Droge vagina + hard ragwerk.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:26 schreef Ynske het volgende:
kwam net weer zon post tegen over meisjes die denken zwanger te zijn door een gescheurd condoom.
k vraag me toch altijd weer af hoe krijgen ze het voor mekaar om tijdens t klaarkomen een condoom te laten scheuren
kan me niet voorstellen dat je daar lang mee doorgaat als meid zijnde, krijg je vast brandvlekken vanquote:
Je bent dronken en je wil niet?quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat je daar lang mee doorgaat als meid zijnde, krijg je vast brandvlekken van
zo klonken ze niet echt in dat topicquote:
Denk dat het condoom dan al slecht was. Die dingen kunnen nu eenmaal scheuren, en tja als hij dan net komt??quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:26 schreef Ynske het volgende:
kwam net weer zon post tegen over meisjes die denken zwanger te zijn door een gescheurd condoom.
k vraag me toch altijd weer af hoe krijgen ze het voor mekaar om tijdens t klaarkomen een condoom te laten scheuren
Nou wordtie nieuwsgierig hoorquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
Uh, dat topic?
*HELP* kans op zwangerschap, wat te doen?quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
Uh, dat topic?
las het ja.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:53 schreef qu63 het volgende:
Fles: Recordvertraging voor Eurostar-trein
die kip is goddomme 14 gimme a break jackquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
*HELP* kans op zwangerschap, wat te doen?
en d'r eerste post, ik zeg kloonquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die kip is goddomme 14 gimme a break jack
oh da hak nog niet eens gezien. Sowieso snap ik niet dat je sex gaat hebben als je ongesteld bent. Normale vrouwen hebben daar dan gewoon geen zin in. Heb ik gehoordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |