quote:
Sja.. valt weinig op te reageren, als jullie vinden dat ik zo over kom, het zij zo. Ik post gewoon wat ik meemaak/denk, en probeer het te vertellen zoals het ook daadwerkelijk gebeurd is. Ik weet wel dat als ik dezelfde verhalen had gepost maar als ik had gezegd dat ze bij Brasserie de Gouden Tosti waren gebeurd er geen haan naar gekraaid had.quote:Op zondag 20 april 2008 01:16 schreef ColdFeet het volgende:
Kut!!!
De wond is nog steeds open, en mijn pleisterallergie is reeds in volle gang aan het reageren![]()
Dik en rood en met bultjes. Hiep hoi. Morgen maar eens de huisartsenpost bellen
Euc, ga je dan ook nog op mij reageren?
Was ook niet echt richting jou bedoeld, maar zoiets gaat mij hoog zitten, terwijl dat eigenlijk helemaal nergens voor nodig is.quote:Op zondag 20 april 2008 01:24 schreef ColdFeet het volgende:
Vent! Ik zeg net dat ik je de laatste tijd gezelliger vind, dat is een compliment, jah
Schitterend. Ik kan je deze uitvoering beslist aanbevelen. Die heb ik zelf in de kast staan (was een jaar of twee geleden ook een van de dvd's die je met aangenaam klassiek bonnen kon aanschaffen trouwens). Erg, erg mooi. Zowel qua choreografie alsook qua muziek. Schitterend.quote:Op zondag 20 april 2008 01:20 schreef ColdFeet het volgende:
BTW Beunk, jij en ik hebben een erg verschillende muzieksmaak, ik ben helemaal niet zo dol op Mahler en Strauss![]()
Ik heb mijn zinnen gezet op een balletuitvoering van Prokofiev, Romeo & Juliet. Eens kijken of ik die ergens kan vinden, lijkt me erg tof
Deze dus:
Is het bekendste deel, denk ik.
Mooi hoor! Ah, live... dat had ik niet begrepenquote:Op zondag 20 april 2008 01:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wil er het liefst 'live' heen, maar dit is ook wel een goed plan.
En, nu ik eindelijk wat tijd heb ga ik (als ik van de pijnstillers af ben) lekker een avondje op de bank met een fles port en deze. Heerlijk, ik heb m al maanden liggen.
Nope. Die van mij is er eentje op het TDK label. De uitvoering zou hetzelfde kunnen zijn, dat weet je maar nooit... ik ga ff voor je zoeken. Momentje.quote:Op zondag 20 april 2008 01:38 schreef ColdFeet het volgende:
Beunk, is deze dezelfde?
Als toekomstig Belg orienteer ik mij vast op de webwinkels aldaar
Tweede voordeel; zit je wel in een magnifiek gebouwquote:Op zondag 20 april 2008 02:03 schreef beunkster het volgende:
En in Sydney is het $ 246 voor een zaterdagavond en $ 240 voor een andere avond.
Eén voordeel: dat is 'slechts' 135 euro (ongeveer).
Die film ziet er bijna westers uit. Maar geen idee ocf het wat is. De film ziet er vrij traag uit zo op het eeste gezicht en dat vind ik niet echt een aanrader voor een Bollywood film.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lie, een vriendinnetje van mij bij toneel heeft als figurant meegespeeld in deze Bollywood-productie:
Het is die blonde chick die op 0:26 aan het paaldansen is. Ken jij dit en zo ja is het een beetje leuke film?
Heej daar ben je weer! !quote:Op zondag 20 april 2008 10:30 schreef SeaOfLove het volgende:
Het was tof!!! Verslagje en foto's volgen later
Owja, dat klinkt niet goed. Bellen met de huisartsenpost!quote:Op zondag 20 april 2008 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
Dat ik na een dag al een dikke, opgezette huid heb van dat elastisch verband, en als ik wacht tot de huisarts morgen open is, denk ik dat dat echt alleen maar erger wordt
Hoe laat gaan jullie rennen?
Zeilen in een valkje is leuk!quote:Op zondag 20 april 2008 11:42 schreef FleshWound het volgende:
Zeilen was tof! Die valkjes kunnen snel en schuin, niet normaal, echt gaaf
Aaah gezallich joh!quote:Op zondag 20 april 2008 12:17 schreef Anthraxx het volgende:.
Mijn broer brengt zo mijn schoonzus hier, met nieuwe hond (de 15de). Terwijl hier twee katten zitten... waarvan de ene (die van Anna en mij) totaal niet gewend is aan kinderen EN honden.
Je kan alleen tegen leukoplast? Of ook tegen van dat pleisterspul op die groene rolletjes? Leukosilk?quote:Op zondag 20 april 2008 12:23 schreef ColdFeet het volgende:Grmpf, klotelijf. Er is niet veel aan te doen, ik ga de gaasjes nu maar met Leukoplast vastzetten en morgen even langs de huisarts om iets tegen de jeuk te halen. Kut. Ik zag net dat aan de zijkant van m'n knie de huid al kapot is
Na een dag
Afijn, genoeg gemopperd. FW, wat tof dat je het leuk vond. Ik weet eigenlijk niet hoe hard het gisteren waaide. Ben je al verslaafd? Ik wil ook wel weer eensCUL-zeilmeet
Lein, leuk gehad gisteravond?
Ja, gewoon één dagje uitwaaien op het water.quote:Op zondag 20 april 2008 11:49 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zeilen in een valkje is leuk!Moet ik binnenkort ook maar weer eens gaan doen met wat vrienden.
Ben je alleen gister geweest?
Windkracht 4/5, hard genoeg om zwaar te kruisen en licht genoeg om lekker op de fok te dobberen.quote:Op zondag 20 april 2008 12:23 schreef ColdFeet het volgende:
Afijn, genoeg gemopperd. FW, wat tof dat je het leuk vond. Ik weet eigenlijk niet hoe hard het gisteren waaide. Ben je al verslaafd? Ik wil ook wel weer eensCUL-zeilmeet
Firefoxquote:Op zondag 20 april 2008 12:36 schreef latislos het volgende:
[..]
valt wel mee toch? mijn ForecastFox geeft maar 13°C aan
Mijn knie wil je niet meer kussenquote:Op zondag 20 april 2008 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoi, de minst voorbereide deelneemster gaat ook meerennenDat ben ik dus
En wat gaan jullie snel, ik lees het ff niet terug hoor. Wel iets met CF en knie gehoord, kusje![]()
Oh, en Om Shanti Om was best tof
Ach, je bent in ieder geval weer een ervaring rijker!quote:Op zondag 20 april 2008 13:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat mijn conditie helemaal beneden pijll isMaar ik zie wel.
Burrrgerrrlijkquote:Op zondag 20 april 2008 13:41 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Vanuit de tuin (zon
) sluti ik me daarbij aan! Nu ga ik grasmaaien.
Nynquote:Op zondag 20 april 2008 13:42 schreef AKnynke het volgende:
En, hoe ging het?
Hier schijnt het zonnetje ook. Net klaar met werken, dan maar eens douchen, en de trein richting het zuiden pakken. Ik ving iets op over vanavond BBQ'en!!
Komt door die "quote:Op zondag 20 april 2008 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ha Nynke! Gaat'ie weer een beetje? Je klinkt opgewekter (leuk he, iemands mood aflezen uit twee regels tekst).
Jeuk
quote:Op zondag 20 april 2008 13:54 schreef Euc- het volgende:
[..]
Komt door die "" smiley
![]()
En jeuk zuigt big time!
Ja, ik ben een stuk opgewekter..Nu de drukte uit m'n hoofd nog even weghalen, en tis weer top!quote:Op zondag 20 april 2008 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ha Nynke! Gaat'ie weer een beetje? Je klinkt opgewekter (leuk he, iemands mood aflezen uit twee regels tekst).
Jeuk
Het scheelt ook dat het de laatste keer werken op zondag was. Het volleybalseizoen is over, dus het werk ook!quote:Op zondag 20 april 2008 13:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Nee, ik dacht 't, omdat ze niet zei dat ze d'r werk zat was
I swear: 1 dag pleister/tape en mijn huid is gewoon kapot
En de binnenkant van mijn andere knie is ook geirriteerdStom lijf
Nynquote:Op zondag 20 april 2008 13:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, ik ben een stuk opgewekter..Nu de drukte uit m'n hoofd nog even weghalen, en tis weer top!
@ Steer:
Burrrgerrrrlijk of niet (ja hoor, ik heb een r, ik weet het), ik zit nu heeeerlijk in het zonnetje terwijl het hier ruikt naar gras, en wat ruikt er nu lekkerder?quote:
Niks komt over de geur van versgemaaid gras heenquote:Op zondag 20 april 2008 14:15 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Burrrgerrrrlijk of niet (ja hoor, ik heb een r, ik weet het), ik zit nu heeeerlijk in het zonnetje terwijl het hier ruikt naar gras, en wat ruikt er nu lekkerder?
kom maar met je lijstje met luchtjes, het was een domme opmerking natuurlijk
Oh mên, ben jij Leonoorrrrr?quote:Op zondag 20 april 2008 14:15 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Burrrgerrrrlijk of niet (ja hoor, ik heb een r, ik weet het), ik zit nu heeeerlijk in het zonnetje terwijl het hier ruikt naar gras, en wat ruikt er nu lekkerder?
kom maar met je lijstje met luchtjes, het was een domme opmerking natuurlijk
Ooooh wat ziet het er heerlijk uit! Leuke recensie ook weerquote:Op zondag 20 april 2008 14:44 schreef Bluezz het volgende:
Hoi, verslag klaar![]()
Het was genieten met een G
Straks bijlezen maar eerst van het zonnetje genieten
Leukosilk is wat er in de ziekenhuizen gebruikt wordt bij patiënten die allergisch zijn voor bruine pleisters. Voor zover ik weet is het een stuk minder irriterend...quote:Op zondag 20 april 2008 12:48 schreef ColdFeet het volgende:
DEWat een heerlijkheden allemaal. Sterkte met je lijf
Lein, voorzover ik weet kan ik helemaal nergens tegenHet is alleen dat 'hele knie ingetaped' ook betekent 'hele knie rood en jeukerig' en ik daarom maar leukoplast ga gebruiken.
Is Leukosilk minder irriterend?
Tof dat het leuk was, gister. Had je wel verdiend, een avondje lam zijn!
Weet je CF, als t allemaal niet werkt, leg er dan een gaasje op en bind er een (schone!) theedoek omheen. Die kan je dan evt. vastzetten met veiligheidsspelden of pleisters. Of dichtknopen.quote:Op zondag 20 april 2008 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, Elastoplast zou ook al minder irriterend moeten zijnNou ja, de Mr is even naar de apotheek om pleisters te halen
wij hebben een apotheek die elke dag open is vlakbij
Klote huid
Afijn, vertel eens, de leukste homo van Nederland?Heb je echt een zware kater? Kotsen enzo?
Water gaat nét. Met hele kleine slokjes af en toequote:Op zondag 20 april 2008 15:44 schreef ColdFeet het volgende:
Zo erg? Ach hemel. Hongerlijden it is, dan. Water lukt ook niet?
Het moet wel echt leuk zijn geweest gister
Fokken en Hyves. En balen dat ik zoveel gezopen heb. En als het straks gaat vervelen, ga ik mn bikinilijn epileren met een pincetquote:Op zondag 20 april 2008 15:53 schreef ColdFeet het volgende:
Haha, ben benieuwd. En wat doe je nu, om de tijd te doden? Ik verveel me altijd zo als ik een kater heb -> je weet dat het ooit overgaat, maar voordat dat zo is...
Doe je ook altijd een theelepeltje witte wijnazijn door je merengue mengsel? Mutti doet dat hiet altijdquote:Op zondag 20 april 2008 16:00 schreef ColdFeet het volgende:
Spannend
Ik ga zometeen merengie maken. Met aardbei.
Welke loop is dat ook al weer? Is leuk voor een mini hardloopmeet volgend jaar ofzoquote:Op zondag 20 april 2008 16:05 schreef Isabeau het volgende:
Hoiwij zitten aan de Ben & Jerry's en hebben zo'n beetje 2 van elke smaak meegenomen
Liejannuh is binnen de 50 minuten gefinisht en ik binnen het uurNiks aan, 8 km hardlopen! Kan je ongetraind en geblesseerd gewoooon uitlopen
* Isabeau strompelt nu wel heel erg
quote:Op zondag 20 april 2008 16:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben reuze trots op mezelfEcht!! Voelt ook wel weer eens goed
En ik geniet nu heel erg van de B&J's, fantastische beloning haha.
Gaat niet echt fantastisch met je knie zeg, sterkte![]()
(Liejannuh begint misselijk te worden van de B&J'sen dat al na 4 bekertjes)
Tijd om het bloempje te plukken dus.quote:Op zondag 20 april 2008 17:05 schreef SHE het volgende:
Oudste? Ik ben nog een blompie !
Ik sta al 30 lentes in volle bloei
Ik heb liever dan een andere soort verzorging van je.quote:En als jullie dan oud zijn ( over een paar jaar ) dan ga ik jullie verzorgen en zelfgemaakte jam en fruithapjes voeren
D'r zit een leuke blonde Tim B. bij mij op toneel die ook op mannen valt. Die van jou toevallig ook een Tim B.?quote:Op zondag 20 april 2008 15:17 schreef Leintjeuh het volgende:leukste homo is Tim
hij is zo lief. En schattig. En ontzettend aantrekkelijk. En vré-se-lijk homo! Hij is leuk en heul attent en hield mn haar uit mn gezicht toen ik moest kotsen
hahahahquote:Op zondag 20 april 2008 18:42 schreef Tezz het volgende:
Ik laat net de foto's van B&G aan mijn man zien en weet je wat die CUL-barbaar zegt:![]()
Hoe was de friettent?
Je zou hem toch wat doen he!!!!!!!![]()
Holy Shit. Dat B&Jquote:Op zondag 20 april 2008 18:53 schreef Isabeau het volgende:
Hier ook ff spammen natuurlijk, we hebben grote lolen ja, de dokter was eigenwijs en misschien kan de dokter een week niet goed lopen, maar ik ben wèl reuze trots op haar en dat gaat veel langer mee
Onze buit
[ afbeelding ]
Liejannuh
[ afbeelding ]
Isa
[ afbeelding ]
Onze gekregen t-shirts:
[ afbeelding ]
[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v602/Isabeau/DSCF0011.jpg[/IMG
Volgende keer loop ik ook wel even mee over de finishquote:Op zondag 20 april 2008 18:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat de bedoeling was dat je 1 bakje meenambleken we allebei echt heel veel te hebben gepakt
Moet je wel meedoen, want 'ander volk' mocht helemaal niet in dat gebied komenquote:Op zondag 20 april 2008 18:57 schreef Anthraxx het volgende:
Volgende keer loop ik ook wel even mee over de finish.
Discriminatie. Ik steun iedere renner mentaal op zo'n moment.quote:Op zondag 20 april 2008 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet je wel meedoen, want 'ander volk' mocht helemaal niet in dat gebied komen
Jah! En ik was ook gelijk weer wegquote:Op zondag 20 april 2008 10:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej daar ben je weer! !![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn dat het zo leuk was! (ben je niet helemaal supermoe nu??)
Dat klinkt alsof je een heeeeeel erg leuk weekend achter de rug hebt! Leuk!quote:
Hee maar, jouw Tim, is dat een Tim B?quote:Op zondag 20 april 2008 20:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Boh chinees + kater = slechte combo
Niks persoonlijks hoor Steer
Neuh, een Tim F. Hier uit de buurt vandaan, niet uit jouw regio.quote:Op zondag 20 april 2008 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee maar, jouw Tim, is dat een Tim B?
long shot, ik weet
Oe, wetenschappelijk gewezen: meer dan 2 homo's in Nederland heten Timquote:Op zondag 20 april 2008 20:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Neuh, een Tim F. Hier uit de buurt vandaan, niet uit jouw regio.
Tnxx, ook @ Leonoor (die verdikkeme een gesloten hyves heeft zodat ik nieteens kon spiekenquote:Op zondag 20 april 2008 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
He SOL wat een leuk verslag zeg!Ik kan voelen dat jullie een geweldig weekend achter de rug hebben met veel
en
en
!
Ik hou niet van bierflesjesquote:Op zondag 20 april 2008 20:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Ohw heb trouwens een toftrucje geleerd gister. Hoe je bierflesjes open moet maken met je tanden
Ik heb gewoon een flessenopenerquote:Op zondag 20 april 2008 20:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik hou niet van bierflesjes![]()
Al die mannen ploppen met een vinger in het flesje, dus ik zo van: jahhh duhhh, dat kan ik ook![]()
En toen heeft het bijna 5 minuten geduurd dus dat ik mijn duim uit het flesje kreeg, en jah...dat viel op
Ja ik ben helemaal fan van de hyves-voor-vriendjes tegenwoordig, sorryquote:Op zondag 20 april 2008 20:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tnxx, ook @ Leonoor (die verdikkeme een gesloten hyves heeft zodat ik nieteens kon spieken![]()
) en Borisz.
Het was ook zo erg geweldigIk keek er ook zo erg naar uit, was er zelf natuurlijk al 2x geweest, maar nu zo samen met je kindje is onbeschrijvelijk.
![]()
Ohhh damzz wat klinkt bovenstaande zin truttig
Nog meer voordelen van hockeyen: ik heb daar een hockeystick voorquote:Op zondag 20 april 2008 20:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik sla altijd mijn fles stuk op een krat
Ik heb mijn hyves ook helemaal afgesloten heurquote:Op zondag 20 april 2008 20:51 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ja ik ben helemaal fan van de hyves-voor-vriendjes tegenwoordig, sorry![]()
Ik heb net voor het eerst sinds maanden hardgelopen. Het mocht weer van de fysio (met beleid) dus ik heb net lekker mijn rondje van ruim 2km in een kwartiertje gerend, geen centje pijn, lang leve de lange avonden en mijn knieen die het nog steeds doen![]()
Nee had ik nooit verteld hoor, ik heb scheve knieschijven, dus die gaan irriteren/ontsteken/andere nare dingen als ik mijn knieen te snel te zwaar belast. Dus nu heb ik orthopedische inlegzooltjes, superdeluxe hardloopschoenen, en moet ik rustig opbouwen omdat ik niet alleen mijn conditie/spieren moet trainen t.a.v. het hardlopen maar ook mijn gewrichten... Beeeeh, maar met die lange avonden durf ik het parkje ook na het werk nog door!quote:Op zondag 20 april 2008 20:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb mijn hyves ook helemaal afgesloten heurZag je volgens mij staan bij Steer
![]()
Fijn dat het hardlopen goed is gegaan, hopelijk heb je de dag erna ook niet veel last. Hoe komt het dat je naar de fysio moest? Sorry als je dit al verteld hebt en ik erover heen gelezen heb, het is soms zoveel om bij te lezen)
Moest btw erg lachen om Lianne en Isa![]()
B&J
Ik ook, en ik werd wat jaloersig van jouw verhaal over disneyland. Ben d'r ooit een dag geweest, maar zou er graag nog eens willen kijken!quote:Op zondag 20 april 2008 20:59 schreef SeaOfLove het volgende:
Moest btw erg lachen om Lianne en Isa![]()
B&J
Jeetje wel vervelend hoorquote:Op zondag 20 april 2008 21:05 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Nee had ik nooit verteld hoor, ik heb scheve knieschijven, dus die gaan irriteren/ontsteken/andere nare dingen als ik mijn knieen te snel te zwaar belast. Dus nu heb ik orthopedische inlegzooltjes, superdeluxe hardloopschoenen, en moet ik rustig opbouwen omdat ik niet alleen mijn conditie/spieren moet trainen t.a.v. het hardlopen maar ook mijn gewrichten... Beeeeh, maar met die lange avonden durf ik het parkje ook na het werk nog door!
whehehhehe dat klinkt als dat vertaalde recept van Gordon'squote:Op zondag 20 april 2008 21:49 schreef Isabeau het volgende:
Annietof!!
Leintjeuh: zo heeft mijn broer een tand afgebrokenmet het openen van bierflesjes met zijn tanden. Stoer hoor
SoL: wat klonk je weekend geweldigmag ik Milou een keer lenen voor Eurodisney?
We kijken nu een Bollywoodfilm met Nederlandse ondertiteling, Salaam-e-Ishq en misschien kunnen jullie helpen vertalen. Ik begrijp geen ruk van het Nederlands...
"Allen u moeten geven haar de schijf"
"IK ben er in 3 notulen" (Ik altijd geschreven als IK)
"IK kunnen niet krijgen huwen"
"u worden vet, elke vrouw recht, juggy"
"ontspruit!"
"vettig!"
"vijf geitje..." (terwijl aan het rollebollen in bed...)
"hemel danser hangend dienstdoend"
"nr! niemand hier"
"horloge uw stap beste heer"
"Who hebben hij te volgen ons als dit"
"tippen de klok" (er is geen klok in de buurt hoor)
"ik roepen politie rechtsweg"
"twee harten vallen liefde"
etc etc en dat de hele film door
Nyn, probeer de rust er nog een beetje in te houden, he?quote:Op zondag 20 april 2008 21:52 schreef AKnynke het volgende:
Men, ook al heb ik zoveel gegeten vandaag, heb ik nu nog steeds zin om te snacken.
restje pizza van vrijdag maar de oven ingegooid...Als ik dan toch zondig vandaag, dan moet het maar goed!
Morgen weer volleyballen, nadat ik de hele week niet gesport heb deze week.![]()
Het meest supere was die gehandicaptenkaart, anders had Milou er geen drol aan gevonden denk ik, een uur wachten op een attractie is niet echt haar ding, en valt ook absoluut niet uit te leggen aan haar door dat chromosoompje extraquote:Op zondag 20 april 2008 21:29 schreef Tezz het volgende:
SOL: super zeg..............ik ben echt wel jaloers! Heerlijk he, hoe ze kunnen genieten van zoiets (en jij dan dus ook, omdat je kindje geniet)
jazeker, maar sporten moet ook absoluut. Ik merk nu al dat ik veel te veel energie heb om mezelf aan te kunnen, na een week niet sporten.quote:Op zondag 20 april 2008 21:55 schreef latislos het volgende:
[..]
Nyn, probeer de rust er nog een beetje in te houden, he?
Ooooh, dat valt heel erg mee dat kapsel, SOLquote:Op zondag 20 april 2008 21:56 schreef SeaOfLove het volgende:
ff 1 fotootje, heb er zelf niet zoveel gemaakt, dus wacht op die van mijn vader
[ afbeelding ]
Na 5 cds is het tijd voor de 1e date?quote:Op zondag 20 april 2008 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ooooh, dat valt heel erg mee dat kapsel, SOL
SOL, wat staat je nieuwe kapsel echt leuk zeg
Ik ben pas bij CD 2 van 'How to talk to women'
Jou durf ik na CD 3 al te daten hoor.quote:Op zondag 20 april 2008 22:16 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Na 5 cds is het tijd voor de 1e date?
Ik ga slapen, lange werkweek voor de boeg!Fijne avond nog allemaal!
Ik voel een DisneyLandMeet aankomenquote:Op zondag 20 april 2008 21:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ook, en ik werd wat jaloersig van jouw verhaal over disneyland. Ben d'r ooit een dag geweest, maar zou er graag nog eens willen kijken!
quote:Op zondag 20 april 2008 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ooooh, dat valt heel erg mee dat kapsel, SOL
SOL, wat staat je nieuwe kapsel echt leuk zeg
Haarlem ben ik al weer maanden niet geweest. Fietstrip was welquote:@ Borissie, sorry maar het is verschrikkelijk hier, net als in Haarlem. Flinke fietstrip trouwens.
Dat vroeg ik me nog af idd, hoe het met je eigen lijfje gingquote:Op zondag 20 april 2008 22:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik voel een DisneyLandMeet aankomen![]()
Milou en ikke zorgen voor de VIP-kaarten zodat we overal snel aan de beurt zijn(jah ik ga een medische verklaring aanvragen bij mijn huisarts voor mijzelf als we weer gaan...*SOL amper lopen kan na Indiana Jones en Space Mountain plus bijna een uur wachten per attractie
)
Het was gewoonweg verschrikkelijk, nu nog zit ik alleen maar gewoon afwisselend op de bank voor de tv of voor de comp en het doet zo erg pijn.quote:Op zondag 20 april 2008 22:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me nog af idd, hoe het met je eigen lijfje gingDat staan lijkt me niet echt fijn.
Wat is er met mijn sjaal Steer? Was lekker warmquote:
Ik weet niet of ik dan al kan lopenquote:Op zondag 20 april 2008 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
Wij gaan over 2 weken meeten in Maastricht
Holy shit niet zo gedetailleerd, ik ben ook maar importquote:Op zondag 20 april 2008 22:43 schreef borisz het volgende:
Van Sandpoort Noord naar Driehuis is het makkelijkst om achter langs de gaan, via de manage, doorfietsen naar het vinkennest. Richting Westerveld. Dan spoor over, rechtdoor, een keer rechts af en een keer links af. Dan kom je als het goed is bij het Station uit.
edit: wat makkelijker is: De kant van de speeltuin station verlaten, links af. Dan moet je later een keertje een links weggetje inslaan, pad volgen en aan het eind van de weg links af slaanen je bent er ook. Daar zitten Ateletiekbaan van Suomi, de tennisbanen en SOLI zitten daar.
Okee okee stiekum vind ik vrouwwezens met deze items wel erg mooi.quote:Op zondag 20 april 2008 22:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat is er met mijn sjaal Steer? Was lekker warm![]()
Ook nog opmerkingen over de sjaal die Milou om had? (Oilily)![]()
Je moet het zelf maar eerst eens uitzoekenquote:Op zondag 20 april 2008 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Holy shit niet zo gedetailleerd, ik ben ook maar import![]()
Ik geloof dat ik het nog maar een keertje op een vrije dag ga uitproberen, ik voorzie nu al dat ik te laat ga komen
Ik heb het allemaal al vaker gefietst, tot aan velsen/kanaal. Maar hoe ik daar gekomen ben weet ik al niet meer, en terug was het sowieso weer een andere route, ik doe altijd maar watquote:Op zondag 20 april 2008 23:04 schreef borisz het volgende:
Je moet het zelf maar eerst eens uitzoekenDan weet je het voor de rest van je leven
quote:Op zondag 20 april 2008 23:13 schreef borisz het volgende:
[..]Leukste foto ooit van bellefleur is deze
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2008 23:13 schreef borisz het volgende:
Leukste foto ooit van bellefleur is deze
[ afbeelding ]
Wat studeer je eigenlijk??quote:Op zondag 20 april 2008 23:10 schreef borisz het volgende:
Truste bloes
Ik ga zo ook. morgen 6.30 gaat de wekk bellefleur weer af omdat ze eten wil.
En ik moet er dan ook uit 0900 weer hoorcollege, voor de geintresseerden, een speciaal college over de kredietcrisis.
Die kop van poes is geweldigquote:Op zondag 20 april 2008 23:17 schreef AKnynke het volgende:
volgens mij was bellefleur boos!
De docent kan diep gaan in de materie als het nodig is, dus daar maak ik mij geen zorgen over. En kan ook goed vertellen.quote:Op zondag 20 april 2008 23:23 schreef beunkster het volgende:
Kredietcrisis is wel een geinig onderwerp.
Ik hoop voor je dat het wel iets verder gaat dan het geijkte en dat ook thema's als vertrouwen en zo aan bod komen. Have fun!
Het is wel mijn meest onsuccesvolle openingszin in een drukke kroeg met luide muziek.quote:
Ik woon nog thuisquote:Op zondag 20 april 2008 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
Maar Boris, is dat jullie studentenhuiskat of woon je nog thuis?
Dat is jammer, want het is een schitterend vak. Sterkte er meequote:Op zondag 20 april 2008 23:26 schreef borisz het volgende:
Ik zie meer tegen op 4 uur Financiering daarna. DIe docent is verschrikkelijk.
Gek he?quote:Op zondag 20 april 2008 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is wel mijn meest onsuccesvolle openingszin in een drukke kroeg met luide muziek.
Tsja, van jou weet ik het al. Op zoek naar nieuwe info!quote:
Vak is nu niet zo moeilijk, beetje netto contante waardes uitrekenen. GR mag je erbij hebben dus ja moet niet zo heel moeilijk zijn, al is het wel even oefenen.quote:Op zondag 20 april 2008 23:35 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dat is jammer, want het is een schitterend vak. Sterkte er mee
Lief aangeboden van jequote:Op zondag 20 april 2008 23:21 schreef SeaOfLove het volgende:
*SOL zich btw voor een veilig thuisje aanbiedt voor Xena, als het niet midden in de zomer is
Teveel hooi op een knie ook.quote:Op maandag 21 april 2008 00:33 schreef ColdFeet het volgende:
En dan ook nog eens op een been een viergangenmenu inelkaar draaien voor eters, sja, dat was dus in de categorie 'teveel hooi op je vork'
Ik heb 3 maanden lang idioot veel jeuk overal op mn torso gehad, vaak op plekken waar je simpelweg gewoon echt niet bij kon. Kan alleen maar met je meeleven en zeggen dat ik weet hoe erg het is, want er helpt werkelijk niets tegenquote:Op maandag 21 april 2008 00:33 schreef ColdFeet het volgende:
AH, nou gaan alle dames net naar bed. SoL, ik heb je verslag teruggelezen, leuk man
Leonoor, jij ook al aan de knieenellende?
Ik zit er echt een beetje doorheenWond is nog steeds niet dicht, minderen met pijnstillers was nog geen goed idee
(maar ik vind mezelf echt een sissy als ik een herhaalrecept ga aanvragen) en ik word
fokking
gek
van
de
jeuk
![]()
Mijn huid is helemaal klam en kapot en zit onder de blaasjes. Morgen maar weer de huisarts bellen, want die VSM Cardiflor doet natuurlijk helemaal niets
En dan ook nog eens op een been een viergangenmenu inelkaar draaien voor eters, sja, dat was dus in de categorie 'teveel hooi op je vork'
lolzquote:Op maandag 21 april 2008 00:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, sorry, ik ga ook ophouden met klagen want dat is voor jullie ook helemaal niet gezellig![]()
Misschien post ik morgen even een gezellige foto van die uitslag, dan kjan mijn geliefde latis er een pink panther achter shoppen en hebben we toch nog een beetje pret
Hmmmwaaahhhh, wel tussen spoilertags dan aubquote:Op maandag 21 april 2008 00:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, sorry, ik ga ook ophouden met klagen want dat is voor jullie ook helemaal niet gezellig![]()
Misschien post ik morgen even een gezellige foto van die uitslag, dan kjan mijn geliefde latis er een pink panther achter shoppen en hebben we toch nog een beetje pret
quote:Op maandag 21 april 2008 07:05 schreef DarkElf het volgende:
Morning! Alles ok met iedereen??
Eten was heerlijk CF, zeker voor herhaling vatbaar
quote:Op maandag 21 april 2008 00:53 schreef ColdFeet het volgende:
Das natuurlijk sjieker dan een flat op 6 hoog achterquote:Op maandag 21 april 2008 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Lief aangeboden van je, maar ik neig toch naar het pension hier in de duinen.
Haha, dat zie ik nu pas. Nee, DE en ik hebben niet gemeet, ik vroeg alleen hoe het was omdat zij allerlei lekkers had aangekondigdquote:Op maandag 21 april 2008 07:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben je langzaamaan over je meet-angst aan het komen?
![]()
Hier ook druk, maar LEUK!quote:Op maandag 21 april 2008 10:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, dat zie ik nu pas. Nee, DE en ik hebben niet gemeet, ik vroeg alleen hoe het was omdat zij allerlei lekkers had aangekondigd
Ik ga binnenkort trouwens wel een keer met Isegrim meeten, leuk.
Oh ja, en over meets gesproken: misschien moeten we eens een leuke meidenmeet plannen. Met cosmo's en tapas. En als we DE lokken met cosmo's wil ze vast wel komen
ik heb het vermoeden dat dat wel een keer goed gaat komenquote:Op maandag 21 april 2008 07:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben je langzaamaan over je meet-angst aan het komen?
![]()
cosmo' s en tapas, men dat is wel een goeie combiquote:Op maandag 21 april 2008 10:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh ja, en over meets gesproken: misschien moeten we eens een leuke meidenmeet plannen. Met cosmo's en tapas. En als we DE lokken met cosmo's wil ze vast wel komen
Ja tof, een leuke meidenmeet. Steer en ik komen ook.quote:Op maandag 21 april 2008 10:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
je bedoelt dat homo's ook welkom zijn?quote:Op maandag 21 april 2008 11:21 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Ja tof, een leuke meidenmeet. Steer en ik komen ook.
Over die Nederlandse producten is nog een heel leuk topic van minilotje: Hulp gezocht: 'nederlandse' snacks voor uitwisselingquote:Op maandag 21 april 2008 11:59 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en GOEDE KARMA
Van een weldoener op een ander forum heb ik helemaal gratis en voor niets een geurtje thuisgestuurd gekregen waarnaar ik al eeuwen naar op zoek was:
[ afbeelding ]
Hij wil niets terughebben, maar uiteraaaard gaat er een Hollandsche Delicatessen Snackbox terug naar Portugal. Heb even wat inspiratie nodig, behalve:
- Stroopwafels
- Drop
- Groninger metworst
- Speculaas / pepernoten
- Borrelnootjes
- ...
- ...
Wat zou er nog meer bij passen?
Ik moest idd net aan minilotje denkenquote:Op maandag 21 april 2008 12:08 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Over die Nederlandse producten is nog een heel leuk topic van minilotje: Hulp gezocht: 'nederlandse' snacks voor uitwisseling
enjoyquote:Op maandag 21 april 2008 12:15 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga ook maar eens snacken
tot na de lunch!
yuck, alcohol, yuck, tapas!quote:Op maandag 21 april 2008 10:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zullen we de meet dan in het zuiden van het land plannen? Is wat dichterbij voor DE!quote:Op maandag 21 april 2008 12:59 schreef Isabeau het volgende:
Jaaa, een meidenmeet![]()
De mannen doen maar een mannenmeet of zo
![]()
En allemaal wat tapas meebrengen is sowieso een superidee voor een meeting![]()
Enne, gewoon doorklagen hoor, CFdaar is fok ook voor. Dat ontlast partners
en tis hier áltijd mooier weerquote:Op maandag 21 april 2008 13:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zullen we de meet dan in het zuiden van het land plannen? Is wat dichterbij voor DE!
Offe, Maastricht ofzo!quote:Op maandag 21 april 2008 13:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en tis hier áltijd mooier weer![]()
dus ergens tussen Limburg en zeeland ofzo
quote:Op maandag 21 april 2008 13:01 schreef Den_Haag het volgende:
Zullen de mannen dan maar gewoon een avond gaan spare-ribs eten en bier zuipen?
Neee Brabant!quote:
Laten we dan concessies doen, en er eindhoven van maken! Das maar een uurtje met de trein! Gaan we met z'n allen bij Steer slapen!quote:Op maandag 21 april 2008 13:21 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Neee Brabant!Even denken wat nou heel goed bereikbaar zou zijn hoor.... Hmmmmm... Ja! Den Bosch!
Vet als in, veel vet of vet tof?quote:Op maandag 21 april 2008 13:18 schreef Euc- het volgende:
Kunnen we naar http://www.restaurantsizzling.nl
Veul, vet en goedkoop [ afbeelding ]
Gezellig! Wees ook welkom in onze schone vernieuwde badkamer.quote:Op maandag 21 april 2008 13:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Laten we dan concessies doen, en er eindhoven van maken! Das maar een uurtje met de trein! Gaan we met z'n allen bij Steer slapen!
Beetje van allebei?quote:Op maandag 21 april 2008 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vet als in, veel vet of vet tof?![]()
Ben nog nooit naar Sizzling geweest. Lijkt me van buiten wel een erg gezellig restaurant. Misschien voor een date.
Nou, als jij dit een goed restaurant vindt dan heb ik er wel vertrouwen in. Komt op mijn Todo lijstjequote:
Kom jij ook?quote:Op maandag 21 april 2008 13:21 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Neee Brabant!Even denken wat nou heel goed bereikbaar zou zijn hoor.... Hmmmmm... Ja! Den Bosch!
Wat je krijgt voor 22,50 (3 gangen) is absoluut niets mis mee, beter dan de rotzooi bij Listers iigquote:Op maandag 21 april 2008 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, als jij dit een goed restaurant vindt dan heb ik er wel vertrouwen in. Komt op mijn Todo lijstje
*kras kras kras*quote:Op maandag 21 april 2008 13:33 schreef Euc- het volgende:
[..]
Wat je krijgt voor 22,50 (3 gangen) is absoluut niets mis mee, beter dan de rotzooi bij Listers iig
Helemaal niets, jij hebt een adresje?quote:Op maandag 21 april 2008 13:48 schreef Den_Haag het volgende:
wat is er mis met onbeperk spare-ribs eten?
Gruwelijk! Maar aangezien ze er daar wel op hoog tempo groepen doorheen kunnen gooien heb ik daar weleens voorafgaand aan een gala gegeten. Nodeloos te vermelden dat het een kutgala was (een goed begin is het halve werk tenslotte) hoewel het ook aan de slechte date lagquote:Op maandag 21 april 2008 13:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*kras kras kras*
* Stereotomy haalt Listers van zijn lijstje af.
Zeker een soort Le Connaisseur?
ben je vrouw?quote:Op maandag 21 april 2008 14:15 schreef Stereotomy het volgende:
Mag ik ook naar de vrouwenmeet komen?
Alleen als je alle aanwezige vrouwen royaal van cosmo's kan voorzien. En natuurlijk een pruik opzet en nepborsten draagt.quote:Op maandag 21 april 2008 14:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ipv Leo opzetten met een vriend van je, hoe was dat eigenlijk? kun je ook gweoon vragen of ze wat met jou gaat drinken natuurlijk!quote:Op maandag 21 april 2008 14:15 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op maandag 21 april 2008 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Keilesbisch.![]()
Ik draag soms hetzelfde geurtje als CF, telt dat?
Ze hebben allebei hun muurtje weer opgetrokken zo lijkt het; zo kan ik natuurlijk mijn matchmaking-business niet verbeteren he.quote:
Jij beslist helemaal niet over wie er naar de vrouwenmeet mag komen!quote:Op maandag 21 april 2008 14:20 schreef Den_Haag het volgende:
Je mag alleen mee als je een jurk aan doet Steer
ga jezelf dan eens matchen! Aan leo bijvoorbeeld, of aan Isa!quote:Op maandag 21 april 2008 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze hebben allebei hun muurtje weer opgetrokken zo lijkt het; zo kan ik natuurlijk mijn matchmaking-business niet verbeteren he.
Of aan jouquote:Op maandag 21 april 2008 14:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ga jezelf dan eens matchen! Aan leo bijvoorbeeld, of aan Isa!
Zo, en nu ga ik echt weer hard aan t werk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |