Droge vagina + hard ragwerk.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:26 schreef Ynske het volgende:
kwam net weer zon post tegen over meisjes die denken zwanger te zijn door een gescheurd condoom.
k vraag me toch altijd weer af hoe krijgen ze het voor mekaar om tijdens t klaarkomen een condoom te laten scheuren
kan me niet voorstellen dat je daar lang mee doorgaat als meid zijnde, krijg je vast brandvlekken vanquote:
Je bent dronken en je wil niet?quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat je daar lang mee doorgaat als meid zijnde, krijg je vast brandvlekken van
zo klonken ze niet echt in dat topicquote:
Denk dat het condoom dan al slecht was. Die dingen kunnen nu eenmaal scheuren, en tja als hij dan net komt??quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:26 schreef Ynske het volgende:
kwam net weer zon post tegen over meisjes die denken zwanger te zijn door een gescheurd condoom.
k vraag me toch altijd weer af hoe krijgen ze het voor mekaar om tijdens t klaarkomen een condoom te laten scheuren
Nou wordtie nieuwsgierig hoorquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
Uh, dat topic?
*HELP* kans op zwangerschap, wat te doen?quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
Uh, dat topic?
las het ja.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:53 schreef qu63 het volgende:
Fles: Recordvertraging voor Eurostar-trein
die kip is goddomme 14 gimme a break jackquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
*HELP* kans op zwangerschap, wat te doen?
en d'r eerste post, ik zeg kloonquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die kip is goddomme 14 gimme a break jack
oh da hak nog niet eens gezien. Sowieso snap ik niet dat je sex gaat hebben als je ongesteld bent. Normale vrouwen hebben daar dan gewoon geen zin in. Heb ik gehoordquote:
Geen zin is een groot woordquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh da hak nog niet eens gezien. Sowieso snap ik niet dat je sex gaat hebben als je ongesteld bent. Normale vrouwen hebben daar dan gewoon geen zin in. Heb ik gehoord
Oh, en normale mannen hebben ook geen zin om in de rooie klats te gaan liggen roeren.
Ja ja. Toen je 14 was. Hmmkay.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Geen zin is een groot woordMeer zin gebeurt ook vaak.
wie begon er nou over gescheurde condooms?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:16 schreef Ynske het volgende:
k geloof niet dat dit dingen zijn die ik wil weten
ja hey, tis en blijft raar dat dat ding scheurt bij t klaarkomenquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wie begon er nou over gescheurde condooms?
hier idemquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:18 schreef leonieke het volgende:
Dat ben ik trouwens nooit tegengekomen... gescheurde condooms
daarom geef ik t ook nog eventjes aanquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:16 schreef leonieke het volgende:
Ik was bijna 21 toen ik de eerste keer seks had, op mijn 14e was ik echt nog met andere dingen bezig
Dan maar er overheen lezen he.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:16 schreef Ynske het volgende:
k geloof niet dat dit dingen zijn die ik wil weten
Eerste keer seks toen je nog geen 10 was?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik was een jaartje of uhh... nouja onder de 10.
[..]
Dan maar er overheen lezen he.
Yep. Niet dat ik er toen interesse in had, maar dat werd me niet gevraagd.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Eerste keer seks toen je nog geen 10 was?
Ow...quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Yep. Niet dat ik er toen interesse in had, maar dat werd me niet gevraagd.
quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:19 schreef Ynske het volgende:
net of t een kanon is dat afgaat ofzo
Op dat moment hou je je handen voor je oren hequote:Op zaterdag 19 april 2008 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]en ik heb er nog noooooit klachten over gehoord
eigenlijk wil ik nu vanalles vragenquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig "vergeet" een kind snel.Zeker na een scheiding.
dan kan je toch best blijven?quote:
ze schreeuwt er meestal overheen, dat geile monsterquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
Op dat moment hou je je handen voor je oren he
quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op dat moment hou je je handen voor je oren he
Je mag het wel vragen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik nu vanalles vragen
hoe en wat enzo
maar tegelijk wil ik het allemaal niet weten, ik wordt gewoon een soort van misselijk van![]()
Dankje.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:40 schreef Ynske het volgende:
Bengels meid
heb hier een Hyperraar in meervoud
Saar heeft t rennen op haar heupen. hok in, hok uit, bed op, bed af....
en dan nog een hamster die denkt binnen n uur naar London te kunnen rennen
dynamo aansluitenquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:40 schreef Ynske het volgende:
Bengels meid
heb hier een Hyperraar in meervoud
Saar heeft t rennen op haar heupen. hok in, hok uit, bed op, bed af....
en dan nog een hamster die denkt binnen n uur naar London te kunnen rennen
KABOEMMMquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja hey, tis en blijft raar dat dat ding scheurt bij t klaarkomen
net of t een kanon is dat afgaat ofzo
en daar is esje weer!quote:
nee eigenlijk niet, ja als ik t hok van de hamster verschoon maar dat zuig ik dan weer schoonquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje.
Heb je nooit zaagsel en zooi in je bed liggen van het konijn?
vooral bij minder dan 43 kgquote:
een konijn dat al zn troep binnen houdt!quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet, ja als ik t hok van de hamster verschoon maar dat zuig ik dan weer schoon
van Saar helemaal niet, die heeft in t hok zaagsel en daarop stro, en dat wipt ze niet mee naar buiten, en idem zit met een krant eronder in haar afwasteil-zeikbak maar ook dat strooit ze niet rond.
quote:
dat heet ook opvoedenquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
een konijn dat al zn troep binnen houdt!
wist niet dat konijnen zo op te voeden warenquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heet ook opvoeden
dr behoeftes doet ze braaf in haar teil
Gizmo (konijn) ging hier altijd netjes op de kattenbak.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet, ja als ik t hok van de hamster verschoon maar dat zuig ik dan weer schoon
van Saar helemaal niet, die heeft in t hok zaagsel en daarop stro, en dat wipt ze niet mee naar buiten, en idem zit met een krant eronder in haar afwasteil-zeikbak maar ook dat strooit ze niet rond.
kan het nog beter opgevoedt worden?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gizmo (konijn) ging hier altijd netjes op de kattenbak.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:00 schreef mcDavid het volgende:
Boh gek ik ben er nog!
Trustequote:Op zaterdag 19 april 2008 22:00 schreef qu63 het volgende:lapen
![]()
volledig tegen mn natuur in
Maar helaas gaat de wekker morgen om 4.45 alweer
Have fun in belgenland morgne en in de busquote:
volgens mij mag ie het gewoon doen hoor. Als er vermoedens bestaan dat er dingen gebeuren die niet door zijn beugel kunnen mag hij dat van mij controleren.quote:
En dan mag hij willekeurig je inbox gaan doorspitten en berichtjes van anderhalf jaar oud gaan bekijken? Zonder iets te zeggen of de user in kwestie in te lichten?quote:Op zondag 20 april 2008 05:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
volgens mij mag ie het gewoon doen hoor. Als er vermoedens bestaan dat er dingen gebeuren die niet door zijn beugel kunnen mag hij dat van mij controleren.
Have funquote:Op zondag 20 april 2008 11:33 schreef qu63 het volgende:
ff zwaaien vanuit Maastricht!
De trein komt pas over een half uur, en dan ben ik nog 2,5 uur onderweg
Dipjes zijn niet leukquote:Op zondag 20 april 2008 12:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Een dipje, maar komt wel weer goed. Moet wel
Klopt, maar ik was er nog niet helemaalquote:Op zondag 20 april 2008 12:35 schreef leonieke het volgende:
Het is al middag hoor Sjow
Wat zijn de plannen eigenlijk voor vandaag van iedereen?
ik ga iig zo min mogelijk doen! Misschien dat ik m'n bed wel in duik als ik thuis kom, alleen ben ik bang dat ik dan vanavond weer niet slaap..quote:Op zondag 20 april 2008 12:35 schreef leonieke het volgende:
Proberen spss zover mogelijk af te krijgen en verzinnen wat ik aanmoet met mijn studie.quote:Op zondag 20 april 2008 12:35 schreef leonieke het volgende:
Het is al middag hoor Sjow
Sebiet een lekker lang bad nemen, met mijn favo muziek op de achtergrond.quote:Op zondag 20 april 2008 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Proberen spss zover mogelijk af te krijgen en verzinnen wat ik aanmoet met mijn studie.
En van jou?
Niet de Amstel Gold Race kijken?quote:Op zondag 20 april 2008 13:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Sebiet een lekker lang bad nemen, met mijn favo muziek op de achtergrond.
Straks nog naar mijn oma die donderdag jarig was en dan vanavond richting Ninove.
Goed bezig zoquote:Op zondag 20 april 2008 13:55 schreef qu63 het volgende:
utrecht centraal!
Over 3 kwartier thuis denk ik
we zijn nog langs de route gereden!quote:
Je ging vast harden dan die opgedopte rennersquote:
geen wielrenners gezien, wel een stel politiemotoren die een wedstrijdje dedenquote:Op zondag 20 april 2008 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je ging vast harden dan die opgedopte renners
Rijbewijs in laten leveren die matennaaiers, dat mag niet op de openbare wegquote:Op zondag 20 april 2008 14:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
geen wielrenners gezien, wel een stel politiemotoren die een wedstrijdje deden
t was wel een soort van afgeslotenquote:Op zondag 20 april 2008 14:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rijbewijs in laten leveren die matennaaiers, dat mag niet op de openbare weg
Zie, dat vind ik nu niet zo'n mooie koers. Ik beperk me eigenlijk tot 2 wedstrijden per jaar: ronde van Vlaanderen en Paris-Roubaix. Wat de tour betreft, daar kijk ik naar de aankomst van de verschillende ritten en soms naar een bergrit.quote:
Nog erger dus, sluiten een stuk weg af omdat ze willen racenquote:
Je kijkt dus selectief, zo hoort het ookquote:Op zondag 20 april 2008 15:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zie, dat vind ik nu niet zo'n mooie koers. Ik beperk me eigenlijk tot 2 wedstrijden per jaar: ronde van Vlaanderen en Paris-Roubaix. Wat de tour betreft, daar kijk ik naar de aankomst van de verschillende ritten en soms naar een bergrit.
Rustig zitten, voetenbadje erbij en daarna een voetmassage?quote:Op zondag 20 april 2008 15:30 schreef Kuukske het volgende:
Ah mehn, m'n voeten. Wat doen ze. Slenteren sucks.
Klinkt verleidelijk.quote:Op zondag 20 april 2008 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
Rustig zitten, voetenbadje erbij en daarna een voetmassage?
iddquote:Op zondag 20 april 2008 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog erger dus, sluiten een stuk weg af omdat ze willen racen
sounds goed inderdaad!quote:Op zondag 20 april 2008 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rustig zitten, voetenbadje erbij en daarna een voetmassage?
verveel je je ofzo?quote:
Waarom dan toch diequote:Op zondag 20 april 2008 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kijkt dus selectief, zo hoort het ook
de zelfgebakken frietjes ookquote:Op zondag 20 april 2008 18:51 schreef Sjowhan het volgende:
Die Chinese Loempia's gingen er goed in
Heerlijk
voor?quote:Op zondag 20 april 2008 19:03 schreef marcb1974 het volgende:
Is het al tijd?
quote:Op zondag 20 april 2008 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
Boe
Neequote:Op zondag 20 april 2008 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
Bedtijd dan maar?
das wel gek dan..quote:Op zondag 20 april 2008 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
eoa kanker brandje op de 9e of zo :S
lift deed het nog gewoon.![]()
![]()
moet jij je hok niet uit eigenlijkquote:
ik heb geen rook gezien, ook niet op 9. iemand moest er daar uit qua lift, en er stonden wat brandweerlui daar, en daarna heb ik het maar niet meer gegokt. Maar er staat nog steeds zwaailicht bij de opritquote:Op zondag 20 april 2008 23:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
moet jij je hok niet uit eigenlijk
of is alles al onder controle?
ah, nou ja, we zullen het morgen wel lezen..quote:Op zondag 20 april 2008 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb geen rook gezien, ook niet op 9. iemand moest er daar uit qua lift, en er stonden wat brandweerlui daar, en daarna heb ik het maar niet meer gegokt. Maar er staat nog steeds zwaailicht bij de oprit
das wel gek danquote:Op zondag 20 april 2008 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, lijkt niet alsof er ECHT heel vel aan de hand is.
Als dat geweest was had jij het pand niet ingemogenquote:Op zondag 20 april 2008 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, lijkt niet alsof er ECHT heel vel aan de hand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |