abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 mei 2008 @ 00:32:57 #201
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58483593
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:30 schreef Elfletterig het volgende:

Volledig Gronk-proof.
Obviously not.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_58483618
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:31 schreef gronk het volgende:

[..]

't is niet jouw topic, je hebt er niet in gereageerd, dus gewoon je muil houden, niet zeiken en doorlopen. Is dat nou zo moeilijk?
dat is het probleem druif ik kan niet reageren omdat jij hem geslot hebt
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 5 mei 2008 @ 00:34:37 #203
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58483622
quote:

[..]

't is niet jouw topic, je hebt er niet in gereageerd, dus gewoon je muil houden, niet zeiken en doorlopen. Is dat nou zo moeilijk?
hey pummel, anders rot je ff lekker op als mod. je maakt fok! nws kapot en sinds jou heb ik weinig mediamensen geadviseerd op fok! te adverteren. met andere woorden, onderschat je users niet altijd knuppel.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  † In Memoriam † maandag 5 mei 2008 @ 00:34:39 #204
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58483623
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:29 schreef gronk het volgende:

[..]

Joh, met iedere mod-actie die ik doe zie ik het gebruikelijke geneuzel van jou, GewoneMan en Elfletterig. Je denkt toch niet dat ik dat nog serieus neem? Komop.
Ik heb de indruk dat je heel NWS niet serieus neemt maar dat is even een ander verhaal.

Over goede mod-acties zul je nooit iemand horen klagen beste gronk, maar over rare modbeslissingen waarbij je elke dag nieuwe regeltjes maakt zonder deze kenbaar te maken aan je users en ook nog eens selectief gebruik maakt van deze aan verandering onderhevige regels...tjah, daar krijg je idd vragen over en als je die vragen niet kunt beantwoorden dan is het logisch dat men jouw toegepaste regeltjes ook niet mee pikt.

Actie-reactie.

Vooral het selectieve gebruik maken van vreemde regels is hetgeen waar meer mensen vragen over hebben en als je een beetje betrokken was bij het NWS forum dan had je ook geweten dat de drie namen die je noemt niet de enige users zijn die zich daarover blijven verbazen.
pi_58483635
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hey pummel, anders rot je ff lekker op als mod. je maakt fok! kapot en sinds jou heb ik weinig mediamensen geadviseerd op fok! te adverteren. met andere woorden, onderschat je users niet altijd knuppel.
Doe even normaal please. Dit lost niks op, dat domme gescheld
  maandag 5 mei 2008 @ 00:36:03 #206
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58483643
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:35 schreef SCH het volgende:

[..]

en het gescheld van gronk wel, doen niet zo doorzichtig boeren... en reageer eens op de post die voor jou was linkse koorknaap.
pi_58483650
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:29 schreef gronk het volgende:
Joh, met iedere mod-actie die ik doe zie ik het gebruikelijke geneuzel van jou, GewoneMan en Elfletterig. Je denkt toch niet dat ik dat nog serieus neem? Komop.
Je hebt gewoon geen fatsoenlijk antwoord op je belachelijke moderatie-acties. En om dat te verbloemen, ga je kritiek van mij en anderen afdoen als 'geneuzel'. Leg mij nou eens in gewoon Nederlands uit waarom je het topic over de doodgeschoten Alkmaarder eerst sloot (zonder reden), om vervolgens in een identiek topic te verkondigen dat je wel 'in bent' voor een sappig verhaal. Verklaar dat nou gewoon eens, in plaats van te gaan zwaaien.

Je handelt volstrekt ongeloofwaardig, maar tegen kritiek kun je niet. Dat je bovendien users ook nog eens niet serieus neemt, maakt het des te droeviger. De feiten stapelen zich de laatste week alleen maar verder op. Je bent echt compleet ongeschikt voor dit forum, sorry. Misschien moet je TRU gaan doen, ofzo.

Overigens is mijn geneuzel over moderatie-acties niet "gebruikelijk", zoals jij suggereert. Ik - en met mij diverse andere users - stoor me al een maand aan jouw ondoorgrondelijke manier van modereren, of juist het nalaten daarvan en het schofferen van users die een toelichting willen. Andere moderators op dit forum nemen users tenminste nog serieus en worden echt niet al maandenlang door mij 'belaagd'. Misschien moet je de oorzaak van de kritiek aan jouw adres eens bij JEZELF gaan zoeken?

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2008 00:39:21 ]
pi_58483663
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:34 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik heb de indruk dat je heel NWS niet serieus neemt maar dat is even een ander verhaal.

Over goede mod-acties zul je nooit iemand horen klagen beste gronk, maar over rare modbeslissingen waarbij je elke dag nieuwe regeltjes maakt zonder deze kenbaar te maken aan je users en ook nog eens selectief gebruik maakt van deze aan verandering onderhevige regels...tjah, daar krijg je idd vragen over en als je die vragen niet kunt beantwoorden dan is het logisch dat men jouw toegepaste regeltjes ook niet mee pikt.

Actie-reactie.

Vooral het selectieve gebruik maken van vreemde regels is hetgeen waar meer mensen vragen over hebben en als je een beetje betrokken was bij het NWS forum dan had je ook geweten dat de drie namen die je noemt niet de enige users zijn die zich daarover blijven verbazen.
understatement zeker 15+ van de vaste NWS posters. sterker nog er word bijna niet meer gepost in NWS en dat is geen wonder.

het hardstlopende topic is FB
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_58483679
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hey ouwe afgevallen nichtenkop
ik zie je weinig op fok! de laatste tijd. dat terwijl het nws mod/fa-gehalte nu toch zeker 80% extreem links is. of juist daarom. met je linkse nep missie.
Dat topic is terecht dicht. Daar moet je het mee eens zijn en anders snap je niet waar NWS over gaat.

Voor de rest ben ik het wel eens met een deel van de kritiek op gronk maar in zijn voordeel is tenminste dat hij er nog wel eens is, wat je van zo'n sp3c niet kan zeggen. Hij kan het iets beter onderbouwen en even wat langer wachten met acties maar de meeste van jullie reacties, en vooral die van jou, zijn dan ook wel weer direct zo stompzinnig dat het allemaal niks gaat opleveren.
  † In Memoriam † maandag 5 mei 2008 @ 00:38:47 #210
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58483701
quote:

[..]

Kun je je aub eens een week gedragen?

Wederom --> Actie-Reactie

Als jij dit taalgebruik blijft hanteren en je op deze manier op blijft stellen nadat er wat vragen richting jouw persoon komen dan moet je niet vreemd opkijken als anderen tegen jou ook nogal grof zijn.

Waarom doe je dat eigenlijk?
  maandag 5 mei 2008 @ 00:38:48 #211
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58483702
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en het gescheld van gronk wel, doen niet zo doorzichtig boeren... en reageer eens op de post die voor jou was linkse koorknaap.
Oh, 'het gescheld van gronk wel'. Grep even het complete werk van DrNikita en GewoneMan in NWS-FB, will ya
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  † In Memoriam † maandag 5 mei 2008 @ 00:40:33 #212
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58483721
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:35 schreef SCH het volgende:

[..]

SCH, wees eens even objectief, lees terug en zie waar dit soort dingen elke keer weer door onstaan, een mod die gaat schelden of off topic denigrerende postings gaat plaatsen zonder inhoudelijk in te gaan op zaken --> vervolgens een soortgelijke gezellige reactie van een user die dat niet meer pikt.
pi_58483729
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:38 schreef gronk het volgende:

[..]

Oh, 'het gescheld van gronk wel'. Grep even het complete werk van DrNikita en GewoneMan in NWS-FB, will ya
wederom actie reactie ik kan me nog een topic herinneren waar ik me keurig gedroeg en jij begon met schelden. sterker nog dat is meestal het geval moet ik echt linkjes gaan zoeken en posten?

edit: ik zoek niks voor je zeg ik er nu ff bij

feit is dat als je normaal post ik normaal reageer, echter kan jij niet normaal posten en zal ik derhalve niet normaal reageren. zoek eens een post waar ik me zo gedraag tegen welke mod dan ook! succes met zoeken
  maandag 5 mei 2008 @ 00:42:15 #214
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58483750
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:36 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je hebt gewoon geen fatsoenlijk antwoord op je belachelijke moderatie-acties
Joh, even voor alle duidelijkheid: ik hoef jou helemaal niets uit te leggen.

Ik heb afgelopen nacht 't een en ander aan PM's met loedertje uitgewisseld, en da's OK wat mij betreft. Dat jij hier nu in NWS-FB nog even je persoonlijke vete met mij uit wilt vechten, en daar zo'n beetje elk topic voor aangrijpt: da's jouw probleem, niet het mijne.
  maandag 5 mei 2008 @ 00:43:09 #215
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58483761
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat topic is terecht dicht. Daar moet je het mee eens zijn en anders snap je niet waar NWS over gaat.

Voor de rest ben ik het wel eens met een deel van de kritiek op gronk maar in zijn voordeel is tenminste dat hij er nog wel eens is, wat je van zo'n sp3c niet kan zeggen. Hij kan het iets beter onderbouwen en even wat langer wachten met acties maar de meeste van jullie reacties, en vooral die van jou, zijn dan ook wel weer direct zo stompzinnig dat het allemaal niks gaat opleveren.
jij denkt dat je een flinke journalist bent toch? zo kom je namelijk wel over, al mis je de daadkracht en het doorzettingsvermogen om iets echt te onderzoeken.

ik ben een communicatie creatief. mag je hetzelfde van denken wat ik over jou zei, maar vraag dan dit keer wel feiten en aan danny of de bestedingen in fok! de laatste tijd zijn afgenomen of toegenomen en in relatieven.
met andere woorden. ik bepaal bij mijn ideëen of er in mijn bureau door de mediaplanner banners op fok! worden ingekocht of niet. en dat doe ik dus niet sinds gronk of al iets daarvoor. en ik ken wel meerdere creatieven die het helemaal gehad hebben met de nieuwe 'vrijheid' op fok!.

en anders ga je ff lekker rukken met je nieuwe linkse geluid.
pi_58483777
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:23 schreef gronk het volgende:
'Oh noes, d'r is een topic gesloten in NWS. Ik *moet* nu klagen in NWS-FB'.
Loedertje, get a life.

Kijk, dit is dus weer zo'n voorbeeld. De reden waarom mensen hier klagen is niet omdat topics dichtgaan, maar omdat ze worden dichtgegooid zonder aanwijsbare reden. Sterker nog: je spreekt jezelf zelfs doodleuk tegen. Durf anders gewoon eens een FOUT toe te geven ofzo. Gewoon zo van: "Hey, sorry, ik had het even verkeerd gezien". Maar nee: jij gaat denigrerend praten over users die klagen. Precies DAT gegeven maakt jou zo ongeschikt voor het moderatorschap. En als gevolg daarvan gaan al je handelingen nog eens extra onder een vergrootglas. En dan kom je er eigenlijk achter dat er feitelijk geen touw aan valt vast te knopen. Maar ja, dat wil je toch niet inzien.
pi_58483783
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:42 schreef gronk het volgende:

[..]

Joh, even voor alle duidelijkheid: ik hoef jou helemaal niets uit te leggen.

Ik heb afgelopen nacht 't een en ander aan PM's met loedertje uitgewisseld, en da's OK wat mij betreft. Dat jij hier nu in NWS-FB nog even je persoonlijke vete met mij uit wilt vechten, en daar zo'n beetje elk topic voor aangrijpt: da's jouw probleem, niet het mijne.
uiteindelijk is het het probleem van FOK want NWS is zo goed als dood en daar wil ik je graag de credits voor geven
pi_58483794
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:40 schreef Loedertje het volgende:

[..]

SCH, wees eens even objectief, lees terug en zie waar dit soort dingen elke keer weer door onstaan, een mod die gaat schelden of off topic denigrerende postings gaat plaatsen zonder inhoudelijk in te gaan op zaken --> vervolgens een soortgelijke gezellige reactie van een user die dat niet meer pikt.
Ja, ik zie dat ook wel.

Maar grijp nou even niet iedere scheet aan en laat het even rusten.
pi_58483809
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, ik zie dat ook wel.

Maar grijp nou even niet iedere scheet aan en laat het even rusten.
laat het even rusten? weet je hoe lang dit al speelt
  † In Memoriam † maandag 5 mei 2008 @ 00:46:22 #220
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58483816
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:45 schreef SCH het volgende:

Ja, ik zie dat ook wel.
Gelukkig
pi_58483841
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:43 schreef zoalshetis het volgende:

en anders ga je ff lekker rukken met je nieuwe linkse geluid.
Kut man, heb ik net gedaan

Doe even rustig, neem een glaasje lessini en dan hebben we het er morgen wel over.

Jullie hebben deels gelijk en de acties van gronk zijn ook deels begrijpelijk. Wat in ieder geval helder is dat deze voortdurende en terugkerende kettingreactie niks oplevert. Gronk zou beter moeten weten maar sommige van jullie mogen ook echt de hand in eigen boezem steken.

Bovendien is gronk niet in zijn eentje en blijkbaar worden zijn acties gedragen door de rest van de crew.
  † In Memoriam † maandag 5 mei 2008 @ 00:49:11 #222
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58483862
quote:

Ik heb afgelopen nacht 't een en ander aan PM's met loedertje uitgewisseld, en da's OK wat mij betreft.
Ondertussen weten de users in dit FB topic dus niet waarom het topic dicht moest en dichtbleef totdat Dagonet het ging mergen.

Dáar gaat het om.

En m.b.t. dat ge-pm, ik was (en ben) van mening dat als je reacties weghaalt omdat je van mening bent dat ze off-topic zijn...je je eigen reacties ook moet verwijderen (die off-topic zijn) en een thread gewoon weer zou moeten opengooien met een eventuele simpele posting dat mensen ON topic moeten blijven.

Alhoewel off topic zijn af en toe best wel gezellig is
pi_58483867
quote:
Joh, even voor alle duidelijkheid: ik hoef jou helemaal niets uit te leggen. Ik heb afgelopen nacht 't een en ander aan PM's met loedertje uitgewisseld, en da's OK wat mij betreft. Dat jij hier nu in NWS-FB nog even je persoonlijke vete met mij uit wilt vechten, en daar zo'n beetje elk topic voor aangrijpt: da's jouw probleem, niet het mijne.
Er zijn hier door meerdere mensen publiekelijk vragen gesteld over één van jouw ondoorgronkelijke en onnavolgbare moderatie-acties. Het zou dan handig EN netjes zijn wanneer je dergelijke vragen publiekelijk beantwoordt, in plaats van één user alleen een PM te sturen. Dat draagt namelijk bij aan de duidelijkheid. Overigens zijn mijn ervaringen met PM's aan jouw adres dusdanig dat ik niet de behoefte heb om ze nog weer aan je te sturen, noch te ontvangen.

Dat jij onze meningsverschillen een 'persoonlijke vete' noemt, moet je zelf weten. Zo beschouw ik het niet. Ik ondervind alleen maar hinder van jouw manier van modereren op dit forum, om redenen die al zijn uitgelegd. Ik grijp ook niet elk topic aan om op jouw bevret van onvermogen te wijzen. Dat HOEF ik namelijk niet eens te doen, daar zorg je zélf al wel voor. En kijk: als ik nou de enige was die z'n beklag deed, dan was ik misschien wel aan het overdrijven. Maar een heel legertje NWS-users denkt er precies zo over. Misschien zou je die signalen eens moeten opvangen en er wat mee doen, in plaats van stelselmatig denigerende opmerkingen over users te maken?
pi_58483892
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Kut man, heb ik net gedaan

Doe even rustig, neem een glaasje lessini en dan hebben we het er morgen wel over.

Jullie hebben deels gelijk en de acties van gronk zijn ook deels begrijpelijk. Wat in ieder geval helder is dat deze voortdurende en terugkerende kettingreactie niks oplevert. Gronk zou beter moeten weten maar sommige van jullie mogen ook echt de hand in eigen boezem steken.

Bovendien is gronk niet in zijn eentje en blijkbaar worden zijn acties gedragen door de rest van de crew.
ik heb net aangetoont dat dagonet het duidelijk oneens was met een slotje van gronk en daar wenst meneer niet op te reageren

en hoezo zijn zijn acties deels begrijpelijk ik snap er niks van velen met me

de crew wil hem niet afvallen omdat niemand die job wil
pi_58483898
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:28 schreef SCH het volgende:
Kom op Loeder, dat is toch overduidelijk zo'n troll topic, slaat echt nergens op. Goed slotje
Volledig eens met deze opmerking. Terecht slotje op wat overduidelijk een troll topic is, maar het was gewoon zo goed geschreven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')