quote:Op zondag 20 april 2008 16:22 schreef snoopy het volgende:
pfffff gelukkig is PSV kampioenNooit gedacht ik daar blij om zou zijn
*Meldtquote:Op zondag 20 april 2008 15:51 schreef texelonia het volgende:
En als je een déja-vu gevoel bij dit verhaal krijgt
Dat schijnt heel ingewikkeld te zijnquote:Op zondag 20 april 2008 18:20 schreef livelink het volgende:
Tex, dit gaat je vast ook nog wel een 3e keer gebeuren. Misschien toch een idee om voor een structurele oplossing te gaan?
Y-stukje op je afvoer en een extra buis eraan maken, lost het hele probleem op. Ik heb het hier thuis ook. PM me maar als je er een fotootje van wilt zien. Succes!quote:Op zondag 20 april 2008 20:08 schreef texelonia het volgende:
[..]
Dat schijnt heel ingewikkeld te zijn
Maar het is wel echt kut. Ik heb ongeveer 1,5 tummytub vol opgedweild, en er zit nu ook nog allemaal vocht in muren. Ik hoop dat dat niet al teveel problemen gaat opleveren....
1 2 3 4 5 6 | \ \ | | \ \ | | \ \| | \ | | | <= de oude afvoerpijp |
Een t-splitsing bovenop 1 afvoer is toch niet ingewikkeldquote:Op zondag 20 april 2008 20:08 schreef texelonia het volgende:
[..]
Dat schijnt heel ingewikkeld te zijn
Maar het is wel echt kut. Ik heb ongeveer 1,5 tummytub vol opgedweild, en er zit nu ook nog allemaal vocht in muren. Ik hoop dat dat niet al teveel problemen gaat opleveren....
Ja dat dacht ik ook, maar Micha had weer allerlei bezwaren die ik niet helemaal na kan vertellen. In elk geval iets wat erboven zit waarvan water druppelt, nu precies in de afvoer. Ik zal het nog eens vragen hoe het zit, want ten eerste waar druppelt er water uit dan, want dat lijkt me niet te horen? Ten tweede, als er nu een slang van de (af)wasmachine in zit druppelt dat water toch ook op die slang, en niet echt in de afvoerbuis. En er zit altijd wel één van de 2 slangen in, we halen ze er tussentijds nooit uit, alleen om te wisselen.quote:Op zondag 20 april 2008 21:07 schreef Deepfreeze het volgende:
Tex, dat moet toch wel op te lossen zijn?
Hier draaien de vaatwasser en wasmachine op 1 afvoer. Van de orginele afvoer hebben we een stukje afgehaald, en daar bovenop weer een nieuwe splitsing opgebouw, een soort y splitsing.. Eh, laat ik het eens tekenen:
[ code verwijderd ]
Dat gaat zelfs goed als beide apparaten tegelijkertijd draaien...
lang leve t update-topicquote:Op maandag 21 april 2008 13:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ja precies. Het was zo makkelijk om in 1 topic alles te kunnen lezen. Ik was bang dat je dan, doordat je meerdere topics bij zou moeten gaan houden, sommige dingen zou missen of overslaan.
topicje per dag ofzoquote:Maar je moet er toch niet aan denken dat alles wat nu mee post in OUD mee zou posten in 'Zwangerschap en Kindertjes deel 7925'![]()
shoppen? ramenlappen met je wonderspons?quote:Op maandag 21 april 2008 13:57 schreef _Bar_ het volgende:
iemand een leuk idee om te kunnen doen op zo een mooie dag als vandaag?
iets wat leuk te doen is in je eentje
wandelen, genieten van t weer, foto's maken van bij thijsquote:Op maandag 21 april 2008 13:57 schreef _Bar_ het volgende:
iemand een leuk idee om te kunnen doen op zo een mooie dag als vandaag?
iets wat leuk te doen is in je eentje
Ramenlappen hoort toch bij schoonmaken?quote:Op maandag 21 april 2008 14:18 schreef moussy het volgende:
[..]
shoppen? ramenlappen met je wonderspons?
Wij hadden van het weekend wat knulligs. 'S morgens was ik druk in de weer met een klein eekhoorntje wat voor het raam zat. Pinda's geven, kijken, foto's maken. Rent dat beest een boom in en klapt een meter of 20 naar beneden, wat goed ging, want hij racede voor mn voeten weer weg. Sta ik 's middags een peukie te roken, kijk wat in het rond, was het beestje weer uit de boom gelazerd alleen kon ie nu niet meer weg rennen...deze keer hield hij/zij er een slap nekkie aan over
quote:Op maandag 21 april 2008 16:10 schreef Spuuglokje het volgende:
Mous, zo'n eekhoorn kun je laten opzetten. Of vind je dat een eng gezicht?
Ik bedoelde het serieus hoor.quote:
Oh Micha heeft anders geen verklaring hoeven tekenen toen Noah bij mij werd bijgeschreven. of zou dat dan zijn omdat wij níet getrouwd zijn..quote:Op maandag 21 april 2008 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
Tof om te lezen Icicle!
Spuug, goed nieuws!
Ging ik dus net naar de gemeente voor mij paspoort. Sasha mee, foto van Sasha mee, kan hij er gelijk bij.
Is die doos die ik vrijdag aan de telefoon was vergeten te vertellen dat F. een veklaring moet tekenen dat hij ermee akkoord gaat dat Sasha bij mij bijgeschreven wordt.![]()
![]()
![]()
Nou ja goed... dan dus maar zonder Sasha, ik moet toch echt dat ding hebben voor zondag.
Stom gedoe, waarom ben je dan getrouwd als je voor dit soort dingen ook nog weer aparte dingen moet ondertekenen etc. etc.
ligt eraan hoe de voogdij geregeld is volgens mij.quote:Op maandag 21 april 2008 16:30 schreef texelonia het volgende:
[..]
Oh Micha heeft anders geen verklaring hoeven tekenen toen Noah bij mij werd bijgeschreven. of zou dat dan zijn omdat wij níet getrouwd zijn..
volgens mij als je allebei als ouder bij de aanvraag aanwezig bent is zo'n formulier niet nodig. Alleen als je alleen gaat (wel met kind uiteraard) is zo'n formulier nodig.quote:Op maandag 21 april 2008 16:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ligt eraan hoe de voogdij geregeld is volgens mij.
mag dat nog wel tegenwoordig? je mag geen eekhoorns in je bezit hebben. (ik weet overigens niet of dat ook voor dode exemplaren geldtquote:Op maandag 21 april 2008 16:10 schreef Spuuglokje het volgende:
Bar, wat dacht je van een dvd'tje kijken?
dat ook. maar toen ik bij burgerzaken ging informeren, bleek dat mijn ex nooit een paspoort voor luca aan kan vragen omdat hij geen voogdij heeft en ik zijn toestemming niet nodig heb.quote:Op maandag 21 april 2008 16:47 schreef E.T. het volgende:
[..]
volgens mij als je allebei als ouder bij de aanvraag aanwezig bent is zo'n formulier niet nodig. Alleen als je alleen gaat (wel met kind uiteraard) is zo'n formulier nodig.
Dit is tenminste wat me bijstaat van voorgaande aanvragen hier
Ja nou, ik zie het gewoon al helemaal voor me en dan krijg ik de kriebelsquote:Op maandag 21 april 2008 16:27 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik bedoelde het serieus hoor.Sterre heeft laatst voor haar spreekbeurt over kerkuilen een opgezette kerkuil geleend van een kennis van m'n man. Ik zat al te fantaseren over een spreekbeurt over eekhoorns, en dan stoer je eigen opgezette eekhoorn mee naar school nemen.
Hier was er even sprake van een wankelend aanstaand huwelijk toen het ging over de opgezette eekhoorn die F. ooit van zijn Opa kreeg.quote:Op maandag 21 april 2008 16:27 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik bedoelde het serieus hoor.Sterre heeft laatst voor haar spreekbeurt over kerkuilen een opgezette kerkuil geleend van een kennis van m'n man. Ik zat al te fantaseren over een spreekbeurt over eekhoorns, en dan stoer je eigen opgezette eekhoorn mee naar school nemen.
Ik heb hem opgeraapt, maar de vlooien en ander ongedierte kwam er al meteen af wandelen, dus ik bedank. Maar sowieso, ik was toch wel wat van de leg door dat gekke kleine aandoenlijke ding. hij gaf echt showtjes voor de deur en dan zie je dat. Nahh niks voor mij. Als ie alleen maar gewond was had ik hem wel geprobeert op te lappen, maar niet dood.quote:Op maandag 21 april 2008 16:10 schreef Spuuglokje het volgende:
Wii-en als borstvoedende mensch is helegaar niet handig. Na een uurtje springen en hupsen op de plaats heb ik me toch een zere t**ten!quote:Op maandag 21 april 2008 21:28 schreef PM-girl het volgende:
Ik wil ook een Wii!![]()
En trouwens allemaal nog proficiat, ook al is het een dagje te laat.
quote:Op maandag 21 april 2008 21:57 schreef Webkim het volgende:
[..]
Wii-en als borstvoedende mensch is helegaar niet handig. Na een uurtje springen en hupsen op de plaats heb ik me toch een zere t**ten!
Ik heb je heel ouderwets een mailtje gestuurdquote:Op maandag 21 april 2008 22:35 schreef Brighteyes het volgende:
Het zal vast ineens een stuk drukker zijn op msn.![]()
heeft iemand nog een linkje van die discussie? ik zou 'm nog wel eens over willen lezen.quote:Op maandag 21 april 2008 13:09 schreef Brighteyes het volgende:Volgens mij was ik ook niet een fan van OUD als apart forum in eerste instantie.
Ik dacht eerst 'huh, wat moet je nou met een hokje voor een dode duif?' Maar hij is gelukkig nog levend dus!quote:Op maandag 21 april 2008 17:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ahh sneu Mous!
Ik vond hier vanmiddag in dorp een jonge Turkse Tortelduif die waarschijnlijk uit de boom was gevallen. Heb hem maar in m`n zak gedaan en mee naar huis genomen. Ga zo eens een mooi hokje zoeken via marktplaats
Hmmm... ik zal eens kijken zo of het te vinden is...quote:Op maandag 21 april 2008 22:58 schreef bixister het volgende:
[..]
heeft iemand nog een linkje van die discussie? ik zou 'm nog wel eens over willen lezen.weet helemaal niet meer of ik daar toen ook iets van vond eigenlijk. ik was wel al zwanger van Piet ten tijde van 't begin van OUD dus 't kwam mij wel prima uit.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:04 schreef bixister het volgende:
ah, is de PM-functie weer terug?
Moetuh gij un bietje zout derbij hebbuh?quote:
Je moet wat he, op dinsdagmiddag wanneer de zon niet schijnt!quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:21 schreef lcicle het volgende:
[..]
Moetuh gij un bietje zout derbij hebbuh?
cryptisch genoeg?
Ik ging er eigenlijk vanuit dat Lois die topics meeverhuisd zou hebben net als zo ongeveer alles.quote:Op maandag 21 april 2008 23:45 schreef bixister het volgende:
tnx!maar die discussie moet je waarschijnlijk in LIF zoeken he?
Heb je nou een nuvaring aan een rietje geplakt?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:06 schreef snoopy het volgende:
PM, misschien is dit wat voor je vissies:
[ afbeelding ]
Bix, volgende keer ga ik met je mee rondvaren
Die vraag kun je misschien beter in R&P stellen daar zitten veel meer ervaringsdeskundigen denk ikquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:55 schreef Ynske het volgende:
Misschien een gekke vraag, maar is er hier al eens iemand bij een arboarts geweest? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Moet vrijdag daar naartoe gaan, en wil graag een beetje weten hoe dat gaat
Of in WGR.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:36 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Die vraag kun je misschien beter in R&P stellen daar zitten veel meer ervaringsdeskundigen denk ik
bedankt maar nee, vind t niet genoeg om een topic over te openenquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:36 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Die vraag kun je misschien beter in R&P stellen daar zitten veel meer ervaringsdeskundigen denk ik
thnxquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:38 schreef Troel het volgende:
Ynske, stel je een huisarts voor die nog minder weet en je zo snel mogelijk weer aan het werk wil. Als je geluk hebt, is het gewoon een aardig persoon die naar je luistert en inziet of het wel of niet gaat, maar ik heb vaker de eerste meegemaakt dan de tweede
oeh, das wel gaafquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Morgen hebben mijn jongens afsluiting van hun groot project. Ze gaan de zelfgemaakte film bekijken in de bioscoop. Over de rode loper, in galakleding..![]()
dus heb ik net nog vlugvlug strikken inelkaar zitten stikken. Overhempjes ergens achter uit de kast. En het lijkt zowaar ook nog wat. Ze hadden het erover dat het Jeugdjournaal misschien zou komen...Dus die slapen voorlopig nog niet...
's avonds een voorstelling voor de ouders, ook over de rode loper. Moet dus nog "even" op zoek naar een galajurk
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
bedankt maar nee, vind t niet genoeg om een topic over te openen
[..]
Wat heeft een ARBO arts met WGR te maken dan? Ik zou dan eerder verwijzen naar LIF? R&P heeft ook niet echt wat met het bezoek aan een arbo arts te maken.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:55 schreef moussy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
eng he, alles buiten OUD
Niet?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
bedankt maar nee, vind t niet genoeg om een topic over te openen
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:55 schreef moussy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
eng he, alles buiten OUD
Werk, Geldzaken & Recht? Mwah, een arbo arts komt niet om de hoek kijken als geen inkomen hebt en ziek bent.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat heeft een ARBO arts met WGR te maken dan? Ik zou dan eerder verwijzen naar LIF? R&P heeft ook niet echt wat met het bezoek aan een arbo arts te maken.
Zwanger zijn is toch iets heel anders dan niet kunnen werken, maar wel met fotoclubjes naar toneelclubjes gaan.quote:EN zo raar is het niet om het hier te vragen, zeker niet aangezien een heleboel zwangeren (en onlangs bevallen mensen) hier naar de arbo-arts zijn geweest.
miauw?quote:Maar ik begrijp dat er tegenwoordig ook bij het eerste berichtje over een huisdier weer naar F&F verwezen wordt?
Ik weet nog hoe de UWV-arts en de ARBO-arts tegen mij zeiden dat als het mocht van de gynacoloog, dat ik dan zeker dingen moest blijven doen voor de ontspanning. Dus ondanks dat ik niet kon werken, deed ik af en toe wel andere dingen. Maar dat was iets tussen mij en mijn artsen, zoals dit ook iets is tussen Ynske en haar artsen. Als je daar problemen mee hebt, prima, maar spreek dan Ynske daar persoonlijk op aan en probeer haar niet openbaar zo te kakken te zetten. Alhoewel dat wel weer prima in je straatje past.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:01 schreef moussy het volgende:
Zwanger zijn is toch iets heel anders dan niet kunnen werken, maar wel met fotoclubjes naar toneelclubjes gaan.
oh ja das waar ook, je jammert in meerdere SC-topics.. vergeten, of verdrongen, of iets met normaal in een negeerstand, ik benhet allemaal even kwijt.quote:
Het gaat toch om arbo... dan is WGR toch helemaal geen gekke optie om te suggereren om te vragen hoe dat in zijn werk gaat?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat heeft een ARBO arts met WGR te maken dan? Ik zou dan eerder verwijzen naar LIF? R&P heeft ook niet echt wat met het bezoek aan een arbo arts te maken.
EN zo raar is het niet om het hier te vragen, zeker niet aangezien een heleboel zwangeren (en onlangs bevallen mensen) hier naar de arbo-arts zijn geweest.
Maar ik begrijp dat er tegenwoordig ook bij het eerste berichtje over een huisdier weer naar F&F verwezen wordt?
al láng gedaan...quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe de UWV-arts en de ARBO-arts tegen mij zeiden dat als het mocht van de gynacoloog, dat ik dan zeker dingen moest blijven doen voor de ontspanning. Dus ondanks dat ik niet kon werken, deed ik af en toe wel andere dingen. Maar dat was iets tussen mij en mijn artsen, zoals dit ook iets is tussen Ynske en haar artsen. Als je daar problemen mee hebt, prima, maar spreek dan Ynske daar persoonlijk op aan en probeer haar niet openbaar zo te kakken te zetten. Alhoewel dat wel weer prima in je straatje past.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:53 schreef Ynske het volgende:
hier net dik 3,5 uur geslapen
was vanmorgen naar theatercursus geweest, best interessant maar voor mij doodvermoeiend
Maar ik stond ook in de negeerstandquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Is het gek dat ik het raar vind dat je hier wel naar toe gaat als je je zo verrot voelt?
allereerst heb ik jouw reactie niet gezien, dus ook niet gereageerdquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:12 schreef moussy het volgende:
[..]
al láng gedaan...
[..]
[..]
Maar ik stond ook in de negeerstand
Kan je tenminste mensen echt op de negeerstand zettenquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:17 schreef leonieke het volgende:
Ze zouden dat forum dan maar beter afschaffen als alles via PM moet...
Nou, ben ik niet met je eens hoor.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:17 schreef leonieke het volgende:
Ze zouden dat forum dan maar beter afschaffen als alles via PM moet...
Bwa, het kan soms eens helpen hoor om terug met beide voetjes op de grond te staan en alles in z'n perspectief te plaatsen (en ja, ik spreek uit ervaring... weet alleen niet meer zeker of jij het ook hebt gezegdquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, ben ik niet met je eens hoor.Als ik jou een domme doos vind hoef ik dat toch ook niet per se hier neer te zetten. Zou ik persoonlijk beter vinden om dat alleen aan jou te melden.
Vandaag een hele dag naar een studiedag moeten gaan en mijn auto stond net aan dat ene café met supermooi terras waar we regelmatig gaan, geparkeerd. Terras helemaal vol, stralend mooi warm weer... Twas dat ik alleen was, anders was ik zeker op het terras geëindigd...quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:24 schreef Lois het volgende:
Zoo hee gezellig hier![]()
Oxy van harte gefeliciteerd![]()
Snoop het is ideaal terrasjesweer inderdaad!
nee, want dan had waarschijnlijk het vriendje zelf de dag ook niet ongeschonden afgeslotenquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:39 schreef PM-girl het volgende:
En dan was het niet eens vrijdag de 13e!
sneu, maar moet dit dan niet in het kleuter/puber topic?quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:38 schreef lady-wrb het volgende:
luca was vandaag bij een vriendje spelen en is in de speeltuin van de wip gevallen op zijn hoofd. hij zat nog te huilen toen ik hem kwam halen. maar het gaat wel weer nu geloof ik (hij wou er niet meer over praten)
t was net een ziekenboeg toen ik bij vriendje binnenkwam: luca met een koude doek om zijn hoofd en het broertje van dat vriendje was die middag van zijn fiets vallen en had zijn hand gebroken.
Lurker hierquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:11 schreef snoopy het volgende:
Ben net even naar de bibliotheek gefietst maar wat is het nog heerlijk buiten. De terrassen zitten gewoon vol
quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:11 schreef snoopy het volgende:
Ben net even naar de bibliotheek gefietst maar wat is het nog heerlijk buiten. De terrassen zitten gewoon vol
quote:
Livelink ik denk dat het bij een hand breken vast nog wel meevalt. Bij veel breuken zie je weinig tot niks.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:59 schreef livelink het volgende:
OMG![]()
![]()
Oxy, gefeliciteerd met je verjaardag.
Een gebroken hand klinkt wel heel erg engIk geloof echt dat ik zelf flauw zou vallen als mijn kind iets gebroken zou hebben. Daar kan ik echt niet tegen.
? dit topic heet toch normaal gesproken speeltuinbankje?quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:48 schreef moussy het volgende:
[..]
sneu, maar moet dit dan niet in het kleuter/puber topic?
neem jij mij dan serieus?quote:Op woensdag 23 april 2008 13:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Het leek me een geintje van Mous, lady-wrb.
Oxy, nog gefeliciteerd!
Debuurvrouw, wauw wat klinkt dat leuk!
Het was heel leuk. Alles is zoals de planning verlopenquote:Op woensdag 23 april 2008 10:03 schreef Noli. het volgende:
Oh en Oxy nog gefeliciteerd met je verjaardag.Was het nog leuk gisteren en heb je nog leuke dingen gekregen? Hoe gaat het trouwens met je parkietje.
Jij hebt het mannetje, dus áls er kleine parkietjes van komen heb jij er geen last van toch?quote:Op woensdag 23 april 2008 13:12 schreef Oxymoron het volgende:
Met, mijn parkiet, is alles oké. Ik ga as zondag op vakantie met mijn, ouders. Naar Kroatië. De parkiet, gaat dan logeren bij een vriendin van mijn moeder. Daar hebben ze een vrouwtje (en Nikai is een mannetje!) Ik hoop niet, dat, ze gaan paren.
![]()
Dat weet ik niet. Dat moet ik nog, navragen. Maar ik heb liever dat ze apart vliegen.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:55 schreef bixister het volgende:
mogen de parkieten tijdens de logeerpartij dan samen in 1 hok/kooi?
Dat geld voor CUL, F&F, OUD etc waar ik vaak kom/kwam, maar het zijn echt goeie 'moves' geweest.quote:Op maandag 21 april 2008 13:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ja precies. Het was zo makkelijk om in 1 topic alles te kunnen lezen. Ik was bang dat je dan, doordat je meerdere topics bij zou moeten gaan houden, sommige dingen zou missen of overslaan.
Wie ben jij en wat heb je met Vivi gedaan?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:56 schreef Vivi het volgende:
Enniewee, ik heb me gisteren opgegeven voor een cursus Reiki![]()
huh? wat dan? *snel op hyves kijken gaat*quote:Op donderdag 24 april 2008 14:17 schreef lcicle het volgende:
Blegh, Hyves is flauw. Nu kan ik niet meer lurken bij anderen omdat ik zelf geen lurkers wil. Pfff hoe verzinnen ze het.
is dat zo.. dat wist ik niet eens.. hmmmquote:Op donderdag 24 april 2008 14:17 schreef lcicle het volgende:
Blegh, Hyves is flauw. Nu kan ik niet meer lurken bij anderen omdat ik zelf geen lurkers wil. Pfff hoe verzinnen ze het.
Wat een gezanik zeg.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:48 schreef lcicle het volgende:
Geweldig zeg, heel Hyves is over de flos
Waar mensen zich niet al druk om maken..
Daarom heb ik hem maar op vriendjes van vriendjes gezet, AL mn ex vriendjes moeten me natuurlijk kunnen vinden!!!quote:Op donderdag 24 april 2008 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
Toevallig heb ik pas de afgelopen weken heel veel mensen van ooit teruggevonden dus dat is nu al gebeurd.
Dat vind ik dus wel een nadeel van die afgeschermde profielen, als je twijfelt over 'is ze het nu wel of niet' dat je niet even wat meer info kan checken.
Maar goed... ik vind het verder wel prima hoor.
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:55 schreef moussy het volgende:
Ik snap die buzz niet zo, voel me net een stiekeme gluurder, wat boeit mij het nou welk vriendje vriendje is geworden met Jantje pietje en of klaasje en wat voor tik /krabbel weet ik veel wat er is gegeven aan een vriendje
Ik ben gewoon een lefgozer en heb overal schijt aan!quote:Op donderdag 24 april 2008 15:49 schreef snoopy het volgende:
[..]ik zie idd met wie jij net vrienden bent geworden! Nooit van je gedacht
Heel erg leuk! heb de film zelf alleen maar voor de helft gezien. Iedereen had zich naar het thema gekleed dus dat was al erg gaaf. Met de bus naar de bios was voor de kinderen al een belevenis op zich.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:33 schreef easy-going het volgende:
debuurvrouw, hoe was het gisteren?
Nou nou nou zegquote:Op donderdag 24 april 2008 15:49 schreef snoopy het volgende:
[..]ik zie idd met wie jij net vrienden bent geworden! Nooit van je gedacht
Ik bedoel maarquote:
En nu gaat iedereen natuurlijk een open accout maken waar niets op staat maar waar je wél mee op andere accounts kan kijkenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:48 schreef lcicle het volgende:
Geweldig zeg, heel Hyves is over de flos
Waar mensen zich niet al druk om maken..
hee, goeie tipquote:Op donderdag 24 april 2008 20:24 schreef easy-going het volgende:
[..]
En nu gaat iedereen natuurlijk een open accout maken waar niets op staat maar waar je wél mee op andere accounts kan kijken
Nee, ik doe het zelf en ga dan nog máánden lopen zeiken dat ie geen hol uitvoertquote:Op donderdag 24 april 2008 21:20 schreef Five_Horizons het volgende:
Zeg dames, enzo... zijn jullie ook zo veeleisend dat jullie je man elke avond van de week laten schilderen? En dat in heule hippe kleurtjes enzo....?
Zo van: 'Hup, schilderen jij! Ik ben bezig, ik moet immers nog een battle op de DS winnen'
Ik wist dat ik een smoes moest verzinnen... 'Ik moet overwerken!' *op de Westermarkt werkt....quote:
Mja....die zag ik niet van mijlenver aankomenquote:
Da's bruut.... afgepeigerd van je werk komen en dan nog gezeik aan je hoofd....quote:Op donderdag 24 april 2008 21:25 schreef moussy het volgende:
[..]
Nee, ik doe het zelf en ga dan nog máánden lopen zeiken dat ie geen hol uitvoert
had ie maar moeten schilderenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:26 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Da's bruut.... afgepeigerd van je werk komen en dan nog gezeik aan je hoofd....
Ik moet zeggen... dat helpt wel! Ik kom afgepeigerd van m'n werk, maar ik heb geen gezeik aan m'n hoofdquote:
Schilderen jijquote:Op donderdag 24 april 2008 21:25 schreef Five_Horizons het volgende:
Mja....die zag ik niet van mijlenver aankomen
Echt een vrouw naar mijn hartquote:Op donderdag 24 april 2008 21:25 schreef moussy het volgende:
[..]
Nee, ik doe het zelf en ga dan nog máánden lopen zeiken dat ie geen hol uitvoert
Ik heb net een muur gedaan. Die moet eerst drogenquote:
Gooi daar blauw bij en dan heb je het 'lieve' kleurtje...quote:
de sexvoordebuch-aubergine?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dan moet ik meteen weer aan die man met die aubergine denken
Ik wil waarschijnlijk niet weten waar dit over gaat hè?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dan moet ik meteen weer aan die man met die aubergine denken
quote:Op donderdag 24 april 2008 22:17 schreef snoopy het volgende:
Dus 5 heeft straks een sex-voor-de-buch-aubergine-kleurige slaapkamer?
lijkt me ook wel duidelijk genoegquote:Op donderdag 24 april 2008 22:35 schreef bixister het volgende:
oef, daar wil ik geloof ik echt geen nadere details over.
Soms krijg ik die beelden weer terug... Die vrouw... benen wijd en ploep, das ding ist verschwunden!quote:Op donderdag 24 april 2008 22:17 schreef Saffier het volgende:
OMG die aubergine was echt te érg voor woorden
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:27 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Soms krijg ik die beelden weer terug... Die vrouw... benen wijd en ploep, das ding ist verschwunden!
Dat zou je wat moeten zeggen, denk ik.....quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:04 schreef snoopy het volgende:Zie ik Lois lopen terwijl ik naar mijn werk fietste, dus ik bellen en goedemorgen roepen, maar ze zag en hoorde me helemaal niet
quote:
Waar de mond van vol isquote:Ik was gewoon in gedachten bij aubergines enzo, en wat je daar allemaal mee kan doen in een pas geschilderde slaapkamer...
Ik zit 100 kilometer van m'n slaapkamer vandaanquote:
SSSSSSSSSSSSSST.quote:
Ben je de westertoren aan het schilderen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:42 schreef Five_Horizons het volgende:
Ironisch genoeg: vanaf mijn werkplek kijk ik uit op het homo-monument in A'dam....
Nee....aan de achterkant van ons pand zag ik een vervallen boom staan die wel een kleurtje kon gebruikenquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:44 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ben je de westertoren aan het schilderen?Als het maar niet auberginekleurig wordt.
Ik weet trouwens nog een heel leuk restaurantje daar in de buurt. Vraag maar aan M@x
quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:44 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ben je de westertoren aan het schilderen?Als het maar niet auberginekleurig wordt.
Ik weet trouwens nog een heel leuk restaurantje daar in de buurt. Vraag maar aan M@x
Ja? Ik zit hier hoek Westermarkt/Keizersgracht. Kunnen we best een keer doenquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:12 schreef Lois het volgende:
Jee Five dan zit je best dichtbij mij nuWe kunnen wel een keer een vrijdagmiddagborrel doen dan!
quote:
aan je netwerk werken is ook haske nuttig tochquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:12 schreef Lois het volgende:
Jee Five dan zit je best dichtbij mij nuWe kunnen wel een keer een vrijdagmiddagborrel doen dan!
(hoe vaak had ik al gezegd dat ik nu echt wat ga doen)
maar dan wil ik mee, je schijnt in het echt namelijk best een schappelijke vent te zijnquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:14 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja? Ik zit hier hoek Westermarkt/Keizersgracht. Kunnen we best een keer doen
ow dat zou echt leuk zijn, maar met die 2 schreeuwlelijken hier doen we toch maar een andere keerquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ga zo door!
(en dan bedoel ik ook écht dóór, zover is het nou ook weer niet naar hier
)drie cuub werkjes bij het oud papier: check...
alleen mijn relalarm gaat steeds afvolgens mij zijn er hier ook twee moe.
Echt waar? Dat wil ik zien!quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:30 schreef Belana het volgende:
[..]
maar dan wil ik mee, je schijnt in het echt namelijk best een schappelijke vent te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |