abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 mei 2008 @ 00:55:06 #226
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58483952
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Kut man, heb ik net gedaan

Doe even rustig, neem een glaasje lessini en dan hebben we het er morgen wel over.

Jullie hebben deels gelijk en de acties van gronk zijn ook deels begrijpelijk. Wat in ieder geval helder is dat deze voortdurende en terugkerende kettingreactie niks oplevert. Gronk zou beter moeten weten maar sommige van jullie mogen ook echt de hand in eigen boezem steken.

Bovendien is gronk niet in zijn eentje en blijkbaar worden zijn acties gedragen door de rest van de crew.
tot morgen, maar dan denken mediamensen die ik ken er nog steeds zo over. gronk maakt nws kaput. of eigenlijk is fok! al kapot door het voortdurende linksextremistische geluid dat hier maar doorgang kan blijven vinden. 'rechtser' denkende mensen voor nazi uitmaken is al zeer gangbaar hier.

prima, maar fok! gaat geen rendabele inbreng binnenhalen met de unviversiteit van wageningen alleen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_58483975
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tot morgen, maar dan denken mediamensen die ik ken er nog steeds zo over. gronk maakt nws kaput.
Daar heb je wel een punt. gronk is momenteel het belangrijkste onderwerp van gesprek in de media- en communicatiewereld
  † In Memoriam † maandag 5 mei 2008 @ 00:57:15 #228
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  maandag 5 mei 2008 @ 01:00:34 #229
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58484041
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt. gronk is momenteel het belangrijkste onderwerp van gesprek in de media- en communicatiewereld
je snapt het weer niet he luilebol. ksssst ga journalistiek bedrijven. vadsige prostituee.
  † In Memoriam † maandag 5 mei 2008 @ 01:04:07 #230
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58484086
Enfin, de oplossing is dus, niet schelden als iemand je iets vraagt, je hoeft niet alles tot in de puntjes uit te leggen maar een kleine toelichting m.b.t. bepaalde beslissingen waarvan je wéét dat het reacties kan oproepen is wel zo netjes en daarmee voorkom je altijd een hoop gezeur.

Inhoudelijk even ingaan op de vragen en zorgen dat je antwoorden duidelijk en helder zijn zodat mensen ook kunnen begrijpen waarom je iets hebt gedaan (overtreding van policy., in strijd met het beleid ect) en misschien tevens netjes zonder gescheld of denigrerende opmerkingen even aangeven hoe het wel mag?

DAT is namelijk allemaal niet zo heel erg duidelijk meer de laatste tijd.
  maandag 5 mei 2008 @ 01:06:40 #231
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58484112
quote:
Op maandag 5 mei 2008 01:04 schreef Loedertje het volgende:

nou het wordt vrij duidelijk als je dat terug doet bij gronkie. dan sluit hij het topic of zorgt hij en consorten, zoals sch, dat je wel een ban krijgt.
pi_58484126
quote:
Op maandag 5 mei 2008 01:04 schreef Loedertje het volgende:
Enfin, de oplossing is dus, niet schelden als iemand je iets vraagt, je hoeft niet alles tot in de puntjes uit te leggen maar een kleine toelichting m.b.t. bepaalde beslissingen waarvan je wéét dat het reacties kan oproepen is wel zo netjes en daarmee voorkom je altijd een hoop gezeur.

Inhoudelijk even ingaan op de vragen en zorgen dat je antwoorden duidelijk en helder zijn zodat mensen ook kunnen begrijpen waarom je iets hebt gedaan (overtreding van policy., in strijd met het beleid ect) en misschien tevens netjes zonder gescheld of denigrerende opmerkingen even aangeven hoe het wel mag?

Mijn idee. Een motivering is belangrijk.
pi_58484129
quote:
Op maandag 5 mei 2008 01:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nou het wordt vrij duidelijk als je dat terug doet bij gronkie. dan sluit hij het topic of zorgt hij en consorten, zoals sch, dat je wel een ban krijgt.

Ik heb macht!!!
  maandag 5 mei 2008 @ 01:08:52 #234
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58484135
quote:
Op maandag 5 mei 2008 01:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Mijn idee. Een motivering is belangrijk.
jij bent een gemeen persoon die achter de schermen om bans gilt bij opmerkingen die niet in jouw straatje passen. en dat kan ik weten als niet mod.
  maandag 5 mei 2008 @ 01:09:42 #235
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58484143
quote:
Op maandag 5 mei 2008 01:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb macht!!!
je bent een poepluier. en je bent een journalist met potentieproblemen. zo goed?
pi_58484155
quote:
Op maandag 5 mei 2008 01:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jij bent een gemeen persoon die achter de schermen om bans gilt bij opmerkingen die niet in jouw straatje passen. en dat kan ik weten als mod.
dude heel fok weet dat het een relnicht is die close is met de crew
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_58484158
verstandige edit thnx loedertje
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  † In Memoriam † maandag 5 mei 2008 @ 01:11:51 #238
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58484168
zoalshetis..verlaag je aub niet tot dit niveau en haal zelf je postings ff weg..

maandag 5 mei 2008 @ 01:12:02 #239
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58484172
quote:
Op maandag 5 mei 2008 01:10 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dude heel fok weet dat het een relnicht is die close is met de crew
hij is niet alleen close, hij heeft ook invloed op de modkeuzes.
  maandag 5 mei 2008 @ 01:12:55 #240
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58484180
quote:
Op maandag 5 mei 2008 01:11 schreef Loedertje het volgende:
zoalshetis..verlaag je aub niet tot dit niveau en haal zelf je postings ff weg..

nee doe ik niet, het is de realiteit. steeds minder investeerders in fok! ja sorry, ik zit aan de commerciele kant.
pi_58484199
quote:
Op maandag 5 mei 2008 01:11 schreef Loedertje het volgende:

wil jij geen NWS mod worden? jij snapt het tenminste
  † In Memoriam † maandag 5 mei 2008 @ 01:15:52 #242
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58484202
quote:
Op maandag 5 mei 2008 01:15 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

wil jij geen NWS mod worden? jij snapt het tenminste

Ik pas niet binnen het huidige team
pi_58484204
quote:
Op maandag 5 mei 2008 01:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee doe ik niet, het is de realiteit. steeds minder investeerders in fok! ja sorry, ik zit aan de commerciele kant.
tja... wellicht oppergoeroe danny eens een PM sturen als het hem duidelijk word dat het wanbeleid in NWS financiele gevolgen heeft voor fok verandert er wel wat lijkt me
  maandag 5 mei 2008 @ 01:17:07 #244
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58484213
quote:
Op maandag 5 mei 2008 01:16 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

tja... wellicht oppergoeroe danny eens een PM sturen als het hem duidelijk word dat het wanbeleid in NWS financiele gevolgen heeft voor fok verandert er wel wat lijkt me
lol, alsof hij dat niet al gemerkt heeft...
pi_58484222
quote:
Op maandag 5 mei 2008 01:15 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik pas niet binnen het huidige team
ja maar dan verandert er nooit wat natuurlijk
pi_58484228
quote:
Op maandag 5 mei 2008 01:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lol, alsof hij dat niet al gemerkt heeft...
dan vraag ik me serieus af waarom ze gronk door laten prutsen
  maandag 5 mei 2008 @ 01:22:14 #247
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_58484280
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:46 schreef GewoneMan het volgende:
laat het even rusten? weet je hoe lang dit al speelt
Gokje,
Sinds het hebben van een eigen abjecte mening/posting als stront over de diverse fora loopt.
  † In Memoriam † maandag 5 mei 2008 @ 01:22:14 #248
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58484281
quote:
Op maandag 5 mei 2008 01:17 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ja maar dan verandert er nooit wat natuurlijk
Het kan zijn dat Dagonet hem eens gemoedelijk gaat toespreken en dat gronk strax gewoon zelf inziet dat hij misschien wel beter kan stoppen of een ander eilandje op FOK! zou moeten gaan modden. Soms past een mens niet bij het forum waarvoor hij/zij in eerste instantie heeft gekozen.
NWS blijft een forum met vreemde kostgangers uit alle lagen van de bevolking, hardstikke leuk maar je moet er wel een beetje mee willen omgaan op een leuke manier en niet tegen je zin scheldend gaan zitten modden .

Dagonet is toch al een stap in de goede richting (hoop ik )
  maandag 5 mei 2008 @ 01:26:42 #249
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_58484323
quote:
Op maandag 5 mei 2008 01:22 schreef Loedertje het volgende:
Sure, een moderator met banrechten. (wat schijnbaar nodig is voor serieuze fora).
pi_58484337
quote:
Op maandag 5 mei 2008 01:22 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Het kan zijn dat Dagonet hem eens gemoedelijk gaat toespreken en dat gronk strax gewoon zelf inziet dat hij misschien wel beter kan stoppen of een ander eilandje op FOK! zou moeten gaan modden. Soms past een mens niet bij het forum waarvoor hij/zij in eerste instantie heeft gekozen.
NWS blijft een forum met vreemde kostgangers uit alle lagen van de bevolking, hardstikke leuk maar je moet er wel een beetje mee willen omgaan op een leuke manier en niet tegen je zin scheldend gaan zitten modden .

laten we het hopen, want dit moet echt veranderen en dan doel ik logischerwijs op positieve veranderingen ik heb nog niet veel van positieve veranderingen gemerkt wtb gronk hij maakt nog steeds zijn fobo plaatje waar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')