gestaag????? rofl er word nauwelijks nog gepost en waarom zouden ze ook alles word toch op slot gegooit door die hersenloze debielquote:Op zondag 4 mei 2008 23:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ergens ook wel lachen dat wij getuige zijn van een complete chaos in fok!land op user en nws gebied. der nummers dalen gestaag.
............quote:
Idd, en de weinige threads die er zijn worden amper doorgelezen door de 4 mods die het nu al te warm vinden om serieus met NWS bezig te zijn en als er een paar postings bijkomen dan haalt men die regelmatig weg (behalve eigen offtopic berichten, die blijven uiteraard staan )quote:Op zondag 4 mei 2008 23:23 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
gestaag????? rofl er word nauwelijks nog gepost en ...
en dit topic, bedoelt voor feedback (dacht ik altijd) is meer een KLB geworden aangezien er wel dingen aan de kaak gesteld worden maar er niet naar gehandeld wordquote:Op zondag 4 mei 2008 23:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, en de weinige threads die er zijn worden amper doorgelezen door de 4 mods die het nu al te warm vinden om serieus met NWS bezig te zijn en als er een paar postings bijkomen dan haalt men die regelmatig weg (behalve eigen offtopic berichten, die blijven uiteraard staan )
gaat over marokanen en dat zijn doorgaans moslims, zo goed als altijd blind een slotje mompelt iets over nieuwe beleid enzoquote:Op maandag 5 mei 2008 00:18 schreef Loedertje het volgende:
Waarom is dat verfrissende topic van Herald dicht
99,955% Marokkanen molesteert vader en zoons NIET
Is toch nieuws en op een positieve wijze gebracht?
'Oh noes, d'r is een topic gesloten in NWS. Ik *moet* nu klagen in NWS-FB'.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:18 schreef Loedertje het volgende:
Hey je bent er !quote:
nee het gaat om deze post jouw collega mod (en tevens meerdere FA) ziet er geen bagger in toch heb jij hem geslot en heeft dagonet hem gemerged. mijn vraag is waarom jij hem geslot hebt? jouw collega en meerdere is het blijkbaar niet eens met je.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:23 schreef gronk het volgende:
[..]
'Oh noes, d'r is een topic gesloten in NWS. Ik *moet* nu klagen in NWS-FB'.
Loedertje, get a life.
Er staat nergens iets over de diameter van die dingen die gebruikt zijn dus stop maar metquote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 00:18 schreef Loedertje het volgende:
Waarom is dat verfrissende topic van Herald dicht
99,955% Marokkanen molesteert vader en zoons NIET
Is toch nieuws en op een positieve wijze gebracht?
Joh, met iedere mod-actie die ik doe zie ik het gebruikelijke geneuzel van jou, GewoneMan en Elfletterig. Je denkt toch niet dat ik dat nog serieus neem? Komop.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hey je bent er !
Er staan een paar postings in deze thread, gericht aan jou, dus fixeer je niet op mij a.u.b. maar doe je werk gewoon eens
Nee, is nieuws.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:28 schreef SCH het volgende:
[..]Kom op Loeder, dat is toch overduidelijk zo'n troll topic, slaat echt nergens op. Goed slotje
quote:Op maandag 5 mei 2008 00:28 schreef SCH het volgende:
[..]Kom op Loeder, dat is toch overduidelijk zo'n troll topic, slaat echt nergens op. Goed slotje
magertjes... je hebt gewoon geen antwoord en dan negeer je het tot het niet te negeren is en nu kom je met zon bagger post... echt zak in de blubberquote:Op maandag 5 mei 2008 00:29 schreef gronk het volgende:
[..]
Joh, met iedere mod-actie die ik doe zie ik het gebruikelijke geneuzel van jou, GewoneMan en Elfletterig. Je denkt toch niet dat ik dat nog serieus neem? Komop.
hey ouwe afgevallen nichtenkopquote:Op maandag 5 mei 2008 00:28 schreef SCH het volgende:
't is niet jouw topic, je hebt er niet in gereageerd, dus gewoon je muil houden, niet zeiken en doorlopen. Is dat nou zo moeilijk?quote:Op maandag 5 mei 2008 00:26 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee het gaat om deze post jouw collega mod (en tevens meerdere FA) ziet er geen bagger in toch heb jij hem geslot en heeft dagonet hem gemerged. mijn vraag is waarom jij hem geslot hebt? jouw collega en meerdere is het blijkbaar niet eens met je.
ik wil graag uitleg daar dit niet het enige geval is
absoluut maar die slotgeile mod heeft hem toch geslotquote:Op maandag 5 mei 2008 00:30 schreef Elfletterig het volgende:Hilarisch: 99,955% Marokkanen molesteert vader en zoons NIET
Ook al is dit topic dicht, het is gewoon geniaal opgesteld. Volledig Gronk-proof.
Het cynisme druipt ervan af, heerlijk gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |