Ik koop mijn cd's nietquote:Op zondag 27 april 2008 10:12 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Heb een broer die heel veel slechte hardcore en hardstyle draait (althans, hij beweert dat het hardcore en hardstyle is dus ik geloof hem maar). Van die walgelijk moderne top 40 troep. Is voor mij een beetje verpest dusHet is waarschijnlijk niet de hardstyle die jij luistert, en er is ook wel hardstyle of terror die ik wel kan waarderen, maar meestal niet zo dus
Ontopic: hebben/kopen/kijken jullie veel livedvd's? Ondanks dat ik het heel vet vind heb ik niet heel veel originele live-dvd's. Heb 2x Deicide, 1x Vital Remains, 1x Kreator, 1x Iron Maiden, 1x Black Sabbath en 1x Judas Priest, en dan nog een documentairedvdding van Motörhead en van Judas Priest. Verder heb ik dan nog 2 Iron Maiden video's en 2 Judas Priest video's.
Heb nog wel een redelijk stapeltje gekopieerde dvd's liggenTerwijl ik al m'n cd's wel origineel koop... Maar dvd's zijn vaak zo duur
![]()
En waar kopen jullie eigenlijk jullie cd's en dvd's??
Ik koop het bijna altijd bij Displeased/Dis-order, behalve bijvoorbeeld Iron Maiden cd's, die haalde ik altijd 3 voor 25,- bij de FRS. Maar Displeased is voor mij makkelijker, omdat ik dan gewoon aan vriendlief vraag of hij het even meeneemt voor me, hoef ik niet naar een winkel en geen verzendkosten te betalen.
Ik koop sowieso weinig. Het zijn toch echt de pareltjes die ik wél moet hebben. Bij de Large hebben ze wel een paar schijfjes qua metal, maar over het algemeen blijft het ook daarbij. In principe maakt het mij ook niet echt veel uit, heb eigenlijk liever mijn muziek allemaal bij elkaar op een mp3-speler.quote:Op zondag 27 april 2008 12:07 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Download je ze dan of koop je gewoon veel op vinyl?
Zou wel graag veel vinyl willen, maar omdat het vaak lastiger te vinden is (en nieuwe platen niet op vinyl uitkomen vaak) heb ik toch ruim 100 cd's en maar een magere 20 lp's.. Ik download af en toe wel eens, maar het meeste wat ik niet origineel heb (dat zijn in totaal ook maar een stuk of 20 cd's) heb ik gekopieerd van een vriend(in) of mijn vriendje.
Ben nog maar 16, dus heb nou ook niet echt het geld om veel origineel te kopen. Maar heb dan dus het geluk dat ik heel veel cd's krijg van vooral m'n vriend..
post hc?quote:Op zondag 27 april 2008 10:31 schreef Andyy het volgende:
[..]
Silverstein en alle andere post-hardcore wannabe bands
Post hardcore
echte Hardcore
Say what?quote:Op zondag 27 april 2008 13:51 schreef TheSorrow het volgende:
Mods zijn verplicht om cd's orgineel te kopen.
quote:Op zondag 27 april 2008 10:31 schreef Andyy het volgende:
[..]
Silverstein en alle andere post-hardcore wannabe bands
Post hardcore
echte Hardcore
Als ik daar ook mn geld nog eens aan uit moet geven, hou ik helemaal niets over.quote:Op zondag 27 april 2008 14:01 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
Say what?Maar okay, wat doe jij qua cd's?
quote:Op zondag 27 april 2008 15:00 schreef invisable het volgende:
[..]*Gaat Andyy bashen ;o*
silverstein is good:O
gedeuktquote:
zie vorig paginaquote:Op woensdag 30 april 2008 02:58 schreef MASD het volgende:
Dit topic gaat de verkeerde kant op. Metal, hier.
Vraagke: Wie ragt er zelf ook op gitaren om er metal uit te krijgen?
Ikke! Priest en Sabbathquote:Op woensdag 30 april 2008 02:58 schreef MASD het volgende:
Dit topic gaat de verkeerde kant op. Metal, hier.
Vraagke: Wie ragt er zelf ook op gitaren om er metal uit te krijgen?
Lekkere tijd ookquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:54 schreef Houtspeer het volgende:
Good Things End speelt tussen 04:00-06:00 aanstaande maandagnacht (dinsdagochtend) live op 3FM.
En volgens mij volgende week maandag Epica. Zelfde tijd.
toen BFMV afzei werd het nog minder aantrekkelijk om daar heen te gaanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:14 schreef Andyy het volgende:
vandaag naar Dauwpop geweest, alleen Devildriver was boeiend
BFMVquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:06 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
toen BFMV afzei werd het nog minder aantrekkelijk om daar heen te gaanmaar hoe was devildriver ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |