abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60330904
Thee aanslag verdwijnt ook door te aaien met zout......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:47:59 #257
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_60439967
Oke, maar ze zijn dus te koop bij de Action, maar die zit niet bij mij in de buurt! Zijn ze ook nog ergens anders te krijgen? Kruidvat/Blokker ofzo? In de OP kon ik namelijk geen 'verkooppunten' vinden
I never look back, darling. It distracts from the now.
  Moderator / Miss SHO woensdag 30 juli 2008 @ 12:19:03 #258
22592 crew  Ole
pi_60440702
Daar was deze reeks ooit om begonnen

Soms zijn ze bij Lidl te krijgen, Kruidvat heeft ze dacht ik ook.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:36:42 #259
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_60441132
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:19 schreef Ole het volgende:
Daar was deze reeks ooit om begonnen

Soms zijn ze bij Lidl te krijgen, Kruidvat heeft ze dacht ik ook.
Oke! Lidl heb ik ook in de buurt zitten Thanks! ^^
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_60441420
M'n toetsenbord!!! Zo schoon!! En zonder de toetsjes eruit te hoeven wippen!!!!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:52:55 #261
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_62793095
Ik snap echt niet dat er hier al 91 dagen niet gepost is
Why???
Ik kreeg van de week een pakje wondersponsjes van een collega, die van het Kruitvat, en ik dacht echt sure.
Besloot ze net toch ff te testen op de tegels naast het fornuis en oh wat een vreugde, amper moeite en ze waren zo schoon
En daarna de keukenkastjes gedaan, terwijl ik er serieus over zat te denken om daar maar nieuwe frontjes op te gaan zetten binnenkort, nou, helemaal stralend schoon zijn ze, en echt in no time
Net dit hele topic doorgelezen en nu ga ik me nog even op mn broodrooster storten, thnx voor de inspiratie!
En ik ben nog steeds met het eerste sponsje bezig
Aangezien mn ramen ook echt dringend weer eens mogen ga ik bij de euroshop voor het weekend ook nog een flubbertjesdinges scoren, ik zag ze altijd liggen en dacht wat is dat???
En eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik dit topic weigerde te openen voorheen omdat het me echt TE truttig leek
Maar daar kom ik bij deze helemaal op terug
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:56:50 #262
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_62793231
Oh wat heerlijk dat dit topic weer omhoog geschopt is
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  Moderator / Miss SHO woensdag 29 oktober 2008 @ 20:56:54 #263
22592 crew  Ole
pi_62793239
We hebben er weer een fan bij
pi_62793691
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 21:18:52 #265
176471 oh-oh
pi_62794021
Mn broodrooster is als nieuw, en echt 5 minuutjes werk of zo
Ik maak die sponsjes lekker nat en droog dan na met zo'n microvezeldoekje .

Oh oh heeeeeeel misschien dat ik me zelfs dit weekend aan de friteuse ga wagen dan, die stond ook op de lijst weggooien en nieuw kopen, net als de broodrooster en de keukenkastjesfrontjes
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:11:05 #266
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_62796219
Een doorstart!

Ik haak af. Heb een poetsdame inmiddels. Al weken geen spons of doekje aangeraakt
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_62796488
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Een doorstart!

Ik haak af. Heb een poetsdame inmiddels. Al weken geen spons of doekje aangeraakt
* MinderMutsig is jaloers
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:37:21 #268
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_62797202
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:18 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

* MinderMutsig is jaloers
Ja maar ik mis dus ook al die orgasmische belevingen van weleer!

Zou de poetsdame die nu hebben met mijn wondersponzen?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_62797295
Dat is gaaf, een poetsdame. Misschien mag je kijken als ze de wondersponsjes gebruikt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:44:17 #270
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_62797420
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:40 schreef YPPY het volgende:
Dat is gaaf, een poetsdame. Misschien mag je kijken als ze de wondersponsjes gebruikt.
Ik weet niet of ze zo exhibitionistisch is aangelegd heur.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_62797708
Gebruikt je poetsdame jouw wondersponsjes dan? En kende ze die al en zo nee, wat vond ze er van?
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:57:24 #272
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_62797870
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Gebruikt je poetsdame jouw wondersponsjes dan? En kende ze die al en zo nee, wat vond ze er van?
Ik weet het niet. De poetsvoorraad is haar domein en ik vul op commando dingen aan, maar verder bemoei ik me er niet mee. En hoewel alles blinkt hier, heeft ze om nieuwe wondersponzen nog niet gevraagd... misschien is ze een Onwetende Poetsdame en dient ze Bekeerd te worden!
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:58:43 #273
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_62797919
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 21:18 schreef oh-oh het volgende:
Mn broodrooster is als nieuw, en echt 5 minuutjes werk of zo
Ik maak die sponsjes lekker nat en droog dan na met zo'n microvezeldoekje .

Oh oh heeeeeeel misschien dat ik me zelfs dit weekend aan de friteuse ga wagen dan, die stond ook op de lijst weggooien en nieuw kopen, net als de broodrooster en de keukenkastjesfrontjes
Over gewondersponsde friteuses heb ik al de mooiste verhalen gehoord. Dat wordt vast een succes!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_62798241
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:57 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik weet het niet. De poetsvoorraad is haar domein en ik vul op commando dingen aan, maar verder bemoei ik me er niet mee. En hoewel alles blinkt hier, heeft ze om nieuwe wondersponzen nog niet gevraagd... misschien is ze een Onwetende Poetsdame en dient ze Bekeerd te worden!
Dan moet jij haar als Hogepriesteres van de Sopperellakerk haar maar inwijden in het wonder.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 08:45:30 #275
176471 oh-oh
pi_62802584
Een poetsdame!
Ik kan me heel goed voorstellen dat dat een van de weinige dingen is op poetsgebied die de wondersponsjes overstijgen
( Groucho Marx )
pi_62803125
De friteuse van mijn wederhelft was te smerig voor de wonderspons

Dussss die hebben we gevuld met water, tot bijna aan het randje. Aangezet tot het goed heet werd, uitgezet, vaatwastablet erin geknikkerd. Uurtje laten staan. En toen heeft ie mij en mijn peuter- en schuurskillz erop losgelaten ALS NIEUW!

En nu laat ik 't niet meer zo ver komen uiteraard en kan ie wel met de wonderspunz de volgende keer.

Oja, ik moet nieuwe microdoekjes, de eerste lading (van de Zeeman) zijn overleden
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_62803173
En ik moet mijn ramen weer eens doen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:04:41 #278
176471 oh-oh
pi_62804151
Ik ga in de pauze naar de Euroshop voor zo'n flubbertjeshandschoen en dan ga ik als het van het weekend droog is de ramen ook eens te lijf. En echt, ik heb dr gewoon zin in
( Groucho Marx )
  donderdag 30 oktober 2008 @ 15:59:14 #279
176471 oh-oh
pi_62813919
Mijn andere collega is in de pauze wondersponsjes gaan scoren en ze kon niet wachten dus we zijn hier net een vieze muur te lijf gegaan en echt amaaaaaazing hoor , zo schoon!
In mn enthousiasme wilde ik vanmiddag ook mn moeder bekeren toen ze me belde, maar die zei heel pesterig "ik poets niet, ik heb een poetsvrouw, en die doet het maar zonder wondersponsjes, die is al duur zat".
Flauw
( Groucho Marx )
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:54:51 #280
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_62824749
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:07 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dan moet jij haar als Hogepriesteres van de Sopperellakerk haar maar inwijden in het wonder.
Eh ja.

Wat is Kom naar het licht en zie! Zie! Zie die witte spons! Die spons die ons allen zal bevrijden van Vuil, Vlekken en Vunzigheid! Kom Poetsvrouw en geef je over! Net als wij allen, ben je weerloos, want zijn wij niet allen discipelen van de Properheid? Volgelingen van Reinheid? Kom, pak nu mijn spons en véég. Véég tot u oprecht kunt zeggen: Ik ben één met mijn Wonderspons! Ik boen, poets en schrob, omdat dat is wat ik ben en altijd al had moeten zijn: een Wondersponsadept. O zie die fijne structuur, die als puur kristal schittert en u voorgaat naar het Koninkrijk der Reinheid. Daar waar alles Spons is en niets dan Spons u zal bekoren. Zoals ook wij elkaar bekoren door het Woord te verspreiden. Het Woord 'Wonderspons', want alleen daar is ons Licht, ons Geluk en onze Bestemming, in het Russisch?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_62825013
Volgens google is dat dit:
Приходите к свету и посмотреть! Видеть! Смотрите, что белые губки! Это губка, которая будет освободить всех нас от грязи, пятен и заплесневелый допустимую! Poetsvrouw прийти и дать вам о! Как и всем нам, вы беззащитных, потому что мы не все ученики чистоты? Последователи чистоты? Приходите, получите мою губкой и протрите. Протирайте до тех пор, пока вы можете честно сказать: я с моим Wonder Понс! Я Boen, уборка и schrob, потому что я и всегда должны были быть: Wonder Понс Адепт. O видим, что тонкая структура, как чистый кристалл блесток, и вы идете в Царство чистоты. Sponge это когда все и ничего, но губки будет искушать тебя. Как мы очарованы слово для распространения. Слово "Wonder Понс", просто потому, что наши легкие, наше счастье и наша назначения
pi_62825079
En als je dat dan weer terug vertaald krijg je dit:
Kom naar het licht en kijk! Zien! Zie je dat witte spons! Deze spons die release zal ons allen tegen vuil, vlekken en duf toelaatbare! Poetsvrouw komen en geef je over! Net als ieder van ons, u bent weerloos, omdat we niet alle discipelen van de zuiverheid? Volgelingen van de zuiverheid? Kom en haal mijn spons en afdrogen. Veeg totdat u eerlijk zeggen: ik ben samen met mijn Pons Wonder! Ik Boen, reiniging en schrob, want ik had altijd te zijn: Wonder Pons ADEPT. O zien dat de fijne structuur van zuiver kristal schittert, en u wordt opgenomen in het koninkrijk van zuiverheid. Sponge это когда все и ничего, но губки будет искушать тебя. Hoe zijn wij gefascineerd door het woord te verspreiden. Het woord "Wonder Pons, simpelweg omdat onze longen, ons geluk en onze bestemming
pi_62825152
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Kom naar het licht en kijk! Zien! Zie je dat witte spons! Deze spons die release zal ons allen tegen vuil, vlekken en duf toelaatbare! Poetsvrouw komen en geef je over! Net als ieder van ons, u bent weerloos, omdat we niet alle discipelen van de zuiverheid? Volgelingen van de zuiverheid? Kom en haal mijn spons en afdrogen. Veeg totdat u eerlijk zeggen: ik ben samen met mijn Pons Wonder! Ik Boen, reiniging en schrob, want ik had altijd te zijn: Wonder Pons ADEPT. O zien dat de fijne structuur van zuiver kristal schittert, en u wordt opgenomen in het koninkrijk van zuiverheid. Sponge это когда все и ничего, но губки будет искушать тебя. Hoe zijn wij gefascineerd door het woord te verspreiden. Het woord "Wonder Pons, simpelweg omdat onze longen, ons geluk en onze bestemming

Dat doe ik heel vaak, heen en weer vertalen Geeft Vreugde ende Geluck
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:12:17 #284
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_62825232
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:05 schreef MinderMutsig het volgende:

Ah mooi, heb ik het meteen in het Zuid-Afrikaans.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:13:54 #285
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_62825271
Wonder Pons, die hou ik er in trouwens.

Thanks MiMu
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_62825285
Een Pons wonder.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 31 oktober 2008 @ 01:13:43 #287
22592 crew  Ole
pi_62827480
Ik ging op vakantie... en terug heb ik nog inspiratie

ik blijf...
pi_73083425
Even een vraagje, wat gebruiken jullie voor de vieze randjes rondom de gaspitten? De pitten zelf gaan regelmatig in de vaatwasser. Met blue wonder en de witte sponsjes gaat het er langzaam wel af, maar het moet toch makkelijker kunnen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_73083996
Ik kan je even niet helpen, yppy, ik krijg ze redelijk makkelijk schoon met een wit sponsje.

Nog even een waarschuwing over de wondersponsjes. Ik had een vochtig grijs sponsje op mijn houten tafel gelegd en ging even wat anders doen. Toen ik het sponsje weer oppakte zat er gewoon een rechthoekige uitgebeten vlek op de tafel! Gelukkig een tafel die ik verder niet gebruik en die niet in de woonkamer staat oid, maar toch.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_73084040
Dat is balen! Zonde van je tafel, misschien kun je er nu meer rechthoeken op maken, dan lijkt het alsof het zo hoort.
*OUD heilige*
  donderdag 24 september 2009 @ 21:43:07 #291
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_73084195
OMG. Ik was net de badkamer aan het schoonmaken en ik moest aan dit topic denken en nu staat ie bovenaan in MyAT
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_73086780
quote:
Op donderdag 24 september 2009 21:43 schreef wonderer het volgende:
OMG. Ik was net de badkamer aan het schoonmaken en ik moest aan dit topic denken en nu staat ie bovenaan in MyAT
Ik had ook zoiets, ik deed vandaag bij het afwassen een scheut chloor in het water en dacht: Die tip moet ik misschien eens posten En daarna met een microvezeldoekje met fornuis schoongemaakt.

pi_73086870
quote:
Op donderdag 24 september 2009 22:55 schreef Syrena het volgende:

Ik had ook zoiets, ik deed vandaag bij het afwassen een scheut chloor in het water
whut? daar was je je borden enzo mee af?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Moderator / Miss SHO vrijdag 25 september 2009 @ 03:14:56 #294
22592 crew  Ole
pi_73090467
quote:
Op donderdag 24 september 2009 21:19 schreef YPPY het volgende:
Even een vraagje, wat gebruiken jullie voor de vieze randjes rondom de gaspitten? De pitten zelf gaan regelmatig in de vaatwasser. Met blue wonder en de witte sponsjes gaat het er langzaam wel af, maar het moet toch makkelijker kunnen?
stoomreiniger

mooie kick trouwens
pi_73091686
quote:
Op donderdag 24 september 2009 22:57 schreef Mirjam het volgende:

[..]

whut? daar was je je borden enzo mee af?
Ja. Gewoon afwasmiddel en een klein scheutje chloor. Zeker als ik rauwe kip gesneden heb. Ik doe het niet elke afwasbeurt. De vaatdoekjes meuren dan wel een stuk minder
  vrijdag 25 september 2009 @ 09:19:45 #296
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_73092045
quote:
Op donderdag 24 september 2009 21:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan je even niet helpen, yppy, ik krijg ze redelijk makkelijk schoon met een wit sponsje.

Nog even een waarschuwing over de wondersponsjes. Ik had een vochtig grijs sponsje op mijn houten tafel gelegd en ging even wat anders doen. Toen ik het sponsje weer oppakte zat er gewoon een rechthoekige uitgebeten vlek op de tafel! Gelukkig een tafel die ik verder niet gebruik en die niet in de woonkamer staat oid, maar toch.
Jajaja die russen zijn zo gek nog niet met hun wonder Pons.
Thanks for the warning. Ik zal geen natte ponsjes meer op mijn natuurstenen blad leggen denk ik zomaar.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_76705195
Leeft dit topic nog ?!
pi_76708596
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 15:47 schreef PurpleSky het volgende:
Ik ben gisteren bezig geweest met een sponsje op de deuren van de douchecabine. Helaas helpen de sponsjes daar niet. Ik zie namelijk helemaal geen verschil en de kalkaanslag zit er dus gewoon nog. Ik droog na het douchen altijd wel alles netjes af, maarja de vorige bewoners geloof ik niet...
Azijn. Onverdund opbrengen en later afspoelen. Eventueel de hoeken nog even borstelen met een oude tandenborstel met azijn.
Sanity is (not) statistical
pi_146650732
Tijd voor een nieuw deel *O*
Mokkel met stuntstok
pi_146650743
hurdur
Mokkel met stuntstok
pi_146650759
op slot.
Mokkel met stuntstok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties