Eerlijk gezegd betwijfel ik of jij de tieten van Piet wil zien. Ik zou 'm eerder verzoeken ze níet te laten zien, en 'm dan z'n note-aantal als bedankje bij gevenquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als je je tieten laat zien.. oh wacht
nee dat is geheimpjes
Altijd al geweten dat Houniet een Duitser is!!quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:02 schreef Mikkie het volgende:
Jij mag niet meer reageren. Jij bent de NSB'er die hem heeft verlinkt..
Ik weet niet welke geschiedenisles jij hebt gemist, maar volgens mij waren de NSB'ers geen Duitsers.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:28 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat Houniet een Duitser is!!
We kunnen met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat Martin ten minste één note heeft.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja, 't levert natuurlijk wel een note + waarschuwing op.
Dat besluit ik ook nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een kutgrap, maar voor iemand zonder een verleden (neem ik aan) niet banwaardig
.
Nu wel jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:32 schreef Mikkie het volgende:
We kunnen met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat Martin ten minste één note heeft..
Iets waardoor je browser gaat flippen. Niet posten dus.quote:
Dat maakt hem niet minder Duitsquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet welke geschiedenisles jij hebt gemist, maar volgens mij waren de NSB'ers geen Duitsers..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |