quote:
Oehoeh wat een pijnlijke quote nu.quote:Op zondag 18 mei 2008 11:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgend jaar doen we weer mee om de titel [ afbeelding ]
Sivasspor? En je bent ook supporter van Galatassaray?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik plaagde je maar een beetjeMaar je bracht mij wel op een topic idee
![]()
Jaquote:Op zondag 15 februari 2009 22:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sivasspor? En je bent ook supporter van Galatassaray?
Mijn naam. Ofja daardoor ben ik ze een paar jaar geleden gaan volgen,quote:
Etienne Etienne.quote:
Of niet. Het staat dus al 10 min 1-2.quote:
Jo Boys, jij wisselt ook snel van club zeg.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:02 schreef ATKS het volgende:
Goed voor het Franse voetbal.
Merci Stephanois![]()
ALLEZ A
ALLEZ S
ALLEZ S
ALLEZ E
SAAAINTEEE SAINTEEE!
Voetnoot: Ik ben voor Saint-Étienne niet voor het Franse voetbal.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:02 schreef ATKS het volgende:
Goed voor het Franse voetbal.
Merci Stephanois![]()
ALLEZ A
ALLEZ S
ALLEZ S
ALLEZ E
SAAAINTEEE SAINTEEE!
En terecht,quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Voetnoot: Ik ben voor Saint-Étienne niet voor het Franse voetbal.
Parma lag in 06/07 al in de laatste 16-ronde er uitquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:36 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan AC Parma in 06/07.
Deden het ook super in de UEFA cup dat seizoen, maar ontsnapten ternauwernood aan degradatie.
(Nu spelen ze overigens in de Serie B)
Het is ASSE en Bayal Sall is echt een baas jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik speel de laatste tijd altijd met SE op FIFAEn dan die reus Sall op het middenveld met Matuidi
Ga eerst je VMBO diploma halen, dan spreken we verder.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:31 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jo Boys, jij wisselt ook snel van club zeg.
Is jouw critiria soms:
- Het moet winnen
- Het moet hoog staan in de competitie
- Het moet in de Ligue 1 spelen.
?
Die zat er dan weer wel prachtig in jaquote:
Vanavond dus onze prachtige 3-1 voorsprong verdedigen. Allez Les Verts!quote:20:55 Saint-Etienne ? - ? Olympiakos Piraeus
Prachtig affiche dan natuurlijk.quote:11. Werder Bremen (GER) v AC Milan (ITA)
Volgende wedstrijd tegen Werder dat in Milaan 2-2 speelde na een 2-0 achterstand. Na een 1-1 in eigen huis is dit dus genoeg voor ze.quote:44' [1 - 0] D. Payet
57' [2 - 0] A. Ilan
75' [2 - 1] O. Gonzalez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |