fucking hell, die is echt goedquote:Op donderdag 24 april 2008 14:21 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet, geweldig!![]()
Ik kende wel deze, die vinger omhoog op het eind.![]()
BAN!quote:Op donderdag 24 april 2008 22:18 schreef TheSorrow het volgende:
Ik wou net zeggen, da's juist lauw
Wel kut nu er hier een aanwezige mod in het topic is
Die powers heb je gelukkig nietquote:
Ook al had je het, het is al uitverkochtquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:31 schreef MASD het volgende:
Op zulke momenten is het kut dat je geen geld voor Wacken hebt
Ik moet echt serieus mijn rijbewijs een keer hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:35 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ook al had je het, het is al uitverkocht
Graspop & Lowlands
Zoals ik al eerder zei, get a jobquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik moet echt serieus mijn rijbewijs een keer hebben.ik mis teveel
Ja,quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:54 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, get a jobOf win de staatsloterij ofzo.
ga ik heenquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:31 schreef MASD het volgende:
Op zulke momenten is het kut dat je geen geld voor Wacken hebt
Heb ze gezien op Stonehengefestival 2006 ofzo, of het was 2005.. kan me niet goed herinneren welk jaar. Live zijn ze ook erg lachwekkend. Spelen erg goed en zijn gewoon grappigquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:29 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Die powers heb je gelukkig nietAnders had je t nog gedaan ook
E-G ga je automatisch van lachen als je dat luistertBen benieuwd hoe ze live zijn, ze komen op Wacken dit jaar.
Vind ze ook niet mooiquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:15 schreef Andyy het volgende:
moet je niet van die 2e hands of "leger" (tijdens de AMO krijgen ze die kisten niet eens)kisten kopen want die zijn gewoon zwaar bagger (die je bij iedere dump kan vinden)
Bedoel je niet deze? Vind deze trouwens heel erg baggerquote:
Skateschoenen ftwquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:53 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb nog nooit kisten gehadDoe mij maar sk8schoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |