Ligt er ook aan wat je er te zoeken hebt...quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:50 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Ommen.
Dat is echt zo'n gehucht. Ik ben er elk jaar een weekend omdat mijn opa en oma er wonen, maar wat is het daar saai zeg.
Geen idee, ben er nooit geweest.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ommen een gehucht?
en enschede is dan zeker een dorp
Jezus, die is inderdaad te erg.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:07 schreef Lotteh het volgende:
Ik ben ook niet zo van de black metal. Vind het imago wat veel van die bands hebben gewoon te gay, dan kan ik het echt niet meer serieus nemen.
Gaan bijvoorbeeld een aantal mensen die ik ken morgen naar Arkhon Infaustus, die teksten zijn dus echt te grappig.
Jesus sucks Satan in hell
And receives the seeds of evil
Black cum all over his face
The goat laughs
As demons ready their cocks
666
Cum on the lord
666
Anally confirmed
Dat is toch te kansloos?
Ja ben een tijdje weg geweestquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:28 schreef MASD het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het bassen?heb nooit een bericht terug gehad.
goed plan, maar waarom eigenljk?quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:10 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
dan raad ik je aan om lekker in een hoekje je polsen te bewerken
Weet niet, vind sommige black heel gaaf (Ancient en Immortal zijn denk ik m'n favoriet), maar vind het inderdaad vaak wat langdradig. Voor mij is black meer iets voor af en toe, maar zeker niet mijn favoriete genre (thrash en death ftwquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:54 schreef MASD het volgende:
'Sup met black metal eigenlijk, ken niemand die het kan waarderen incl ik. Beetje te langdradig, langzaam etc.
En ik lach met je mee.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:37 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Weet niet, vind sommige black heel gaaf (Ancient en Immortal zijn denk ik m'n favoriet), maar vind het inderdaad vaak wat langdradig. Voor mij is black meer iets voor af en toe, maar zeker niet mijn favoriete genre (thrash en death ftw)
En inderdaad, dat imago van sommige blackmetalgasten, zo fucking triest af en toe. Van die gasten die de hele dag kijken alsof ze moeten schijten, hun haar zwartgeverfd hebben en zichzelf behangen hebben met spikes en kettingen. Broek in de kisten, en zo'n 'kogelriem' die zonder enige functie wat onder hun reet hangt. Oh, en uiteraard een zo groot mogelijk omgekeerd kruis of pentagram om je nek.
Why the fuck moet de hele wereld persé weten hoe evil je wel niet bentOver het algemeen lach ik deze mensen hartelijk uit
Vrienden etc.?quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:49 schreef TheSorrow het volgende:
Wie zou het anders moeten zijn?
Ik kan uit zijn verhaal niet opmaken dat het een maatje zou zijn. n00bmod mên!quote:
Ik was jarig, dus dachten mijn vrienden zo:'Lotte maakt altijd grapjes over black metal en corpsepaint, we gaan d'r corpsepaint opdoen en dwingen door de duinen te lopen enzo.'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |