What heeft Breien nu weer gedaan ?quote:Op zondag 20 april 2008 02:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, zo boeiend dat ik er een eindje aan ga breienTruste Fok!
![]()
Truste Ruudquote:Op zondag 20 april 2008 02:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, zo boeiend dat ik er een eindje aan ga breienTruste Fok!
![]()
Leest:quote:
Als Jaap dat zou lukken zou dat meesterlijk zijn. Maar wanneer dan? Na de ontslagronde? Laat Huub Jaap erin? Maar is dan Huub of Claire de volgende?quote:Op zondag 20 april 2008 02:35 schreef BarryK het volgende:
[ afbeelding ]
Friesje discussieert even mee...
Huub denkt maar aan een optie.. Brr eruit. Hij lijkt Jaap volledig te vertrouwen.
Het duurde even, maar je hebt het ook gelezen.quote:Op zondag 20 april 2008 02:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Leest:
Hierbij geef ik, Nicolaas, NIEMAND toestemming om privé eigendommen uit deze kast
te verwijderen. Dit geld uiteraard voor medebewoners, in- en extern personeel, famile
etc. Let op ook dit papiertje is privé eigendom.
Nicolaas
Dat zei die niet...quote:Op zondag 20 april 2008 02:49 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huubs leven is hier begonnen en eindigt hier ook
quote:
Het was heel treurig, alsof hij zich al had neergelegd bij z'n verlies.quote:Op zondag 20 april 2008 02:49 schreef BarryK het volgende:
Leuk om te luisteren atm.
Huub vertelde net dat hij alles zo goed mogelijk heeft gedaan om goed in het spel te staan... dingen lopen zoals ze lopen.. als er op 22 mei een andere winnaar is, than so be it... en na 22 mei komt er gewoon een 23 mei...
Z'n leven begon niet en eindigt niet in de kooi, het is gewoon een fase...
Thnxquote:Op zondag 20 april 2008 02:54 schreef BarryK het volgende:
[..]
[..]
Het was heel treurig, alsof hij zich al had neergelegd bij z'n verlies.
Geen dank.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |