Daar zul je heel snel iets over horen. Ik ben trouwens op uitwisseling, dus ik heb hier een Pool zitten, en dan kan ik lastig veel gaan internetten. En volgende week ben ik op vakantie.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:16 schreef MarkM het volgende:
Chris komt helemaal nooit meer in PUB? Ik zie overal nieuwe mods en dergelijke verschijnen, maar hier? Ho maar.
Die week erna heb je toetsweek gevolgd door 2 weken geen internet omdat je stout bent geweest?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Daar zul je heel snel iets over horen. Ik ben trouwens op uitwisseling, dus ik heb hier een Pool zitten, en dan kan ik lastig veel gaan internetten. En volgende week ben ik op vakantie.
Ik ben aan jou geen verantwoording schuldig voor mijn aanwezigheid. Dat is aan de FA's. Je punt is duidelijk, dat je je zin niet krijgt zul je ook moeten accepteren.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die week erna heb je toetsweek gevolgd door 2 weken geen internet omdat je stout bent geweest?
Wat formeel allemaal. Gedraag je eens naar een puber Chrisje.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ben aan jou geen verantwoording schuldig voor mijn aanwezigheid. Dat is aan de FA's. Je punt is duidelijk, dat je je zin niet krijgt zul je ook moeten accepteren.
Wat wilde ik bereiken dan, dacht je?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ben aan jou geen verantwoording schuldig voor mijn aanwezigheid. Dat is aan de FA's. Je punt is duidelijk, dat je je zin niet krijgt zul je ook moeten accepteren.
Iets met FBquote:Op donderdag 24 april 2008 17:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Raadjeplaatje[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koelkoelkoelkastkastkastquote:
De PM is bereikbaar.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:28 schreef tonks het volgende:
Daar gaat mijn toekomst met truutje
Stel je eens voor, wie ben je en wat doe je in het dagelijks leven?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:52 schreef MASD het volgende:
[..]
De PM is bereikbaar.love is in the air.
Verder een onverkapte tvp van mij hier.
Waar ben je eigenlijk mod van?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:52 schreef MASD het volgende:
[..]
De PM is bereikbaar.love is in the air.
Verder een onverkapte tvp van mij hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ja het leven van een breezah gaat niet over rozen, dat zie je maar weerquote:Op donderdag 24 april 2008 18:32 schreef MASD het volgende:
Jezus, dat mensen dit voor hun plezier doenben op de helft. daarna nog alle vragen [b]'en.
Je bent serieus al die vragen aan het beantwoorden?quote:Op donderdag 24 april 2008 18:32 schreef MASD het volgende:
Jezus, dat mensen dit voor hun plezier doenben op de helft. daarna nog alle vragen [b]'en.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zodat [b] had ik geen zin meer in.
[ Bericht 0% gewijzigd door MASD op 24-04-2008 19:08:05 ]Long live music.
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:56 schreef MASD het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zodat [b] had ik geen zin meer in.
Beetje inlikken hèquote:21. Meest sexy personen: Ik, mijn vriendin én Bart.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ja, hij vroeg er zelf om, dan zal hij het doen ookquote:Op donderdag 24 april 2008 18:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent serieus al die vragen aan het beantwoorden?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hard MASD. At full force..
Nee werkt niet, die knop zit er voor de sier.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:53 schreef MarkM het volgende:
Wat is dit nou weer voor gebagger hier? Werkt '[ afbeelding ]' hier ook?
Inderdaad!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:13 schreef liiszle het volgende:
ik had mod moeten worden.
Jouw reacties waren offtopic, je probeerde het topic te kapen met rock. Vertel mij eens in welk opzicht jouw reacties bijdroegen aan het topic.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:37 schreef iuvenis het volgende:
MASD, in dat Metal topic was ik gewoon serieus hoor...
TT niet goed onthouden... er staat Metal ipv Rock...quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:42 schreef MASD het volgende:
[..]
Jouw reacties waren offtopic, je probeerde het topic te kapen met rock. Vertel mij eens in welk opzicht jouw reacties bijdroegen aan het topic.
Als hij ontopic was geweest wel. Helaas sloeg je de plank mis en besloot je offtopic te gaan.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:48 schreef iuvenis het volgende:
Maar... dat eerste bericht van mij kon daar naar mijn mening wel gewoon blijven staan...
quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Als hij ontopic was geweest wel. Helaas sloeg je de plank mis en besloot je offtopic te gaan.
Ten eerste, ik heb nooit iets over slowchat gezegd. Ten tweede, mijn reactie is wel duidelijk genoeg. Je ging offtopic en daardoor zijn jouw reacties weg. Discussie afgelopen, als je gewoon ontopic gaat posten is alles goed.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:59 schreef iuvenis het volgende:
[..]_____
Vertel mij eens in welk opzicht mijn eerste reactie leidde tot 'slowchat'?
Zal het bespreken met de MUZmods.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:56 schreef MarkNMGN het volgende:
Hardcore (gabber) #2
kan deze naar MUZ?
Sorry, zo doen we dat al een jaar of 5. Het zal niet meer voorkomenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:11 schreef MASD het volgende:
Bravebart en Dark_Angelus, kappen met de SC.
Naja, 1 van de 2 iigquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mag dat andere topic dan straks wel weer open?
Hoi Possyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |