Binnenkort weer dagelijks een peiling. We beginnen met de peiling van 4 oktober 2002:
quote:
CDA 31,2% 48
LPF 6,4% 9
VVD 17,6% 27
PvdA 17,0% 26
GroenLinks 8,8% 14
SP 8,7% 13
D66 4,5% 6
ChristenUnie 3,1% 5
SGP 1,7% 2
LN 0,4% 0
Andere partijen 0,6% 0
quote:Een kabinet van CDA en VVD kan misschien tot de mogelijkheden behoren dus ... eerst nog ff wat zeteltjes verdienen
Op woensdag 16 oktober 2002 19:00 schreef Sniper het volgende:
Leuk jongens & meisjes: de verkiezingen komen er weer aan!Binnenkort weer dagelijks een peiling. We beginnen met de peiling van 4 oktober 2002:
[..]
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 16-10-2002 19:46]
quote:LPF blijft dus een redelijke partij, als ze nou deze keer alle tijd nemen om de boel op orde te zetten kan het nog wat worden volgende verkiezingen
Op woensdag 16 oktober 2002 19:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nieuwe peiling van maurice de hond!code:CDA 43 > 51
LPF 26 > 4
VVD 24 > 28
PvdA 23 > 28
Groen Links 10 > 12
SP 9 > 16
D66 7 > 4
ChristenUnie 4 > 4
SGP 2 > 2
LN 2 1
Totaal 150 150
maar een coalitie met VVD en CDA zie ik zeker zitten, gewoon hetzelfde regeerakkoord
[Dit bericht is gewijzigd door Nawijnschenk op 16-10-2002 19:44]
quote:ja bovenstaande peiling
Op woensdag 16 oktober 2002 19:43 schreef Chickendorp het volgende:
Is er al een peiling gehouden NA de val van het kabinet?!?
Ben ZEER benieuwd....
[Dit bericht is gewijzigd door Chickendorp op 16-10-2002 19:50]
quote:best eng inderdaad, hopelijk bedenkt men zich wel als het echt zover is
Op woensdag 16 oktober 2002 19:45 schreef Nawijnschenk het volgende:
waarom is die SP zo groot geworden? ik wist niet dat er zoveel communisten in nederland waren, maarja zolang ze niet regeren zal de schade beperkt blijven
quote:Nee dus., die peiling is van vandaag, net uitgezonden op sbs6... Ik heb zelf meegedaan.
Op woensdag 16 oktober 2002 19:48 schreef Chickendorp het volgende:
Die peiling is van vorige week!!
quote:Het communistisch gedachtengoed hoort allang niet meer bij de SP. Als je met dat gedachtengoed bedoelt dat welvaart beter verdeeld moet worden ,er moet worden opgekopmen voor de zwakkeren in de samenleving en er geïnvesteerd moet worden in onderwijs en zorg dan is dat inderdaad het gedachtengoed van de SP.
Op woensdag 16 oktober 2002 19:49 schreef Tarja het volgende:[..]
best eng inderdaad, hopelijk bedenkt men zich wel als het echt zover is
De SP heeft een heel realistisch programma, waar concrete oplossingen in staan voor de problemen waar we voor staan. Deze partij is het enige ECHTE alternatief voor paars en de zooi die het onder dit kabinet is geworden, als de LPF stemmers slim zijn gaan ze allemaal naar de SP, ook de SP is namelijk sinds jaar en dag voor een veel strengere en betere integratie, iets dat veel mensen niet weten. Voor meer info: www.sp.nl
quote:droom lekker verder
Op woensdag 16 oktober 2002 19:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Het communistisch gedachtengoed hoort allang niet meer bij de SP. Als je met dat gedachtengoed bedoelt dat welvaart beter verdeeld moet worden ,er moet worden opgekopmen voor de zwakkeren in de samenleving en er geïnvesteerd moet worden in onderwijs en zorg dan is dat inderdaad het gedachtengoed van de SP.
De SP heeft een heel realistisch programma, waar concrete oplossingen in staan voor de problemen waar we voor staan. Deze partij is het enige ECHTE alternatief voor paars en de zooi die het onder dit kabinet is geworden, als de LPF stemmers slim zijn gaan ze allemaal naar de SP, ook de SP is namelijk sinds jaar en dag voor een veel strengere en betere integratie, iets dat veel mensen niet weten. Voor meer info: www.sp.nl
maargoed laat SP maar lekker mee regeren, dan ga ik in de bijstand en krijg meer dan mijn hardwerkende buurman
quote:Jij hebt duidelijk geen kaas gegeten van politiek.
Op woensdag 16 oktober 2002 21:25 schreef Tarja het volgende:[..]
droom lekker verder
als SP in de regering komt wordt het pas echt een chaos (en dus niet alleen in het kabinet zelf zoals bij lpf)maargoed laat SP maar lekker mee regeren, dan ga ik in de bijstand en krijg meer dan mijn hardwerkende buurman
quote:Ik heb er weer zin an, dagelijks een peiling, debatten op tv, flamen op Fok!... just like the good ol' days.
Op woensdag 16 oktober 2002 19:00 schreef Sniper het volgende:
Leuk jongens & meisjes: de verkiezingen komen er weer aan!Binnenkort weer dagelijks een peiling. We beginnen met de peiling van 4 oktober 2002:
quote:tuurlijk niet jongen.. SP is voor armen en dieren.. weltrusten
Op woensdag 16 oktober 2002 22:26 schreef Farzin het volgende:[..]
Jij hebt duidelijk geen kaas gegeten van politiek.
quote:En het woord 'demoniseren' kan weer uit de kast getrokken worden.
Op woensdag 16 oktober 2002 22:33 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ik heb er weer zin an, dagelijks een peiling, debatten op tv, flamen op Fok!... just like the good ol' days.
quote:Jawel hoor.
Op donderdag 7 maart 2002 16:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Meeste pvda-stemmers stemmen PvdA omdat ze daar al 24 jaar op hebben gestemd, verder hebben ze er ook geen reden voor.
Ze hebben een uitkering.
Ze willen hun familie overhalen uit het buitenland.
Ze zijn crimineel.
Enz.
Jullie mogen happen
quote:Paars is nog steeds niet populair, LPF is uit, dus blijven SP en CDA over.
Op woensdag 16 oktober 2002 19:45 schreef Nawijnschenk het volgende:
waarom is die SP zo groot geworden? ik wist niet dat er zoveel communisten in nederland waren, maarja zolang ze niet regeren zal de schade beperkt blijven
quote:Bravo!
Op woensdag 16 oktober 2002 19:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Het communistisch gedachtengoed hoort allang niet meer bij de SP. Als je met dat gedachtengoed bedoelt dat welvaart beter verdeeld moet worden ,er moet worden opgekopmen voor de zwakkeren in de samenleving en er geïnvesteerd moet worden in onderwijs en zorg dan is dat inderdaad het gedachtengoed van de SP.
quote:laat me raden:
Op woensdag 16 oktober 2002 21:25 schreef Tarja het volgende:[..]
droom lekker verder
als SP in de regering komt wordt het pas echt een chaos (en dus niet alleen in het kabinet zelf zoals bij lpf)maargoed laat SP maar lekker mee regeren, dan ga ik in de bijstand en krijg meer dan mijn hardwerkende buurman
blont?
quote:demoniseren is zo ontzettend square, dat kan echt niet meer hoor.
Op woensdag 16 oktober 2002 22:37 schreef Calidaion het volgende:[..]
En het woord 'demoniseren' kan weer uit de kast getrokken worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |