+1quote:
Nee.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:52 schreef MASD het volgende:
Is er dan echt niemand die Iron Maiden kan waarderen?
-5quote:Op woensdag 23 april 2008 15:49 schreef nimarad het volgende:
[..]
+1
Maar dat vind ik ook van Cannibal Corpse en Cradle of Filth. Die zijn niet alleen live kut, maar gewoon kut in het algemeen.
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:54 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Cannibal Corpse en CoF in één zin noemen en zeggen dat Cannibal Corpse kut is![]()
![]()
![]()
Alleen beetje jammer dat George 'Corpsegrinder' Fisher WoW speelt
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:02 schreef TheSorrow het volgende:
[..]WoW
is echt kk gaar
![]()
![]()
![]()
Ik luister geen CC meer
Dat is dan wel weer grappig iddquote:Op woensdag 23 april 2008 16:08 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:![]()
![]()
Vind het ook een belachelijk en triest kutspel. Maar heb wel gelachen om dat interview
Hier is hij ook erg grappig
Lekker ontopicquote:Op woensdag 23 april 2008 16:53 schreef Roellie80 het volgende:
[ afbeelding ]
past niet helemaal geloof ik
Je weet maar nooit wat ze doen op WoW-lanpartys.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:43 schreef InTheDarkness het volgende:
Ik geloof nooit dat als je WoW speelt dat je überhaupt ooit kans maakte op geslachtziektes
Sorry!quote:Op woensdag 23 april 2008 17:45 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Wees eens niet zo snel, ik moest nog uitgebreid edit-en
Mijn vriend heeft lang haar en een sikje, en hij kan tegenover vrienden en mij nogal grof in de bek zijnquote:Op woensdag 23 april 2008 17:48 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Sorry!
Maar mensen zijn inderdaad vaak verbaasd, dat een jongen met mijn uiterlijk beleefd kan zijn en u kan zeggen enzo... wtf
Don't get me wrong, met vrienden vloek en kanker ik echt aardig wat afquote:Op woensdag 23 april 2008 18:17 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft lang haar en een sikje, en hij kan tegenover vrienden en mij nogal grof in de bek zijnMaar hij is echt heel erg aardig en beleefd, en mijn moeder was ook stomverbaasd dat hij zo beleefd was toen ik hem kwam voorstellen
![]()
Vind het leuk om te zien hoe ongemakkelijk mensen zich voelen als ze doorkrijgen dat hun vooroordelen totaal ongegrond zijn![]()
Maar ja, een 'barbaars' iemand als hij (of jij dus) kan toch niet aardig en beleefd zijn, en dan ook nog een intellectueel gesprek voeren![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:07 schreef MASD het volgende:
Ik ben eigenlijk niemand tegengekomen die géén metal luisterde én het verschil wist tussen goths, metalheads danwel emo's.
"Maar ze krassen toch allemaal!?"
Dat is echt geweldig!quote:Op woensdag 23 april 2008 14:16 schreef rulerofdeath het volgende:
en voor de rest
Dimmu Borgir
Children of Bodom
Cradle of Filth (ik heb gehoord dat ze live bagger waren)
Dream Evil
Cannibal Corpse
Amon amarth
Excrementory grindfuckers![]()
Caliban
en ga zo maar door. anders wordt dit lijstje te lang
Die kende ik nog niet, geweldig!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |