Oke! Lidl heb ik ook in de buurt zittenquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:19 schreef Ole het volgende:
Daar was deze reeks ooit om begonnen![]()
Soms zijn ze bij Lidl te krijgen, Kruidvat heeft ze dacht ik ook.
* MinderMutsig is jaloersquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Een doorstart!![]()
Ik haak af. Heb een poetsdame inmiddels.Al weken geen spons of doekje aangeraakt
![]()
Ja maar ik mis dus ook al die orgasmische belevingen van weleer!quote:
Ik weet niet of ze zo exhibitionistisch is aangelegd heur.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:40 schreef YPPY het volgende:
Dat is gaaf, een poetsdame.Misschien mag je kijken als ze de wondersponsjes gebruikt.
Ik weet het niet. De poetsvoorraad is haar domein en ik vul op commando dingen aan, maar verder bemoei ik me er niet mee. En hoewel alles blinkt hier, heeft ze om nieuwe wondersponzen nog niet gevraagd... misschien is ze een Onwetende Poetsdame en dient ze Bekeerd te worden!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Gebruikt je poetsdame jouw wondersponsjes dan? En kende ze die al en zo nee, wat vond ze er van?
Over gewondersponsde friteuses heb ik al de mooiste verhalen gehoord. Dat wordt vast een succes!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:18 schreef oh-oh het volgende:
Mn broodrooster is als nieuw, en echt 5 minuutjes werk of zo![]()
Ik maak die sponsjes lekker nat en droog dan na met zo'n microvezeldoekje .
![]()
Oh oh heeeeeeel misschien dat ik me zelfs dit weekend aan de friteuse ga wagen dan, die stond ook op de lijst weggooien en nieuw kopen, net als de broodrooster en de keukenkastjesfrontjes
Dan moet jij haar als Hogepriesteres van de Sopperellakerk haar maar inwijden in het wonder.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik weet het niet. De poetsvoorraad is haar domein en ik vul op commando dingen aan, maar verder bemoei ik me er niet mee. En hoewel alles blinkt hier, heeft ze om nieuwe wondersponzen nog niet gevraagd... misschien is ze een Onwetende Poetsdame en dient ze Bekeerd te worden!
Eh ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan moet jij haar als Hogepriesteres van de Sopperellakerk haar maar inwijden in het wonder.
Dat doe ik heel vaak, heen en weer vertalenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:05 schreef MinderMutsig het volgende:
En als je dat dan weer terug vertaald krijg je dit:
Kom naar het licht en kijk! Zien! Zie je dat witte spons! Deze spons die release zal ons allen tegen vuil, vlekken en duf toelaatbare! Poetsvrouw komen en geef je over! Net als ieder van ons, u bent weerloos, omdat we niet alle discipelen van de zuiverheid? Volgelingen van de zuiverheid? Kom en haal mijn spons en afdrogen. Veeg totdat u eerlijk zeggen: ik ben samen met mijn Pons Wonder! Ik Boen, reiniging en schrob, want ik had altijd te zijn: Wonder Pons ADEPT. O zien dat de fijne structuur van zuiver kristal schittert, en u wordt opgenomen in het koninkrijk van zuiverheid. Sponge это когда все и ничего, но губки будет искушать тебя. Hoe zijn wij gefascineerd door het woord te verspreiden. Het woord "Wonder Pons, simpelweg omdat onze longen, ons geluk en onze bestemming
Ah mooi, heb ik het meteen in het Zuid-Afrikaans.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:05 schreef MinderMutsig het volgende:
En als je dat dan weer terug vertaald krijg je dit:
Kom naar het licht en kijk! Zien! Zie je dat witte spons! Deze spons die release zal ons allen tegen vuil, vlekken en duf toelaatbare! Poetsvrouw komen en geef je over! Net als ieder van ons, u bent weerloos, omdat we niet alle discipelen van de zuiverheid? Volgelingen van de zuiverheid? Kom en haal mijn spons en afdrogen. Veeg totdat u eerlijk zeggen: ik ben samen met mijn Pons Wonder! Ik Boen, reiniging en schrob, want ik had altijd te zijn: Wonder Pons ADEPT. O zien dat de fijne structuur van zuiver kristal schittert, en u wordt opgenomen in het koninkrijk van zuiverheid. Sponge это когда все и ничего, но губки будет искушать тебя. Hoe zijn wij gefascineerd door het woord te verspreiden. Het woord "Wonder Pons, simpelweg omdat onze longen, ons geluk en onze bestemming
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:43 schreef wonderer het volgende:
OMG. Ik was net de badkamer aan het schoonmaken en ik moest aan dit topic denken en nu staat ie bovenaan in MyAT
whut?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:55 schreef Syrena het volgende:
Ik had ook zoiets, ik deed vandaag bij het afwassen een scheut chloor in het water
stoomreinigerquote:Op donderdag 24 september 2009 21:19 schreef YPPY het volgende:
Even een vraagje, wat gebruiken jullie voor de vieze randjes rondom de gaspitten? De pitten zelf gaan regelmatig in de vaatwasser. Met blue wonder en de witte sponsjes gaat het er langzaam wel af, maar het moet toch makkelijker kunnen?
Ja. Gewoon afwasmiddel en een klein scheutje chloor. Zeker als ik rauwe kip gesneden heb. Ik doe het niet elke afwasbeurt. De vaatdoekjes meuren dan wel een stuk minderquote:Op donderdag 24 september 2009 22:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
whut?daar was je je borden enzo mee af?
Jajaja die russen zijn zo gek nog niet met hun wonder Pons.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan je even niet helpen, yppy, ik krijg ze redelijk makkelijk schoon met een wit sponsje.
Nog even een waarschuwing over de wondersponsjes. Ik had een vochtig grijs sponsje op mijn houten tafel gelegd en ging even wat anders doen. Toen ik het sponsje weer oppakte zat er gewoon een rechthoekige uitgebeten vlek op de tafel! Gelukkig een tafel die ik verder niet gebruik en die niet in de woonkamer staat oid, maar toch.
Azijn. Onverdund opbrengen en later afspoelen. Eventueel de hoeken nog even borstelen met een oude tandenborstel met azijn.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:47 schreef PurpleSky het volgende:
Ik ben gisteren bezig geweest met een sponsje op de deuren van de douchecabine. Helaas helpen de sponsjes daar niet. Ik zie namelijk helemaal geen verschil en de kalkaanslag zit er dus gewoon nog. Ik droog na het douchen altijd wel alles netjes af, maarja de vorige bewoners geloof ik niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |