abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 april 2008 @ 17:32:19 #76
165512 MASD
Music is dead.
pi_58258466
quote:
Op woensdag 23 april 2008 16:43 schreef InTheDarkness het volgende:
Ik geloof nooit dat als je WoW speelt dat je überhaupt ooit kans maakte op geslachtziektes
Je weet maar nooit wat ze doen op WoW-lanpartys. collectieve bukkake.

OT: Hoe zit het met vooroordelen.
Kom je weleens mensen tegen die een negatief stereotype beeld hebben van metal en/of metalheads?
Long live music.
pi_58258614
Hersenloze pubertjes die heel hard 'SATAAAAAAAAAANNN' gaan "grunten" of een of ander onverstaanbaar gebrul waarbij ze een "metalhandje" omhoog doen kom ik vaak tegen ja :|
Ik woon dan ook wel in één van de grootse kutsteden ooit, en ook nog eens in Drenthe. Heb er in bijv. Amsterdam nooit last van

Ojah, en ooit een keer een of andere jehovaflikker die zei dat hij voor me zou bidden en dat het heus weer goed kwam

En een of andere kuthoer die in de trein angstig haar tas van me wegtrok, in het hoekje van de bank kroop en al vroeg of m'n muziek zachter mocht toen deze nog niet eens aanstond (niet gelogen). Toen ik haar zei "Dat zou ik graag willen, maar de muziek kan niet zachter want hij staat niet aan" zei ze "Ja, maar ik weet heus wel wat voor muziek je draait, en daar wil ik niet aan blootgesteld worden". Ik zei vervolgens dat ze dan het best ergens anders kon gaan zitten (ik zat er namelijk eerder, en ik heb nóóit mijn muziek zo hard staan dat anderen kunnen meegenieten

Maar die laatste twee zijn wel extreme gevallen, en heb ik beide maar 1x meegemaakt. Verder heb ik nooit zoveel reacties, behalve die eerste dus. Ojah, en ik hoor van sommige vrienden van me (die dan niet "metal zijn") dat mensen die ik net leer kennen verbaasd zeggen dat ik "best heel aardig ben!" En dat verwachten ze niet van een vieze stinkgottik als ik (Hier in Hoogeveen maakt het geen reet uit hoe niet-gothic je bent, zodra je niet modieus bent ben je gottik..)

[ Bericht 65% gewijzigd door AllOfTheSameBlood op 23-04-2008 17:44:41 ]
pi_58258698
Tegenwoordig heb ik daar helemaal geen last meer van, paar jaar terug was dat wel zo, maarja, dan nog, schijt!
† The 3 Kings †
pi_58258815
Wees eens niet zo snel, ik moest nog uitgebreid edit-en
pi_58258849
Oh, en dat zal waarschijnlijk ook je leeftijd zijn. Zodra je 20+ bent ofzo, zullen die kutpubertjes niet zo snel meer iets durven te zeggen als tegen mij. Ik hoor het enkel van bekrompen 13 en 14-jarigen met uitschieters naar een jaar of 18, die waarschijnlijk zelf ontzettend bang zijn er niet 'bij te horen'.
pi_58258893
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:45 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Wees eens niet zo snel, ik moest nog uitgebreid edit-en
Sorry!

Maar mensen zijn inderdaad vaak verbaasd, dat een jongen met mijn uiterlijk beleefd kan zijn en u kan zeggen enzo... wtf
† The 3 Kings †
  woensdag 23 april 2008 @ 17:49:57 #82
165512 MASD
Music is dead.
pi_58258934
Ik heb er zelf nauwelijks last van. Maar ik zie er dan ook niet uit als een metalhead danwel goth. Bij mij is het vooral dat mensen gaan klagen over de muziek om daarna zelf piratenmuziek te gaan spelen.

Can't blame the ignorance.
Long live music.
  woensdag 23 april 2008 @ 17:50:25 #83
165512 MASD
Music is dead.
pi_58258948
En ik ben ook gewoon een lieve knul.
Long live music.
pi_58259507
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:48 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Sorry!

Maar mensen zijn inderdaad vaak verbaasd, dat een jongen met mijn uiterlijk beleefd kan zijn en u kan zeggen enzo... wtf
Mijn vriend heeft lang haar en een sikje, en hij kan tegenover vrienden en mij nogal grof in de bek zijn Maar hij is echt heel erg aardig en beleefd, en mijn moeder was ook stomverbaasd dat hij zo beleefd was toen ik hem kwam voorstellen
Vind het leuk om te zien hoe ongemakkelijk mensen zich voelen als ze doorkrijgen dat hun vooroordelen totaal ongegrond zijn
Maar ja, een 'barbaars' iemand als hij (of jij dus) kan toch niet aardig en beleefd zijn, en dan ook nog een intellectueel gesprek voeren
pi_58259598
quote:
Op woensdag 23 april 2008 18:17 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft lang haar en een sikje, en hij kan tegenover vrienden en mij nogal grof in de bek zijn Maar hij is echt heel erg aardig en beleefd, en mijn moeder was ook stomverbaasd dat hij zo beleefd was toen ik hem kwam voorstellen
Vind het leuk om te zien hoe ongemakkelijk mensen zich voelen als ze doorkrijgen dat hun vooroordelen totaal ongegrond zijn
Maar ja, een 'barbaars' iemand als hij (of jij dus) kan toch niet aardig en beleefd zijn, en dan ook nog een intellectueel gesprek voeren
Don't get me wrong, met vrienden vloek en kanker ik echt aardig wat af Aanpassen....gotta love it!
† The 3 Kings †
pi_58259627
Hihi, mijn vriend dus ook, en ikzelf ook (al zeg ik nooit kanker). Vooral 'tering' gebruik ik echt.. nouja eh.. teringvaak dus
  woensdag 23 april 2008 @ 21:13:27 #87
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_58264640
ze hebben mij een keer uitgemaakt voor gothic
met een CC shirt aan
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_58264723
Voor de duidelijkheid: Ik loop rond op All Stars ( ) , spijkerbroek t-shirt/trui en krijg dan af en toe ook wel wat rare dingen te horen zoals :

"Gothic"
"Jij luistert van die herrie waar iemand die microfoon zo diep mogelijk in zijn strot steekt en dan begint te schreeuwen"
"Ga echte muziek luisteren" ( Om vervolgens Korsakoff aan te zetten )
"Emo"

En dat terwijl je dan in dezelfde kut winkel je kleren koopt als hun
pi_58265159
Inderdaad Ik loop ook vaak genoeg gewoon in allstars met spijkerbroek rond met een normaal effen topje erboven. Hoewel ik redelijk vaak smalle skateschoenen aanheb (maar dus niet van die gigantische lompe dingen..)

En ik wordt voor gothic uitgescholden in shirt van Obituary, Embalming Theatre, Kreator (x4 ), Deicide, Dismember en weet ik het allemaal.. terwijl ik daaronder dan gewoon een "normale spijkerbroek" aanheb met allstars eronder ofzo..
pi_58265955
Nou als je je kleren van de Jack & Jones ( en nee dit is geen verkapte-kijk-mij-in-een-pasters-winkel-kleren-kopen-post) vandaan had en je word dan nog uitgemaakt voor gothic is het toch triest hoor
  woensdag 23 april 2008 @ 23:07:23 #91
165512 MASD
Music is dead.
pi_58267430
Ik ben eigenlijk niemand tegengekomen die géén metal luisterde én het verschil wist tussen goths, metalheads danwel emo's.

"Maar ze krassen toch allemaal!? "
Long live music.
pi_58267779
Als je de emo's niet hebt, waar moet je dan om lachen? 3 weken terug in een kraakpand moesten we even wat spullen uit een kamer pakken, maatje had opgetreden enzo, en dat zat helemaal vol met van die gasten die daar gingen slapen Komt er opeens zo'n emoeachtig kapsel tevoorschijn onder een dekentje. maatje van me 'zo tering wat komt daar voor een beest uit de bosjes gekropen!' Ze moesten er zelf ook om lachen

En sommige emodames zien er toch best geil uit A lust for the eyeblood

Gelijk ff spammen:
http://www.myspace.com/darkdaysmusic

Erg toffe band, ik had ze een bericht gestuurd dat ik Lust for the Blood echt fucking vet vond, kreeg ik een bericht terug en een week later had ik hun album, kankervet

Steen
Dark Days
DeathMetal
Wiet
Alcohol
Emo wijven verkrachten teder aanspreken

!!
† The 3 Kings †
  woensdag 23 april 2008 @ 23:25:28 #93
148588 rulerofdeath
pi_58267793
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:07 schreef MASD het volgende:
Ik ben eigenlijk niemand tegengekomen die géén metal luisterde én het verschil wist tussen goths, metalheads danwel emo's.

"Maar ze krassen toch allemaal!? "
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
pi_58267958
Psycroptic, wat vinden mensen hiervan?

http://www.myspace.com/psycroptic

The Colour of Sleep is fucking vet, net zoals Skin Coffin

Check de grunts enzo bij deze, bij lange na niet van het album Maar het klinkt op zich wel tof!
† The 3 Kings †
pi_58276369
quote:
Op woensdag 23 april 2008 14:16 schreef rulerofdeath het volgende:
en voor de rest
Dimmu Borgir
Children of Bodom
Cradle of Filth (ik heb gehoord dat ze live bagger waren)
Dream Evil
Cannibal Corpse
Amon amarth
Excrementory grindfuckers
Caliban

en ga zo maar door. anders wordt dit lijstje te lang
Dat is echt geweldig!

En; METAAAAAAL.
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
  FOK!Fotograaf donderdag 24 april 2008 @ 12:49:48 #96
145146 Andyy
  donderdag 24 april 2008 @ 12:53:12 #97
165512 MASD
Music is dead.
pi_58276523
quote:
Dude, geweldig.
Long live music.
  donderdag 24 april 2008 @ 12:55:59 #98
165512 MASD
Music is dead.
pi_58276589
* MASD kijkt het nog een keer en ligt op de grond.
Long live music.
pi_58278461
quote:
Die kende ik nog niet, geweldig!

Ik kende wel deze, die vinger omhoog op het eind.
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
  donderdag 24 april 2008 @ 14:37:07 #100
148588 rulerofdeath
pi_58278767
fucking hell. zit op het werk. lijkt nogal raar als ik ineens youtube ervoor heb en in het kantoor die herrie

ik wil ook lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')