schreef sjimz het volgende:
Maar SCH, je zou me nog een spannend verhaal over de politie vertellen.
Weet Nick het ook eens hoe het voelt om in boeien te zitten die niet roze pluche zijnquote:Op zondag 20 april 2008 10:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Nick vond het best spannend.
Maar 16000 man bij Armin, gaan ze een beetje bij de Tivoli staan![]()
En het is allemaal jouw SCHuld sjimz
We hebben alleen maar van die zwarte leren hoorquote:Op zondag 20 april 2008 10:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Weet Nick het ook eens hoe het voelt om in boeien te zitten die niet roze pluche zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |