Nogal zonde van de ruimte die "kast" wat de tv en haard in staan, die snoept zo 20 tot 30cm van je woonkamer af.quote:
Die foto is toch uit een penthouse in rotterdam? Volgens mij al weleens gezienquote:
Als het eten niet lekker is gooi je het gewoon naar achteren bij de koeien ?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:19 schreef barman het volgende:
OK, hier de smaakvolle mix van stijlen in de eetkamer van een stulpje van 1698.000
[ afbeelding ]
Dat is idd gewoon een Oud Hollandsche Veestal d' Ordinairequote:Op maandag 5 mei 2008 14:18 schreef Jack. het volgende:
Als het eten niet lekker is gooi je het gewoon naar achteren bij de koeien ?
Das toch gewoon een ordinaire koeienstal die ze wat versierd hebben (en nog niet eens veel moeite gedaan daarbij), of zie ik nu zo slecht ?
Ze hadden wel wat meer moeite kunnen doen om het iets leefbaarder te maken.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:18 schreef Jack. het volgende:
[..]
Als het eten niet lekker is gooi je het gewoon naar achteren bij de koeien ?
Das toch gewoon een ordinaire koeienstal die ze wat versierd hebben (en nog niet eens veel moeite gedaan daarbij), of zie ik nu zo slecht ?
Hmm ja wat een cheil foute inrichtingquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:42 schreef KD-fotografie het volgende:
Wat is dat toch, zodra een huis boven de 1.000.000 komt krijg je die afschuwelijke inrichtingsstijl.
[ afbeelding ]
veul goud
[ afbeelding ]
Moet eerlijk bekennen dat ik dit tegeltje erg mooi vind!quote:
Omg waaaar is hier de nooduitgang.:-| Consequent doorgevoerd, dat wel!quote:
Voor een wandvullende kleur niet eens zo erg, geloof dat ik gewoon van groen houd!quote:
Bovenkastjes zijn echt niet baggervet van de rook aanslag of zo hoorquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:06 schreef Gizmore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
linkje
dat was me nog niet eens echt opgevallen, wat goor!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 06:31 schreef Sakura het volgende:
[..]
Bovenkastjes zijn echt niet baggervet van de rook aanslag of zo hoor
Nou daar ben ik wel jaloers op hoor... Wij hebben maar 5 kastjes in onze woningbouwkeuken en dat is echt k*t kan ik je garanderen. De kleuren van deze keuken spreken me niet heel erg aan, maar zoveel kastruimte.... lijkt me fantastisch!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 05:16 schreef Isabeau het volgende:
Ideale keuken voor wie van kastruimte houdt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 05:16 schreef Isabeau het volgende:
Wij zijn trots op ons bord(en zetten exact dezelfde foto bij elk huis dat we verkopen
)
[ afbeelding ]
Aparte foto zo...
[ afbeelding ]
Knusse bouwval.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:03 schreef mspoez het volgende:
Deze al geweest? Komt me bekend voor, maar weet niet zeker...
knusse keuken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:06 schreef Gizmore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
linkje
Het zoeken duurde even, maar hier is het linkjequote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:33 schreef Manono het volgende:
![]()
durf het bijna niet te vragen, maar heb je de link toevallig nog?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:16 schreef Isabeau het volgende:
Het zoeken duurde even, maar hier is het linkje
Voor slechts 1,2 miljoen in Dordt.
Met meer mooie foto's:
[ afbeelding ]
¨quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:03 schreef mspoez het volgende:
Deze al geweest? Komt me bekend voor, maar weet niet zeker...
knusse keuken
[ afbeelding ]
Best mooi antraciet toch? Maar misschien had er hier en daar nog een ander kleurtje (wit) tussendoor gemoeten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:15 schreef Isabeau het volgende:
gezellige badkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker, maar 1,2 miljoen en dan dit als keuken? Terwijl de rest van het huis er goed verzorgd uitziet.quote:
Waarom niet? Ik ken mensen die voor 3 miljoen gulden een huis hebben gekocht waar 2 weken later een shovel overheen gereden is. Het gaat niet altijd om het huis of hoe mooi de keuken isquote:Op woensdag 7 mei 2008 07:34 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Zeker, maar 1,2 miljoen en dan dit als keuken? Terwijl de rest van het huis er goed verzorgd uitziet.
[ afbeelding ]
Ik blijf zoiets onbegrijpelijk vinden. je legt toch niet 1,2 miljoen op tafel om daarna nog flink de handen uit de mouwen te gaan steken? Ik zou als verkoper toch zorgen dat er iets fatsoenlijks inzit volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |