XDquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:23 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
.....
Overigens heb ik er niets op tegen hoor, 12-jarige jochies/meisjes die er staan te genieten van de muziek. Ik ben ook ooit begonnen, wie niet? Bovendien ben ik ook pas 16. Maar deze gevalletjes waren gewoon übertriest, ze vonden zichzelf zó verschrikkelijk cool en 'true'
Haha, dat doet me echt denken aan de metalconcertjes die hier welleens zijn en die dan zijn voor 12+. Allemaal van dat soort trieste jongetjes.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:23 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ik dacht ook dat je een 'jongetje' wasDoe maar inderdaad nooit meer.
Ik zou er overigens ook mannelijk uitzien met corpsepaint, welke vrouw niet![]()
Ben wel blij dat er van die tr00-e lui zijn bij concerten, valt er nog eens wat te lachen.![]()
Over rare concertervaringen gesproken:
Er waren ooit 2 van die twaalfjarige jochies in een Slipknot en Cradle of Filth shirt bij een concert hier in het podium (Flesh Made Sin). Ze kochten toen allebei een shirt van FMS. Een paar weken later, bij Dismember (ook in het podium) was ik daar met een goede vriend van me. Hij had een Iron Maiden shirt aan. Diezelfde kutjochies (je kent ze wel, van die broekies die hard hun best doen om te headbangen, terwijl ze om zich heen kijken of iedereen wel ziet hoe goed ze dat kunnen, terwijl ze eigenlijk heel erg uit de maat bangen). En in hun FMS-shirt scholden ze die maat van mij voor wannabe uit
Overigens heb ik er niets op tegen hoor, 12-jarige jochies/meisjes die er staan te genieten van de muziek. Ik ben ook ooit begonnen, wie niet? Bovendien ben ik ook pas 16. Maar deze gevalletjes waren gewoon übertriest, ze vonden zichzelf zó verschrikkelijk cool en 'true'
Dat moet bijna dezelfde zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:59 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Op mijn school zit ook zo'n gast, 2 jaar jonger dan ik. Vond hem eerst nog wel grappig (hij's wel aardig op zich). Maar op een dag, toen ik 1 van mijn 4 kreator-shirts aanhad, kwam hij naar me toe, hij zag geloof ik alleen de K en de R omdat ik een schoudertas omhad, en vroeg me 'is dat het nieuwe logo van KoRn?'
Je snapt dat ik erg boos wordt, want dat was natuurlijk heiligschennis
Een andere keer had ik een dismember-shirt aan en zag ik hem schrijven. Dus ik vroeg 'wat doe je?'. 'Ja ik schrijf die naam op, dan kan ik het downloaden, is het nou dismember??' Ik heb hem natuurlijk vertelt dat je dat moet kopen en niet mag downloaden
Nah, zolang de posts over metal gaan is het geen SC. Tevens houden wij het bij 1 SC-topic.quote:Op zondag 27 april 2008 01:57 schreef Andyy het volgende:
maak er anders de Metal slowchat topic van ?
Emo's moeten dood, dat terzijde, meer fans van Count Nosferatu Kommando? Weltmacht?quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:26 schreef MASD het volgende:
Ik haal even die emo-discussie weg. Het is niet de bedoeling om te bespreken of emo's dood moeten of niet.
quote:Op zondag 27 april 2008 03:09 schreef hardstyle_babbels het volgende:
metal, whaaahaaha
Ach hardstyle of metal, we zijn allemaal van hetzelfde bloed he!quote:Op zondag 27 april 2008 03:11 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
hardstyle, whaaahaaha(haphaphap, I know ben al weg
)
Flink harde goede terror luistert soms net zo fijn als metal.quote:Op zondag 27 april 2008 03:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ach hardstyle of metal, we zijn allemaal van hetzelfde bloed he!
WHAHAHAHAAHAHAAA!
quote:Op zondag 27 april 2008 03:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ach hardstyle of metal, we zijn allemaal van hetzelfde bloed he!
WHAHAHAHAAHAHAAA!
Silverstein en alle andere post-hardcore wannabe bandsquote:Op zondag 27 april 2008 02:23 schreef fs180 het volgende:
eigenlijk niet, ik durf te wedden dat je geen enkele emoband op kunt noemen
enisgte wat in de buurt komt van metal wat ik luister zal lamb of god zijn, of misery signal;
Ik koop mijn cd's nietquote:Op zondag 27 april 2008 10:12 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Heb een broer die heel veel slechte hardcore en hardstyle draait (althans, hij beweert dat het hardcore en hardstyle is dus ik geloof hem maar). Van die walgelijk moderne top 40 troep. Is voor mij een beetje verpest dusHet is waarschijnlijk niet de hardstyle die jij luistert, en er is ook wel hardstyle of terror die ik wel kan waarderen, maar meestal niet zo dus
Ontopic: hebben/kopen/kijken jullie veel livedvd's? Ondanks dat ik het heel vet vind heb ik niet heel veel originele live-dvd's. Heb 2x Deicide, 1x Vital Remains, 1x Kreator, 1x Iron Maiden, 1x Black Sabbath en 1x Judas Priest, en dan nog een documentairedvdding van Motörhead en van Judas Priest. Verder heb ik dan nog 2 Iron Maiden video's en 2 Judas Priest video's.
Heb nog wel een redelijk stapeltje gekopieerde dvd's liggenTerwijl ik al m'n cd's wel origineel koop... Maar dvd's zijn vaak zo duur
![]()
En waar kopen jullie eigenlijk jullie cd's en dvd's??
Ik koop het bijna altijd bij Displeased/Dis-order, behalve bijvoorbeeld Iron Maiden cd's, die haalde ik altijd 3 voor 25,- bij de FRS. Maar Displeased is voor mij makkelijker, omdat ik dan gewoon aan vriendlief vraag of hij het even meeneemt voor me, hoef ik niet naar een winkel en geen verzendkosten te betalen.
Ik koop sowieso weinig. Het zijn toch echt de pareltjes die ik wél moet hebben. Bij de Large hebben ze wel een paar schijfjes qua metal, maar over het algemeen blijft het ook daarbij. In principe maakt het mij ook niet echt veel uit, heb eigenlijk liever mijn muziek allemaal bij elkaar op een mp3-speler.quote:Op zondag 27 april 2008 12:07 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Download je ze dan of koop je gewoon veel op vinyl?
Zou wel graag veel vinyl willen, maar omdat het vaak lastiger te vinden is (en nieuwe platen niet op vinyl uitkomen vaak) heb ik toch ruim 100 cd's en maar een magere 20 lp's.. Ik download af en toe wel eens, maar het meeste wat ik niet origineel heb (dat zijn in totaal ook maar een stuk of 20 cd's) heb ik gekopieerd van een vriend(in) of mijn vriendje.
Ben nog maar 16, dus heb nou ook niet echt het geld om veel origineel te kopen. Maar heb dan dus het geluk dat ik heel veel cd's krijg van vooral m'n vriend..
post hc?quote:Op zondag 27 april 2008 10:31 schreef Andyy het volgende:
[..]
Silverstein en alle andere post-hardcore wannabe bands
Post hardcore
echte Hardcore
Say what?quote:Op zondag 27 april 2008 13:51 schreef TheSorrow het volgende:
Mods zijn verplicht om cd's orgineel te kopen.
quote:Op zondag 27 april 2008 10:31 schreef Andyy het volgende:
[..]
Silverstein en alle andere post-hardcore wannabe bands
Post hardcore
echte Hardcore
Als ik daar ook mn geld nog eens aan uit moet geven, hou ik helemaal niets over.quote:Op zondag 27 april 2008 14:01 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
Say what?Maar okay, wat doe jij qua cd's?
quote:Op zondag 27 april 2008 15:00 schreef invisable het volgende:
[..]*Gaat Andyy bashen ;o*
silverstein is good:O
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |