Hersenloze pubertjes die heel hard 'SATAAAAAAAAAANNN' gaan "grunten" of een of ander onverstaanbaar gebrul waarbij ze een "metalhandje" omhoog doen kom ik vaak tegen ja :|
Ik woon dan ook wel in één van de grootse kutsteden ooit, en ook nog eens in Drenthe. Heb er in bijv. Amsterdam nooit last van

Ojah, en ooit een keer een of andere jehovaflikker die zei dat hij voor me zou bidden en dat het heus weer goed kwam

En een of andere kuthoer die in de trein angstig haar tas van me wegtrok, in het hoekje van de bank kroop en al vroeg of m'n muziek zachter mocht toen deze nog niet eens aanstond (niet gelogen). Toen ik haar zei "Dat zou ik graag willen, maar de muziek kan niet zachter want hij staat niet aan" zei ze "Ja, maar ik weet heus wel wat voor muziek je draait, en daar wil ik niet aan blootgesteld worden". Ik zei vervolgens dat ze dan het best ergens anders kon gaan zitten (ik zat er namelijk eerder, en ik heb nóóit mijn muziek zo hard staan dat anderen kunnen meegenieten
Maar die laatste twee zijn wel extreme gevallen, en heb ik beide maar 1x meegemaakt. Verder heb ik nooit zoveel reacties, behalve die eerste dus. Ojah, en ik hoor van sommige vrienden van me (die dan niet "metal zijn") dat mensen die ik net leer kennen verbaasd zeggen dat ik "best heel aardig ben!" En dat verwachten ze niet van een vieze stinkgottik als ik

(Hier in Hoogeveen maakt het geen reet uit hoe niet-gothic je bent, zodra je niet modieus bent ben je gottik..)
[ Bericht 65% gewijzigd door AllOfTheSameBlood op 23-04-2008 17:44:41 ]